Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2011 19:45
Todellakin :/
Koulussa yleisemmin kuultua:
"Missä ne sun sukelluslasit on?" Tarkoittanee goggleseja...
"Mee takasin arkkuus!" Voih kun sellaisen saiskin
"Halloweeniin on vielä aikaa" Jep...Sitäpä odotellessa.

Sitten kaduilla:
"Hirtä ittes!", ehkä ei, mutta huutelijan voisinkin...
Sitten minulle nauretaan paljonkin kun kuljen Fujin (Parsonrusselterrieri koirani), jolla on päällään mustat vaatteet ja piikkikaulapanta.
Lisäksi usein kuultua on kun koiran kanssa kuljen,
"Pitäskös sunkin hankkia hihna, et pysysit kotonas?", kuyn kerran pantoja käytän...
Onhan paljon muutakin, mutta tässä yleisempiä.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2011 16:41
Tämä ei nyt ihan kadulla huutelua ollut mutta käytiin miehen kanssa tuossa viime viikonloppuna viemässä äidilleni auto hänen työpaikalleen ja siinä odottelimme työpaikan aulassa äitiäni. Hänen työkaverinsa, jota en aiemmin ollut nähnyt, käveli meidän ohi ja meni huoneeseen jossa äitini oli ja kun äiti sitten tuli hakemaan avaimia niin kertoi että työkaveri oli sanonut että "kylläpä on tyylikkäitä". Äiti oli sitten siihen että "Se on minun tyttö poikaystävänsä kanssa" johon työkaveri vastasi taas että "Onpa tyylikkäitä, erottuvat joukosta!" Ja tämä kyseinen työkaveri oli keski-ikäinen mies. Kyllä tuli hymy huulille
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2011 14:53
Joku ällö motoristi-äijä huusi perään että nätti pimu. Oli kanssa eka kerta kun mulle on sellaista sanottu. Joku humalainen seinähullu tuli jutteleen ja ja kun häivyin niin se huusi perään et hei, älä mee, emmää tarkottanu... otti pikkaisen päähän.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 25.11.2011 15:10
Pari viikkoa sitten näin yhden hillittömän suloisen muksun (yleensähän en siis pidä lapsista). Olimme poikaystäväni kanssa jossain kanapaikassa syömässä ja taisin lähteä hakemaan ketsuppia. Lähellä olevassa pöydässä istui pikkupoika ilmeisesti isänsä kanssa. Heti kun olin sopivalla näköetäisyydellä niin poika alkoi selittää isälleen innoissaan "tollasista sinisistä jutuista joita tolla tytöllä on päässä" ja ihmetteli kovasti, että mitä ne ovatkaan. Pikkuiset ovat jotenkin niin ihania kun osaavat olla niin vilpittömästi ja täysillä kiinnostuneita näkemästään.

Mitään inhottavaa minulle ei ole kyllä aikoihin huudeltu, hyvä niin, sillä useimmiten saan hermoromahduksen. Toisinaan on kuitenkin myös ihan viihteellistä huomata kuinka neandertalilaisia ihmiset osaavat olla kun eivät osaa pitää leipäläpeään kiinni.
Kirjoittanut: ykskoottivaan (Jäsen)
  • • Muokkasi: ykskoottivaan
  • Lähetetty: 26.11.2011 11:59
Pitkästä nahkatakista sai aikanaan kuulla kaikenlaista tyypillistä saatanajuttua + vaikka mitä ja jokainen jehova oli kimpussa. Kerran joku vanhempi tuntematon mies sanoi kohteliaasti minua rotaksi. Sivukalju oli vastaankäveleville teineille kestohihityksen aihe ja minulta on kysytty, miksi olen "pilannut" hiukseni. No, nykyään on ihan normitucca (toistaiseksi ainakin). Lävistyksistä olen saanut opastusta myös, lähinnä siitä, miten kauheilta ne näyttää ja olisi parempi ottaa pois kokonaan. Paras klassikko on mielestäni mies, joka pysäytti minut ostoskeskuksessa ja alkoi sättiä lävistyksistä ja ilmoitti, että nenärenkaan pitäisi olla keskellä (septumia kai tarkoitti), niin voisi viedä laitumelle niin kuin sonnit, tjsp. Virtuaalikaduilla on tullut outoa kommenttia tyyliin "mikä vitun sofioksanen sä luulet olevasi?". Ihan kuin siinä olisi jotain pahaa, jos tykkää samoista väreistä ja kaikenlaisista irtorastoista...
Yleisesti ottaen näytän ilmeisesti melko tylyltä laittautuneena, eikä juuri kukaan tule sanomaan mitään.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2011 10:30
Ei juuri koskaan, mikä on todella hyvä juttu. Mulle riittää se, että saan vihaisia, paheksuvia ja jopa nauravia katseita päivittäin ulkona kulkiessa, joten huutelut ahdistaisivat vieläkin enemmän.
Tuskin kukaan voi kuitenkaan täysin välttyä valopäiltä, joita kulkee kanssamme tuolla ulkona. No, kerran Helsingissä kulkiessani kaverin kanssa, joku huusi meille "EMOT!!", vaikka meistä kumpikaan ei tosiaan näyttänyt emolta, ei sitten yhtään. Mutta hyvät naurut saatiin
Aina, kun pikkutyttöjä/teinejä tulee vastaan, niin nuo tulevaisuuden toivot alkavat yleensä vain nauraa tai hihittää, mikä kyllä ihmetyttää minua suuresti. No mikäs siinä, jos noin kivasti piristän muiden päivää.
Eilen sattui kuitenkin hyvin harvinaislaatuinen juttu. Astuin kerrostalomme rapusta pihalle, olin menossa kouluun, ja siinä rapun eessä oli mies ja tämän tyttö ilmeisesti. Mies sitten katsoo minuun ja tokaisee: "Oho, kummitus tuli sieltä". Siinä vaiheessa olin vähän ihmeissäni, että minustako ne puhuu ja asia varmeni kun kävelin ohi ja tyttö tarkentaa: "Se näyttikin ihan kummitukselta, kun sen naama oli ihan valkoinen". Hahhah Vai että kummitus... Joo-o, kaikenlaista sakkia täällä sitten asuukin.
Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.01.2012 18:41
Eipä juurikaan. Ehkä paheksuvia katseita, virnuilua ja sormilla osoittelua. Känniääliöt ovat sitten taas aivan oma lukunsa...
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2012 12:17
Olipas hassua käydä taas jouluna itäsuomessa vanhemmilla kyläilemässä. Sai lähes kaikki vastaantuliat tuijottamaan itteään päästä varpaisiin. Täällä tampereella kun ei oikeen kukaan enää kiinnitä erityistä huomiota kuutteihin kun täällä tota kaikenkarvasta tallaajaa löytyy katukuvasta reilusti. Joensuussa ei kyllä edelleenkään kaupungilla käydessä vastaan tullu oikeen muuta kun "peruskansalasia" ja niille sitä on itse jotenkin hassua katseltavaa. Ei sielläkään enää onneksi mitään huudella niinkun minun nuoruusvuosinani, vaan lähinnä uteliaita katseita vetää puoleensa
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 13.01.2012 03:16
Syn/\psin Kalle haukkui minua punahilkaksi, kun mulla oli punainen kaulaliina kaulassa ja pipo päässä. Voi kuinka tämän kestän!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.01.2012 18:06
Vitti. On se jännää, kuinka noi hihhulit jaksaa aina tulla mulle puhumaan sieluista ja uskonnoista. Oon kai sit niin syntisen näköinen.

Nimim. Yhden keskustelun aikana yritettiin käännyttää ensin kristinuskoon ja vielä bonuksena juutalaiseksi. Se kait tuli siihen vähän kuin kaupanpäällisenä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit