Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

• Vastaa
Hahaha, kävelin aamulla Dragulan ja erään kaverimme kanssa kohti Järvenpään rautatieasemaa. Noh, matkan varrella kävelimme päiväkodin ohi, ja samaan aikaan sattuivat tädit lähtemään lapsien kanssa kävelylle. Pihalta sitten kuului ensin: "kattokaa mitä teiän takana kävelee!" ja sen jälkeen: "punkkareita!" Repesimme sitten kaikki kolme kovaan nauruun, koska emme me itseämme ihan punkkareiksi kuitenkaan laske. Kuitenkin, kun jatkoimme käkätellen matkaamme, pihalta kuului yhä kovenevaa huutoa: "punkkarit, punkkari, PUNKKARIT!" Lapset olivat siis n. 4-5-vuotiaita. Huuto kuitenkin loppui pian, joko ehdimme liian kauas tai sitten tarhatädit kävivät hiljentämässä lapset.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
tuossa taannoin, kevään kynnyksellä. koulusta palaava pikkutyttö pysähtyy kesken kulkunsa ja jää tölläämään. ja kun olen kohdalla, kuuluu arka ääni ja sana..
-vampyyri.

amen..

• Vastaa
Ähh, pitää alkaa kanssa oikein usrakalla kerää huomiota tuolla ku pistää parhaat päälle ja menee vaa. HIHIH! Mäki haluan noita hauskoja itelleni, vaikka ne lähinnä usein vain ärsyttää.

HC-Wild Line

• Vastaa
Olin Tetissä säästökareilla niin eräänä kauniina päivänä sitten pikku poika totesi: Avaruusmörkö ja juoksi karkuun, kun mie nostelin hikisenä ruuvilaatikoita hyllyyn..

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Kaikenmaailman pulsuilla ja känniääliöillä näyttäisi olevan joku pakonomainen tarve aina huudella/tulla selittämään jotain mulle (tunnistavat kaltaisensa ehkä..?). Junassa törmäsin johonkin törkeään ipanaan, joka ohi kävellessään pysähtyi , kiljui äidilleen "kato" ja osoitti sormellaan. Ei se muuten ois haitannut, mutta kun mukulan äiti vaan totesi hämmästyneenä silmät suurina tuijottaen "oho! Katos vaan" , eikä esim. kieltänyt kersaa osottelemasta muita sormellaan o_o hyvä kasvatus..

Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg

• Vastaa
Miitissä kun käveltiin jonkun kadun yli niin amikset huuteli hienosta autostaan. En saanut muuta selvää kuin "Hei tytöt!" ja vammaista hörötystä. Parasta on, että meidän koulu on täynnä tuollaisia, puuttuu vaan Corolla

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
Muutama viikko sitten istuimme kaverini kanssa ulkosalla ja joku vanhempi mieshenkilö kulki ohitsemme ja huudahti "mitäs pellejä te olette?!" o.O Oli muutenkin niin hilpeää, että repesin.
  • Vastaa

Lainaus: DarkMessiah

Tänään kun menin aamulla töihin, sain aika mielenkiintoisen reaktion aikaan työtovereissani. Ensin oli pieni hiljainen tuijotus hetki, ja sitten ensimmäinen ihmetyksestä toipunut kiljaisi täydellä volyymilla SMURFFI. Heti kun keesin väri vaihtui vihreästä siniseksi, vaihtui lempinimi undulaatista smurffiksi.

SMURFFI?! Ei hittolainen.. nauratti ensin, mutta sitten taas toisaalta...

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Istuttiin kerran hämeenlinnan juna-asemalla ystäväni kanssa ja sitten siinä oli kaksi kännistä äijää, joista toinen tuli eka miun eteen seisoon ja tuijotti pitkään suoraan silmiin ja totes:
-vappu meni jo.
Ystävälleni hetken kuluttua hän totesi:
-Shä ooth thollanen bläkhäri, mäkhi olin ennen. Nyt munh tukashta näkee mikhä mä oon, mhä oon pshyco. Siinä vaiheessa hieman jäädyttiin ja pidäteltii naurua.

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Muokkasi: DarkMessiah
  • Vastaa

Lainaus: Death Angel

SMURFFI?! Ei hittolainen.. nauratti ensin, mutta sitten taas toisaalta...

Työpaikka huumori on työpaikka huumoria. Tuntemattoman suusta toi vois loukata, mutta kavereiden sanomana tuo on vaan kerää naurua multa iteltänikin.
Ja tuo on vielä aika kevyttä herjan heittoa, kun vertaa siihen mitä juttuja alkaa tulla iltavuoron viimeisillä tunneilla kun on ollut hiljainen päivä.
Tosikko ei pärjää korjaamolla hetkeäkään...

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!