Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2010 16:23

Lainaus: Nordis

Yläasteella harvoin pätee muun yhteiskunnan sosiaaliset normit, joten kaapin paikan näyttäminen tuollaisille ynisijöille on ihan oikein. Parempi että nulikka oppii olemaan huutelematta tuossa vaiheessa sen sijaan että ottaisi sitten hengenheimolaiseltaan tuoppia ja nyrkkiä naamaan 18v täytettyään ja baarissa huudeltuaan.

Pakko olla samaa mieltä, että yläasteella on viidakon lait voimassa, ja vahvimmat selviytyy pienemmillä henkisillä arvilla. Pitää siis osata pitää puolensa.
Toisaalta en kannata fyysistä väkivaltaa ja kiusaamista missään muodossa, että ehkä seinälle nostamisen sijasta ois voinut jätkää tuuppasta vähäsen, niin ei ihan traumatisoidu tuosta käsittelystä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2010 09:21

Lainaus: Nordis

Yläasteella harvoin pätee muun yhteiskunnan sosiaaliset normit, joten kaapin paikan näyttäminen tuollaisille ynisijöille on ihan oikein. Parempi että nulikka oppii olemaan huutelematta tuossa vaiheessa sen sijaan että ottaisi sitten hengenheimolaiseltaan tuoppia ja nyrkkiä naamaan 18v täytettyään ja baarissa huudeltuaan.

En väitä etteikö yläaste olisi ihan oma sosiaalisesti kieroutunut kuplansa, mutta minusta se ei ole mikään syy hyväksyä koulukiusausta ja väkivaltaa "koska se on tapana" tai "koska säännöt ei päde täällä".
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2010 12:24

Lainaus: Giffirt

En väitä etteikö yläaste olisi ihan oma sosiaalisesti kieroutunut kuplansa, mutta minusta se ei ole mikään syy hyväksyä koulukiusausta ja väkivaltaa "koska se on tapana" tai "koska säännöt ei päde täällä".

Ei tietenkään, mutta yläaste on yksi niistä paikoista joissa toisen posken kääntämisellä ei ihan oikeasti tee muuta kuin hallaa itselleen. Kaikkein ideaalisintahan olisi että kukaan ei edes alottaisi mitään vänkyröintiä itsetuntonsa pönkittämiseksi, mutta jos sellaisen idiootin kohteeksi joutuu on parasta vain laittaa kova kovaa vastaan. Iän karttuessa tilanne kääntyykin sitten päälaelleen ja tuollaisella urpoilulla tekee itsestään vain pellen.
Kirjoittanut: Metalliturpa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.11.2010 18:43

Lainaus: Giffirt

Liekö tuokaan nyt taas ihan oikea tapa hoitaa asia. Eihän se nimittely ja huutelu kivaa ole, mutta henkilökohtaisesti minusta väkivallalla uhkaileminen ja toiseen kajoaminen (kyllä joku seinille nostelu jo ylittää sen rajan) menee vielä urpommaksi puuhaksi.

No mitä itse ehdottasit? Nyt se kiusaaminen on totaalisesti loppunut ku näytin et mun kaa ei kannata pelleillä..... Meilläpäin nää nuoremmatki hyppii silmille.....
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2010 21:18

Lainaus: Metalliturpa

Meilläpäin nää nuoremmatki hyppii silmille...

...tietysti nuoremmat hyppivät silmille jos sellaisen mallin saavat muilta.. En minäkään ole tuon seinälle nostamisen kannalla, mutta pääasia että koulukiusaaminen on nyt sinun kohdaltasi ohi.

Mutta eiköhän jätetä tämä off topic tähän ja palata alkuperäiseen aiheeseen, kiitos
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Loomy
  • Lähetetty: 02.12.2010 00:23
Aina silloin tällöin joku tulee ihmettelemään hiuksiani (tällä hetkellä siis pinkinpunaiset). Yleensä ihmiset tykkäävät kovasti shokkiväreistä! Muutaman kerran on myös joku mies tullut kehumaan kenkiäni. Olen aina kiittänyt kehuista, mutta samalla kuitenkin miettinyt, että "oliko tuo nyt ihan vilpitön kehu, vai onko tuolla joku kenkäfetissi?"

Mutta jos puhutaan nyt tuosta kadulla huutelusta, niin sitäkin sattuu joskus. Lähinnä siis känniset miehet tekevät tuota, huutelevat kurveistani jotain tai vislaavat. Pahin tapaus oli, kun joku valopää keksi köyräistä tisseistä.

Suoraan päin naamaa ei kukaan ole tullut valittamaan ulkonäöstäni (lukuunottamatta koulukiusaajia aikoinaan), mutta kerran kuulin erään keskustelun. Ootin siis sporaa ihan kiltisti. Pysäkillä istuivat joku tuulipukutantta ja ukko. Tämä tantta rupeaa sitten paasaamaan isolla äänellä: "Hyi! Tuo tyttöhän näyttää aivan hu*ralta! Siis miten tuo kehtaa mennä ulos tuon näköisenä, aivan hävytöntä, eikö olekin?"
En mä tosta jaksanut välittää, vaikka eihän tollanen tietysti mukavalta tunnu.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.12.2010 03:11
Tuli tässä toissapäivänä enon synttäreiden merkeissä istuttua iltaa pienen porukan (lähinnä siis synttärisankarin lisäksi äitini, loput 2 enoa + muutama avec) kesken eräässä pienessä Mikkeliläisessä baarissa ja kun ei se yksityinen tilaisuus ollut, niin ns. ulkopuolisiakin oli läsnä. No, eräs keski-ikäinen vahvhkossa tuiterissa oleva mies yritti ilmeisesti puhutella, kun se huikkasi mun selän takaa " Hei, menninkäinen!"
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.12.2010 21:17

Lainaus: Metalliturpa

Siinä vaiheessa mulla keitti ja nostin sen seinälle..... Mä siinä aikani huusin sille et: ''Mää hakkaan sut sellaseen kuntoon että sua ei tunnista etes äitis!'' Poika sano lopettavansa ja päästin sen menemään, sitte se tuli seuraavana päivänä pyytää anteeksi itku kurkussa.....

Itse kanssa totesin (yläasteella yllätys yllätys) että väkivalta lopettaa *********.
Eipä montaa kertaa tarvinnut isommakseen nyrkkiä näyttä edes kovin kovaa, niin johan pojat olivat suu supussa.
Se on hauska kuinka nuoret mieh.. pojat ovat olevinaan hirveän kovia ja kiusaavat muita ja rikkovat paikkoja ja sittenkun tuleekin joku joka antaa samalla mitalla takaisin niin heti mennään itkemään äidille ja isälle että joku kiusaa. Missä silloin onkaan se nuori kovanaama, joka käy näpistelemässä ja rikkomassa toisten mopoja.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2011 19:36
Huvitti, eräänä päivänä koulussa olin kaivamassa reppuani, yks luokallani oleva tyttö meni ohi ja heti ohitettuaan kirkaisi "pissis!" tippui kyllä leuka. Pissis, minäkö?
päälläni oli kyllä ihan mustat reisitaskuhousut ja musta kauluspaita, joka ulottuu sellaisten läppien takia polviin. Että en nyt menisi sanomaan, mutta mitä ilmeisemmin kommentti oli mulle tarkoitettu.
Muuten ei kyllä huudella (olen varmaan niin mitäänsanomattoman näköinen ) mutta kuiskuttelua ja jonkin verran tuijotusta, etenkin uusilta seiskoilta irokeesin takia.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2011 22:31
käytän goggleseja harva se päivä ja eräänä päivänä koulussa olin tupakilla. Kun lähdin kävelemään pois, joku -94 poika katsoi ja sanoi: "Moi oon lentäjä". Repesin nauramaan, sillä huvitti että tässä iässäkin pitää kuunnella tuollaista, luulinhan sentän olevani ammattikoulun viimeisellä mutta ilmeisesti olenkin vielä ala-asteella kun touhu on tuollaista DDDD
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit