Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2010 20:05
Olin tuossa yksi päivä kävelemässä hammaslääkäristä kotiin kun eräs mamma pysäytti minut ja kysyi mistä juhlista olen tulossa kesken päivän, kun on niin hienot vaatteet ja muutenkin laitettuna.o_O Ihan perusarkivaatteet oli päälläni ja kysymykseen vastasin totuuden mukaisesti "hammaslääkäristähän minä...". Mamma hieman katsoi kummissaan, mutta kertoi sitten jo aiemmin nähneensä minut ja ihailleensa vaatteitani ja tyyliäni, että olen kaunis ja että säilytän tyylini tällaisena kuin se nyt on koska se sopii minulle niin hyvin.
Tuli kyllä hyvä mieli tuosta.

Lainaus: mlrd

Huikkasin lennosta takaisin jotta mikä helvetin julkihomo tuijottaa toisen varpaita ja jakaa vielä asusteneuvoja perään.

Loistava kommentti! On se hyvä että toiset osaa oikeassa tilanteessa oikealla hetkellä sanoa jotain nasevaa! Oppisipa itsekin, mutta kun aina ne hyvät vastasanat tulevat mieleen vasta kun tilanne on jo ohi.

Lainaus: Miss_Reaper

"Säilytä ihmeessä tuo tyylisi!" Kyllähän se kohotti hieman itsetuntoa.

Minullekin on monet sanoneet samaa. Tuntuu tosiaan mukavalta.
Liian monet jättävät tyylinsä jossain vaiheessa joten ehkä siksi joidenkin mielestä on hienoa että edes joku poikkeaa tyyliltään massasta ja myös pysyy sellaisena.

Ihmettelen edelleen miten täällä päin on niin suvaitsevaista ja positiivista porukkaa. Pahimmat mitä on saanut tähän asti kuulla on ollut kännisten teinien "punkkari"-huutelua. Ja muuta sellaista pientä.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.10.2010 14:39
Tuli mieleen, että mullekin kommentoitiin plattareista (Transformerit) jotain positiivista, mutta haa, enpä tiedä mitä :'D.

Meinaan kommentti tuli about nelikymppiseltä norjalaiselta naiselta, yllätys yllätys norjaksi enkä minä puhu norjaa. En edes ruotsia auttavasti xD.
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.10.2010 13:50

Lainaus: mlrd

Sattuipa olemaan helvetinmoinen hoppu kaupoille...Joku teinipoika tuossa puhui vähän kovempaan ääneen kaverilleen kun kävelin kauppakeskuksessa ohi: "Helvetti mikä juntti kun käyttää sukkia sandaalien kanssa"Huikkasin lennosta takaisin jotta mikä helvetin julkihomo tuijottaa toisen varpaita ja jakaa vielä asusteneuvoja perään. Meni poika punaiseksi.

Kovaa puhetta.

Kerran kun olin kaupungissa, kunnon gootti remeleissä, ja tukka kuin leijonan harjalla. Kuulin selvästi, kun selkäni takana kaksi mummoa sanoivat varovasti toisilleen " Tälläiseksikö nuoriso on muuttunut nykyään?" Mummot siinä ihmettelivät minun tyyliäni. Nauroin siinä hiljaa ja jatkoin matkaa toiseen suuntaan.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2010 06:25

Lainaus: diamond_385

Entä kuinka usein olemme jonkin tyyliä kiittäneet.

Pari kertaa kaupungilla ollessa kehunut tuntemattomien hiuksia. Kerran sain hymyn ja vastauksen kysymykseen "Miten nuo on tehty?". Oli gootisihminen hän. Pari kertaa myöskin tullut ihmiset tukkaa ja vaatteita kehumaan. Yhden miehen kanssa tuli juteltua melkein tunti sitten, hän kertoili matkoistaan ja kun tämä mies meni junaan niin yritti vielä mukaan pyytää. Harmi vaan kun kaveria olin odottamassa. Eikä ole oikeastaan huudeltu paljon mitään. Kerran muistan yhden nuoren jätkän sanoneen ohikävellessäni "Satan is my lord!". Revettiin siihen kaverin kanssa. :3 Hieno paikka tämä Helsinki.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2010 13:17
Kyllä sitä täällä Kuopiossakin osataan. Tuli tuossa yks tyyppi ravintolassa puhumaan ku juttelin erään tuttavan kanssa, niin tää tyyppi sanoi jotain: "Kato homo!" tai jotain sinne päin. Se tuli siinä sitten ihan lähelle ja odotti mun reaktiota, en tiedä yrittikö iskeä mua tai jotain No sanoin sille: " Kyllä homo toisen homon tuntee!" ja nauroin räkäsesti kovaan ääneen päälle. Kaverin pasmat siinä sekos ja se alkoi jotain tupiseen paljon hiljaisemmalla äänellä kun tullessaan. Ei lähteny keskustelu rullaamaan sen enempää, heh!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.10.2010 15:17

Lainaus: Kreivi Arvet

Ei lähteny keskustelu rullaamaan sen enempää, heh!

Voi ei, tiiä minkä helmen menetit nyt tässä

Ei taas kauheesti oo huudeltu, viimeks kun kävin tuppukylässä nimeltä Paimio edustamassa ruokakaupassa katottiin hyvin pitkään ja huomasin jonkun keski-ikäisen miehen hiihtelevän hyvin tiiviisti kannoilla
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 18.11.2010 17:30
Sain päivän naurut, kun paras ystäväni kertoi, mitä eräs hänen luokkalaisensa poika oli sanonut tänään minusta: "Jos näkisin sen *nimeni* pimeällä kujalla, tulisi varmasti kuset housuun." Kiitos, otan tuon kohteliaisuutena.
Lisäksi tänään lukiolle mennessäni tuli jotain tuntemattomia yläasteikäisiä poikia vastaan pyörillä ajaen, yksi heistä huusi kohdallani: "Gootti!"
Kun söin lukiolla, joka sattuu olemaan keskustan ala-asteen yhteydessä, samaan pöytään tuli joku ala-asteen opettaja ja muutama oppilas. Opettaja tervehti ensin minua ja sanoi sitten: "Hieno sininen raita sinulla tukassa." Mukavaa oli.

Tällaista menoa tänään.
Kirjoittanut: Metalliturpa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.11.2010 15:36
Oliha se hyvä ku kerran kavereiden kaa käveltii kotii, siinä tuli sit joku eskarijengi vastaa. Ku oltii päästy niitten ohi, nii joku niist totes: ''Jotain koviksii''
Tulihan siinä vähän revettyy

Toinen tapahtuma oli Oulun stockmannilla, ku kävelin siin yhen poppoon ohi mun renksupöxyt jalassa, nii yks niist sano: ''Kivat killuttimet''

Eikä siinä vielä kaikki! Koulussa joku oli keksiny mulle uuden nimen: rautakauppa..... Kyllä mää sitä jaksoin vähän aikaa kuunnella, mut sitte ku yks 7. luokkalainen (itse olen 8.) tuli huutaa nenän etee: ''V*ITUN RAUTAKAUPPA! PAINU V*ITTUUN SIIT ANGSTAA!'' Siinä vaiheessa mulla keitti ja nostin sen seinälle..... Mä siinä aikani huusin sille et: ''Mää hakkaan sut sellaseen kuntoon että sua ei tunnista etes äitis!'' Poika sano lopettavansa ja päästin sen menemään, sitte se tuli seuraavana päivänä pyytää anteeksi itku kurkussa.....
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.11.2010 08:47

Lainaus: Metalliturpa

Siinä vaiheessa mulla keitti ja nostin sen seinälle..... Mä siinä aikani huusin sille et: ''Mää hakkaan sut sellaseen kuntoon että sua ei tunnista etes äitis!'' Poika sano lopettavansa ja päästin sen menemään, sitte se tuli seuraavana päivänä pyytää anteeksi itku kurkussa.....

Liekö tuokaan nyt taas ihan oikea tapa hoitaa asia. Eihän se nimittely ja huutelu kivaa ole, mutta henkilökohtaisesti minusta väkivallalla uhkaileminen ja toiseen kajoaminen (kyllä joku seinille nostelu jo ylittää sen rajan) menee vielä urpommaksi puuhaksi.

Nuorilla tuo tuppaa olemaan ikävän tavallista, mutta silläkin uhalla että pidät minua kalkkiksena sanoisin, että ehkä kannattaa kuitenkin miettiä itsekin kaksi kertaa, millainen tyyppi haluaa olla ja millaisen kuvan haluaa antaa itsestään. Tietty jos koulukiusauksesta tai muusta on kyse, niin asiaan pitää puuttua, mutta sitten menee yli jos pitää itse omaksua se kiusaajan rooli.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2010 09:45

Lainaus: Giffirt

iekö tuokaan nyt taas ihan oikea tapa hoitaa asia. Eihän se nimittely ja huutelu kivaa ole, mutta henkilökohtaisesti minusta väkivallalla uhkaileminen ja toiseen kajoaminen (kyllä joku seinille nostelu jo ylittää sen rajan) menee vielä urpommaksi puuhaksi.

Nuorilla tuo tuppaa olemaan ikävän tavallista, mutta silläkin uhalla että pidät minua kalkkiksena sanoisin, että ehkä kannattaa kuitenkin miettiä itsekin kaksi kertaa, millainen tyyppi haluaa olla ja millaisen kuvan haluaa antaa itsestään. Tietty jos koulukiusauksesta tai muusta on kyse, niin asiaan pitää puuttua, mutta sitten menee yli jos pitää itse omaksua se kiusaajan rooli.

Yläasteella harvoin pätee muun yhteiskunnan sosiaaliset normit, joten kaapin paikan näyttäminen tuollaisille ynisijöille on ihan oikein. Parempi että nulikka oppii olemaan huutelematta tuossa vaiheessa sen sijaan että ottaisi sitten hengenheimolaiseltaan tuoppia ja nyrkkiä naamaan 18v täytettyään ja baarissa huudeltuaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit