Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

• Vastaa
Menin matikan tunnille.. Jollakin älypäällä välähtää: "Toi on ku haudasta noussut!" ja jaksoi sitten toistaa tämän pari kertaa..

If you're Hook, then who am I? You are a codfish.

• Vastaa
Huutelu ei nyt varsinaisesti kohdistunut minuun, mutta kerrottakoon nyt kuitenkin. Olin tuossa päivällä erään todella näyttävän neidon kanssa ottamassa valokuvia läheisen kartanon mailla, ja pihalle kurvasi siinä jossain vaiheessa vanha Ford täynnä eläkeläisiä. Heidän puheensa kantautui tuulen mukana meidän korviimme ja erotimme silloin tällöin lauseen sieltä, toisen täältä. Saimme kuvaushommat siinä kartanon takapihalla valmiiksi ja lähdimme hipsimään poispäin, kun erään rouvashenkilön suusta pullahti lause: "Ai ei se ollutkaan mikään patsas, mitä se kuvas!?" Noh, kai se kohteliaisuudeksi pitää lukea, ainakin jollain tapaa... :P Patsasmaista ylväyttä toki mallissa olikin/onkin oikein olan takaa, mutta ei hän sentään aivan aloillaan siinä seissyt ja hamekin hulmusi tuulessa. Voivoi vanhoja silmiä.

Markus - fotoni.org

• Vastaa

Lainaus: Vampira_666

Jollakin älypäällä välähtää: "Toi on ku haudasta noussut!" ja jaksoi sitten toistaa tämän pari kertaa..

no jes. näitä tyhjäpäitä riittää...

mulle ei varsinaisesti huudeltu mutta kun kävelin kaupungilla ja vastaan tuli kaks jotain ehkä seiskaluokkalaista pissistä niin hädin tuskin pääs selkä niihin päin niin tirskahtivat aika kovaäänisesti (eivätkä edes yrittäneet peittää) ja eikun alkoi kamala kuiskutus... nyt taas tajuan mikä vika joissain pissiksissä on.

when angels deserve to die

• Muokkasi: Black angel
  • Vastaa
koulussa mulle sanotaan ohimennen "millosse tuho tulee oi pimeuden ruhtinas" en itse tiedä mistä tuo "sanonta" tulee,toiseksi mulle samotaan "mihin viikate jäi?" se johtuu siitä kun yhdessä takissani on älyttömän iso huppu joka estää valon paistamisen silmille, joten siitä keksittiin että silmäni ei kestäisi valoa ja niin kehkeytiy myös viikatemies maine

mitä mie teen elämälläni?!?

• Vastaa
Eilen tuli taas vastaan mielenkiintoisia, mutta hauskoja humalikko tapauksia Tampereen näyttelyssä.
#1 Kaljuuntuva mies tuli omaa otsaansa osoitellen kyselemään miten oikeen saan tukkaa laitettua tukkaa siihen otsalle kasvamaan, vastasin että siinähän se ihan itsekseen kasvaa. Tästä alkoi selittely ettei hänellä itsellä siinä otsalla kasva yhtään mitään..... Pitkä juttu, paikan päällä hauska.
#2 Tapahtuma järjestäjä tuli selvästi humalassa, kampa pystyssä kädessä, kohti ja mutisi hieman jotain, jonka jälkeen tyyppi otti ja alkoi kammata keesiäni pystyyn. Kaksi kamman vetoa keesin etusivuilla riitti, ja tämän jälkeen kyseinen kampaveikko alkoi kyselemään, en muista minkä nimisen tyypin perään, "ootteko te nähny sitä, tunnetteko te sitä, tiiättekö te sitä, ootteko te nähny sitä......." Yksi oudoimmista vastaan tulijoista ikinä

Känniset jenkkiauto ja HD harrastajat on mahtavaa porukkaa. Normaali kännääjien jutut on yleensä vain ärsyttäviä, mutta näiden höpötykset on ihan päättömiä ja sitäkin hauskempia.

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

mulle ei varsinaisesti huudeltu mutta kun kävelin kaupungilla ja vastaan tuli kaks jotain ehkä seiskaluokkalaista pissistä niin hädin tuskin pääs selkä niihin päin niin tirskahtivat aika kovaäänisesti (eivätkä edes yrittäneet peittää) ja eikun alkoi kamala kuiskutus... nyt taas tajuan mikä vika joissain pissiksissä on

Joo, kyllä mullekkin tirskutaan ja tämmöstä. Se on tosi ärsyttävää.

If you're Hook, then who am I? You are a codfish.

• Vastaa
Olin vappuaattona kävelemässä rautatieasemalta junalle, kun joukko nuoria trendi-ihmisiä (no vähän niinkuin pissiksiä) ohitti minut. Yksi heistä meinasi törmätä minuun ja tokaisi: "S*atanan ihmehippi!" Sitten toinen seurueen tytöistä kysyi ensimmäiseltä, että mihin mentäisiin. Ensimmäinen siihen sitten, että: "mihin vaan, missä ei oo tommosia ihmehippejä".

Öö, mistä lähtien olen näyttänyt hipiltä?

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
En tiedä puhuivatko minusta, mutta aika pian miun ohi mentyään yksi jätkä selitti jotain tyyliin: "Meikit tolleen törkeesti naamassa" Äitikin ajatteli niiden puhuvan miusta. Ei mikään maailman erikoisin meikki kyllä ollut, järkyintä taisi olla piirretyt kulmat O.o

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Muokkasi: Morningstar_
  • Vastaa
kerran ku käveli kaverini kanssa kaupalta poispäin ni joku noin 7 vuotias pikkupoika huus mulle että myynkö housuni kolmella eurolla, hajottiin totaalisesti
koulussa mulle huudellaan käytävällä vähän kaikkee tyyliin "goottipoika!" "vtn EMO!" yms. goottipojan otan vielä kohteliaisuutena mutta emoa en sulata. emosta onki tullu yleinen haukkumasana mun koulussa ja on sitä kerran kadulla joku räppärilauma tullu huutamaan että mitäs helevetin kummituksia täällä kulkee :'D ja vanhemmat ihmiset tokasee yleensä ohikukiessaan "hippi" tai "larppaaja"

Start bleeding, stop breathing. I take your life, I am defeating. Bind torture and kill!

• Muokkasi: Sather
  • Vastaa
Tulin tänää (siis eilen, klo nyt 01:50) yhentoist maissa kampista himaan päin ja vastaan tuli kaksi hiphop-tyylin edustajaa, joista toinen örähti mulle "Die ************, die ************, die".
Otin sen samaan aikaan pilkkana mutta myös luonnollisena hopparin tapana moikata pitkähiuksista vastaantulijaa joten käännyin hymyilemään.
Tyyppi tuntu säikähtävän oikeesti :s
Mitä tapahtui?

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, zoeq, Piiskansiima, BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!