Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.06.2010 17:05
Ompa kiva lukea että muillaki on huutelu- ja tuijottelukokemuksia. Luulin aikoinaan että olen ainoa jota toljotetaan koska olen aika pitkä ja sattumalta syntynyt miehen ruumiiseen mutta en useinkaan näytä perinteiseltä möhömahaiselta ukonturjakkeelta Itellä oli (siis oli!) sellanen käsitys että naiset saapi olla huuteluilta ja tuijotuksilta rauhassa koska monet naisethan koristautuvat miehiä enemmän. No, mitä olen tiältä lukenunna niin kyseinen luulo joutaa kyllä pölyttymään romukoppaan ja pysyköön siellä. Tsemppiä kaikille! Olkaa iloisia erilaisuudestanne!!!!!!!!! HYMY!
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.07.2010 19:31
Tää nyt ei oo tyylin kommentoimista varsinaisesti, mutta uskoisin, että asuni liittyi hiukan asiaan. Tuskin muuten oisin tullu huomatuksi.
Tänään miula oli siis bondagemekko tummien housujen kanssa. (Näillä jaloilla ei minimekkoa käytetä sellasenaan, mutta tunikana menee) Kävin mummoni ostokset kaupasta ja poistullessa ovella tuli kaksi humalaista vastaan. Huikkasivat "terve" ja toinen sano "ai sie meille toit ruokaa!". Kävelin kommentoimatta autolle ja kuulin kun perääni huudettiin "Kyllä pers keikkuu!". Noh, noi känniläiset kannattaa jättää huomiotta niin menin vaan autoon sanomatta mitään takaisin.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.07.2010 20:04
Juoduin poikkeamaan Laajasalon ostarilla, ja anteeksi mahdolliset paikassa roikkuvat, vihasin sitä paikkaa heti. Jos jonkinmoista vipeltäjää ympäriinsä rasittavista teineistä enemmän tai vähemmän sekaisin oleviin keski-ikäisiin ja aina pitkän linjan alkoholisteihin asti. Kävelin yhden terassin ohi, josta kuului korisevalla äänellä lausuttu kommentti "wooou mikä hame!". Yöks, en edes käytä mitään kovin lyhyitä hameita, ja silti. Toinen kommentti sen sijaan oli varsin koominen, sillä seurassa ollut nainen (joka kuulosti ja näytti ilmeisesti tuliliemen nauttimisen seurauksena enemmän mieheltä) vieläkin kurluttavammalla äänellä "rumat sääret". En väitä olevani mikään gaselli, mutta neitosen omat koivet huomioiden.. Niin, itse olisin ehkä ollut ihan hiljaa.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 08.07.2010 22:03

Lainaus: Rowena

varsin hyvässä tuiskeessa ollut äijä örisi siitä ohikulkeissani, että "Minkäs maalainen likka sinä olet?"

Jos kaveri örisi suomeksi ja jos sinä olisit ollutkin ei-suomalainen nii silloin hänen kysymyksensä olisi ollut hieman huvittava koska et olisi ymmärtänyt kysymystä. On tosin multaki kerran eräs puistosetä kysyny että mistä sinä oot kotoisin? Vastasin: Kuopiosta, ja en jääny sen kummemmin ihmetteleen sedän reaktioita. On se toki huvittavaa että jotkut ihmiset luulee että kun pukeentuu tyylillä mustaan pvc:hen niin silloin ihmetellään ihmisen kansalaisuutta ja alkuperää..
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2010 14:47
http://www.youtube.com/watch?v=9uA03rMrRU8

Sillä tavalla, go britit. Eli siis Sophie Lancaster hakattu henkiltä koska hän oli gootti. Videossa vaan uutispätkä kyseisestä aiheesta. En oikeen muutakaan paikkaa tälle keksinyt, enkä viitsinyt uutta keskustelua aloittaa.. Olen nyt vähän sanaton, näinkö paljon erilaisia ihmisiä oikeesti vihataan?? Modet voi tän siirtää jos tuntuu että on väärä paikka..
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.07.2010 15:37
^En nyt muista missä topicissa, mut ohan tosta täällä joku kolme vuotta sitte puhuttu..
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 10.07.2010 17:27

Lainaus: Mina

Sillä tavalla, go britit. Eli siis Sophie Lancaster hakattu henkiltä koska hän oli gootti.

Tuosta Sophie Lancasterista on ollut juttua myös Gootti.netin uutissivulla. Viimeksi kesäkuun alussa oli uutinen Sophien muistoksi tehdystä kokoelma-albumisat.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 12:13
Kyllä!
"Kuunteletsä hevii???" "Hiton gootti!!" "( rändöm karjumista)"
.... pikkupoikien suusta hihi En välitä siitä, mun mielestä vaan huvittavaa. Ja sitten ne pikkuTYTÖT vaan kattoo tosi pitkään silmät pyöreinä
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2010 16:07

Lainaus: Swiine

pikkupoikien suusta hihi En välitä siitä, mun mielestä vaan huvittavaa. Ja sitten ne pikkuTYTÖT vaan kattoo tosi pitkään silmät pyöreinä

Näin se yleensä on : D
Minulle on aina uusi hauska kokemus kävellä ala-asteen ohi.
"HAAAMU TOI ON SE HAAMU"
ja joskus oli ruutupöksyt,nahkatakki ja maiharit
"pun-pun-pun-pun PUNKKARIIII"
Mutta sillon kun oli pitkä mustatakki päällä ja aeka raju punanen meikki,niin kukaan ei huutanut mitään,kaikki vaan tuijotti tsihihi
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2010 18:24

Lainaus: mrpsychopatic

HAAAMU TOI ON SE HAAMU"

Hahah
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit