Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2012 21:25
Mä olen varmaan niin ruma ettei pahemmin huudella.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2012 18:49

Lainaus: Usvatuuli

Olipas hassua käydä taas jouluna itäsuomessa vanhemmilla kyläilemässä. Sai lähes kaikki vastaantuliat tuijottamaan itteään päästä varpaisiin. Täällä tampereella kun ei oikeen kukaan enää kiinnitä erityistä huomiota kuutteihin kun täällä tota kaikenkarvasta tallaajaa löytyy katukuvasta reilusti. Joensuussa ei kyllä edelleenkään kaupungilla käydessä vastaan tullu oikeen muuta kun "peruskansalasia" ja niille sitä on itse jotenkin hassua katseltavaa. Ei sielläkään enää onneksi mitään huudella niinkun minun nuoruusvuosinani, vaan lähinnä uteliaita katseita vetää puoleensa

Mun on pakko huomauttaa, että kaikki itä-suomalaiset tai ainakin joensuulaiset tuijottavat. Siis aivan sama pukeudutko klovnin asuun, tavallista näyttävämpiin goottivaatteisiin vai niin tavanomaisesti kuin pystyt, joudut 100% -varmuudella tuijotuksen kohteeksi.
Ja eräs toinen tamperelainen (alunperin joensuulainen) ihmetteli asiaa, ja vasta silloin tajusin että tosiaankin, ei muualla päin Suomea tuijotella muita ihmisiä yhtä aktiivisesti kuin täällä.

Toki en nyt vähättele sitä jos sait ihailevia katseita, se nyt on eri juttu, mutta sellainen tavanomainen tuijottelu on täällä päin ihan normaalia käytöstä Valitettavasti.

Ja on täällä kyllä muutama gootti ja muutamia metallisteja. Saattaa olla enemmänkin kuin mitä oletan, mutta talvivaatteet tahtoo hukuttaa ihmiset massaan ja sen lisäksi täällä on niin kylmä, että suurin osa ihmisistä taitaa pysytellä sisätiloissa mahdollisimman paljon.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2012 09:41
byron, se on kyllä totta että itäsuomessa ihmiset ottaa tuntemattomiinkin kontakstia todella herkästi Tamperelaisiin verrattuna ja siis ihan hyvällä tavalla. Kyllä musta on varsin mukavaa kun ihmiset kaupan kassajonossa rupee höpisee kaikkee Mutta en mie kyllä oo huomannu siellä mitään erityistä tuijottelu kulttuuria aikasemmin, mut se voi olla että meikä vetää sit ne katseet aina puoleensa niin ei ne toisiaan kerkee sillon mulkoilla

Positiivista tosiaan on ettei sielläkään enää sitä negatiivista huomiota ja huutelua enää tule vastaan niinkun joskus mun teiniaikoina. Hienoa että sieltäkin löytyy tummempaa kastia nykyisin runsaammin Koittakaa kestää pakkasta, isi just ilmotti eilen ett oli ollu yli 30 pakkaslukemat...hurrrrr
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2012 21:21
Jaa'a. Ainahan näitä tulee. :3

Eipä ole pitkä aika kun jotkut vaahtosammuttimet tulivat kyselemään jotain spiritismistä kikerrellen. Selitin siinä nätisti ettei nassikoiden kannattaisi sekaantua semmoiseen ja olihan siinä hieman hymyilemistä poikien ilmeissä kun ei tainnutkaan ihan onnistua.

Ja tietenkin samaa saatananpalvojaa ym. tulee kuultua pissiksiltä ym.

Lisäksi ilmeisesti joidenkin mielestä on huvittavaa nähdä minut kävelyttämässä koiraa, joka on tottakait myös mustissa pääkallo vetimissä piikkipantoineen. Noh pitää kait koirakin lämpimänä pitää.
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2012 23:53
Ei ainakaan vielä huudettu, mutta sen näkee sitten kun lähtee festarille tai jollekkin keikalle!
Jännitän kyllä aika kovasti useasti, että mitä mieltä musta ollaan.
Mutta mulle on kyllä huudeltu koulussa, mutta olin silloin vielä nuori ja vähän pelokas.
Ei se tässä iässä haittaa enää!
Kirjoittanut: DarkSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 16:06
On pari kertaa huudeltu ja vihellelty perään.. Ja tultu pari kertaa ihan suoraankin kommentoimaan pukeutumista. Pikkulapset jää aina pitkään katsomaan. o.o
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 20:35
Pahemmin ei oo päin naamaa huudeltu. Selän takana jauhetaan kumminkin ja supissaan. Ja tottakai ihmiset tuijottaa. Ylätävän moni kumminkin täällä päin tulee kehumaan! vaatetteita, kenkiä, hiuksia yms O.o ja asialla yleensä vanhemmat naiset Töissä kun oon pikkutytöt monesti kehuu mun tukkaa ja haluaa samanlaisen
(äidit ei oo amaa mieltä) Mulla on musta pitkä tukka ja violetin pinkki otsis :P
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2012 20:29
Eilenpä kaupassa keski-ikäinen mies tuli miulle ja siskolle puhumaan. "Ootteks te jotai gootteja vai? Teillä on tosi hienot noi asusteet." Piristi päivää kummasti. :3 Päällä ei kyllä ollu mitään erikoista, mustat farkut ja takki+plattarit ja siskolla tummanruskee hame ja villapaita+musta Raven-takki.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2012 19:43

Lainaus: Usvatuuli

byron, se on kyllä totta että itäsuomessa ihmiset ottaa tuntemattomiinkin kontakstia todella herkästi Tamperelaisiin verrattuna ja siis ihan hyvällä tavalla. Kyllä musta on varsin mukavaa kun ihmiset kaupan kassajonossa rupee höpisee kaikkee

Idemmästä itsekin kotoisin ja toi ei päde ainoastaa itä-Suomessa, riittää että törmää itäsuomalaiseen niin lörpötykselle ei näy välillä loppuakaan. Käynyt nimittäin näin ihan tuntemattomien kanssa täällä Länsi-Suomessa.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2012 20:34
No yllättävän vähän on huudeltu. Koulussa ne kysy joskus montako kiloa ketjua on ja OOTKO JOKU SAATANANPALVOJA. Nyt ne on muhun tottunu nii ei ne enää jaksa.
Viime kesänä seisoin bussipysäkillä niin jotkut rupes tien toiselta puolelta osotteleen ja nauramaan että "EI ***** TOLLA ON VIHREET KULMAKARVAT!!! OOKSÄ JOKU SAATANANPALVOJA DIMMUDIMMUAAARRRRGGGHH!!!!!!!11"
Niin ja tänään. Oltiin matkalla kohti S-markettia ja ajoin veljen pyörällä kun omaa lainasin kaverille. Eli jalat ei yltäny kunnolla polkimiin jne, ja sitten siinä oli jotain 9v poikia pyörien kanssa poikittain pitkin tietä. Sanoin että väistäsittekö vähän niin sain vastaukseksi: "JOO MEE SÄ VAA ITE HELVETTIIN!" Tuli kyllä naurettua.
Ja sitten takasin ajaessa oli joku mummo jonkun mopsin kanssa lenkillä, niin heti kun se huomas meidät niin koira äkkiä syliin ja katto vihasesti. Ihme hommaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit