Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.06.2010 14:49

Lainaus: Damianos

apakoissa yleensä sitä saa kuulla noilta vähän vanhemmilta ihmisiltä.
Sitä ollaan oltu saatanaa, sen palvojaa, saastaa, pahan lähettilästä taikka jotain muuta vastaavaa.

No sehän hyvä, minäkin olen ollut joskus Baabelin Portto, niin tässähän meitä sitten on koko kolonna yksiä ilmestyskirjan petoja ja muita hyväkkäitä.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Kaysa
  • Lähetetty: 22.06.2010 22:01
Eräs 50 + tuttu aina kehuu miun vaatteita "Herranjestas kun sul on nätti pusero!"
Tässä kevättalvella kun kävin prismassa, joku täysin tuntematon keski-ikäinen nainen huikkas: "Siullahan on hieno takki! Se on tuollainen romanttinen." Kiitin kyllä ja muistin mainita kotona asiasta äidille, jonka mielestä se vähän yli polven, musta, rusetein koristeltu fleece sopii vaan naamiaisiin.
Tänään töissä olin nyt näin jälkiviisaasti, en-ehkä-niin-tyylikäs, enkä ainakaan näyttävä: tummanharmaat farkut, musta pitkähihainen ja sen päällä KillerCatin musta-valkoskottiruutu toppi. Silti kun menin istumaan käsityöaseman portaille lämmittelemään, sellainen 8-vuotias tyttö äitini 4h-kerhosta tuli aivan puolen metrin päähän tuijottamaan silmät suurina portaiden kaiteen takaa. Hymyilin vaan ystävällisesti, ja kohta tyttö jutteli miule kaikki maholliset asiat.
Kirjoittanut: Gloomy (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.06.2010 23:37
Hei! Minua sanottiin kummajaiseksi! Pilaan maisemat olemalla näkösällä.Kumpa liikkuisin vain yöllä etten häiritsis tavallisia ihmisiä.!
Alan siis liikkumaan kehoituksen myötä päivällä. Saavatpahan ansionsa mukaan.
Kirjoittanut: gothicmam (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.06.2010 01:05
Näin kohta 35 vuotiaana goottimammana saa kuulla yhtä jos toista..Lasten luokkatovereiden ja ystävien vanhemmat tuskin tervehtii.Sekä kuuleen sieltä sun täältä,että eikös olisi jo aika alkaa käyttää "normaaleja" vaatteita ja että katso nyt hiukan miten meikkaat....Mutta Paskat minä siitä välitän.Pukeudun näin takuulla vielä vanhainkodissakin.Olen vain sellainen kuin haluan eli juuri minä omien lasten ihailema GOOTTIMAMMA
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.06.2010 01:48
Muutama päivä taaksepäin kuulemma sanottiin Joksikin v*tun tarzaniksi kun läksin riippaamaan altaaseen, voltin jälkeen tuli lausahdus: no olihan tarzan.

Kuulin jälkeenpäin jotta moista juttelivat,tämä poikaporukka oli munannut riippauksensa juuri aiemmin... Hehe. Jotain hyötyä kun on kakarasta asti apinaa leikkinyt.
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.06.2010 10:54
Joku vanha mies taisi olla vielä humalassa kysy "Oletko menossa naamiaisiin? On hyvä asu."
Ja kun menin Sepälään kaverin kaa myyjä sanoi hamettäni hienoksi, muutama muukin tuntematon on komentoinun kyseistä hametta hienoksi ja siitä ettei se ole yli ampuva nain nuorelle.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.06.2010 21:18

Lainaus: Gloomy

Minua sanottiin kummajaiseksi!

Tervetulua joukkoon Kummaan!!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.06.2010 01:47
Heh, oltiin Tapsulin ja TaruisenAaveen kaa tällä viikolla shoppailemassa ym ja reissun päätteeksi kun mentiin Tapsulin luo Hertsikkaan ja saapasteltiin liikennevaloissa tien yli, niin joku eukko tuli vastaan ja minun leggingsejäni tarkoittaen huusi oikeen kuuluvasti: "Kyllä sitte näyttää niin h u o r a l t a nuo sukkahousut että!" (ne oli sellaset joissa ulkosivuissa isohkoja reikiä) Vastasin siihen vaan: "No siltähän ne pitääki näyttää PRKL!!!"
Kirjoittanut: gothicmam (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.06.2010 10:41
Hehe hyvin sanottu Ninni.Itseään kannattaa aina puolustaa enkä nyt tarkoita väkivaltaa mutta pieni sanallinen näpsäytys on tarvittaessa paikallaan
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.06.2010 15:19
Vitsi kun muistais vielä mitä itelle on huudeltu, viimeks kaupan myyjä käveli päin jtn mainosständiä ko tuijotti ja sitte eri kaupassa kaikki melkeen tuijotti mun kenkiä.. Eikä ees ollu mitenkään erilaiset, Pleaser Kissit ne oli.. Möh
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit