Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2010 16:54
Sattuipa olemaan helvetinmoinen hoppu kaupoille...
Joku teinipoika tuossa puhui vähän kovempaan ääneen kaverilleen kun kävelin kauppakeskuksessa ohi: "Helvetti mikä juntti kun käyttää sukkia sandaalien kanssa"
Huikkasin lennosta takaisin jotta mikä helvetin julkihomo tuijottaa toisen varpaita ja jakaa vielä asusteneuvoja perään. Meni poika punaiseksi.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 18:05

Lainaus: mlrd

Joku teinipoika tuossa puhui vähän kovempaan ääneen kaverilleen

Teinipojat asialla täälläkin, osoittivatpa taas älynsä kun kävin kengät ostamassa. Huutelivat perään ensin jotain "hei tyttö, hey girl" ja kun en tätä mitenkään noteerannut vaan jatkoin matkaani niin sitten tuli pari vihellystä ja "hei Lady GaGa". Onneksi olin jo kaupassa, vähän rupesi tuo jälkimmäinen huvittamaan. Heidän silmissään ilmeisesti erikoinen pukeutuminen + vaaleat hiukset = Lady GaGa. Pitkään olenkin taas saanut rauhassa kulkea.

Muoks: Mainittakoon vielä, että hiukseni olivat lyhyillä saparoilla eikä GaGamaisesti polkkana, vaikka toki neidin hiustyylit ovatkin lukemattomat.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.07.2010 22:10
Joskus muutama vuosi sitten muksu kaverin kämpän rappukäytävässä: "ÄITI! Kato miten rumia!" : D

Kengistä oon kuullu eniten kommenttia. Sydäntä kyllä eniten lämmitti kun viime talvena joku mummo tuli kadulla rollaattorin kanssa vastaan ja pysähtyi kysymään onko platformeissa epämukava kävellä ja toivotti sitten hyvät päivänjatkot (:
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 17.07.2010 09:57
Olin menossa bussipysäkille ja siellä heti joku rouva iski silmänsä minuun ja alkoi karjalaisella vilkkaudella haastella -itsehän en ole karjalainen joten en pysy useinkaan karjalaisten keskusteluvauhdissa mukana eteenkään sellaisten jotka puhuvat sekä ulos- että sisään hengittäessään - " Miten minä en ole sinua nähny aiemmin?", kyseli tämä rouva. Vastasin:" No, sinä et ole nähny minua aiemmin". "Miten sinä pystyt käveleen noilla kengillä? Minulla oli kerran 10 cm korolla olevat ja en pystynyt niillä käveleen. Saatika sitten noin korkeilla kengillä mitkä sinulla on", kyseli rouva. Vastasin: " Eipä siinä. Ottaa askel kerrallaan." Bussi saapui. Menin istumaan ja rouva meni jonnekin taaemmas ja alkoi haastella tuttavansa kanssa ei paheksuvaan vaan ihastuneeseen sävyyn. Ei jääny keskustelusta muuta mieleen kuin rouvan loppu tokaisu: " Antaa kaikkien kukkien kukkia!" Se oli kauniisti sanottu.

Lisäys: Tänään kävelin paikallisen "räkälän" ohi ja sieltä huuteli joku nainen: " Ompa kivan näköinen! Tuu tänne, niin otetaan kuva!" No, en mennyt. Olin kotia menossa, en paikallisen räkälän terassille kuvattavaksi, heh!
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.07.2010 10:58
Kuuleepa sitä kaikenmoista, varsinkin näin lähiöympäristössä. Ennen saatoin ottaa itseeni teinien huutelusta, mutta nykyään lähinnä tulee kaverien kanssa naurettua ihmisten kommenteille.
Viime kesänä töissä ollessani (silloin omistin fire red-sävyisen pehkon) paras kommentti asiakkaalta oli "missäs sää olet tuota päätäs uittanut kun noin punanen on, kyllä se blonti sinullekin kävis paremmin, näyttäsit nätimmältä!" :3
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2010 13:51
tännää koulus kuulu teineilt batman tunnaria ja vampyyri huutoja kun kävelin kaverin kans. oon koulus ainoo joka pukeutuu nii näyttävästi + viel noi valkoset piilarit. ou jea :P no suurin osa tuolt koulust onki sit pissis räbäräbä fruittari kuntaa. rokkareit löytyy sentää muutamia
Kirjoittanut: Bloodstar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bloodstar
  • Lähetetty: 11.10.2010 16:57
Tuli sitä joskus kommenttia että "peikko" "meikkipelle" jne näiltä kyläläisiltä koulussa mutta istuttiin joskus kavereiden kanssa kaupungin kulmalla ja sitten tulee perus spuge kysymään tupakkaa/lävistyksisieni hintaa ja kehuu kuinka on silmän ympärillä mustaa väriä :'-D On joskus tosin huudeltukin jotakin mutta en ole kiinnittänyt huomiota..
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.10.2010 19:25
Viime aikoina en ole saanut oikeastaan yhtään huutoa perääni, enemmänkin tuijottamista olen saanut sietää melko usealtakin ihmiseltä. Tiedä sitten että katsovatko halveksuen vaiko ihaillen...
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.10.2010 08:44
Miulle ei oo pitkään aikaan huudeltu mitään, johtunee ehkä siitä, että en näytä miltään. Ainut milloin tuijotetaan, on silloin kun satun käymään esim. tankkaamassa työvaatteet päällä =D Securitaksen vaatteet tahi ylipäänsä vartijan vaatteet tuntuu keräävän katseita.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 12.10.2010 17:33
Minäkin olen saanut platformien ansiosta kehuja, mutta myös haukkuja ja erilaisia katseita. Kun kuljin ensimmäistä kertaa ne jalassani, ihmiset tuijottivat ihmeissään kaduilla. Mummelit ovat kehuneet ja kyselleet, mistä olen ne saanut. Yläasteella samalla luokalla olleet pojat taasen ilkkuivat (eräskin sanoi h**raksi), samoin lissut.
Nilkkapituisen mustan takin ansiosta taasen sain taannoin kuulla eräältä n. 10- vuotiaalta pojalta olevani elävä noita. Ja eilen eräs yli 30- vuotias mies sanoi kaupassa: "Hieno takki muutes!" ja näytti peukkua. Ollessani lähdössä kaupasta, hän sanoi vielä: "Säilytä ihmeessä tuo tyylisi!" Kyllähän se kohotti hieman itsetuntoa.
Lisäksi sain kerran hiippahupparia pitäessäni kuulla parhaan ystäväni viisivuotiaalta siskopuolelta, että olen pelottava mörkö.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit