Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Kataja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.09.2011 19:11
Tänään mun perään huudettiin pariinki kertaan, olin muutaman tunnin Helsingin keskustassa ni siinä ajassa ehti kahteen otteeseen tulla, vissiin turisteja olivat koska eivät suomea puhuneet, pyytämään että eivätkö pääsis kuvaan mun kanssa. Ensin oli kai joku nuori venäläis mies ja vähän myöhemmin keski-ikäinen nainen mahdollisesti espaniasta tai mexikosta tai jostain.. toisella kertaa alko olla jo vähän huvittava olo
Mutta paras oli ehkä stockalla kun ohi meni äiti hyvin pienen tytön kanssa ja tyttö ohi käveltyään: "Äiti. Katso kuinka hassu. Äiti! Katso kuinka haassu." siinä kyllä hymyilytti pidemmän aikaa
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 18:11
Ei huudella ei. En mä mikään hurjan gootti ny silleen oo mut sinne suuntaan menossa. Asun sellasessa pikku kaupungissa jossa vaikuttaa et ihmiset aika hyvin ymmärtää goottei. Musta se tuntu hyvältä ku kaveri kerran läpällä heitti mulle et "oonko mä gootin kaveri?"
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 22:38
Yleensä jos joku huutaa mulle ni huuan samalla mitalla. Sitte yhesti oli Kalajoella leirintäalueella. Kävelen yhen pikkutytön ohi joka sit sannoo sen äitille: ''Tuo nainen näyttää jännältä.'' Tai jotenki tollee. En muista kovi.
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2011 21:43
Ei mitää loukkavaa (muistaakseni) ole huudeltu aikoihin. Jotaaki perus ikäistää nuoremmat teinit huutelee amisautojen sisältä joskus sillon tällöi jotai joka menee toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos Mut onneks ei koulussa enää mitöö sen verra kasvanutta ja vanhempaa porukkaa ja muutenki parempi ilmapiiri kokopaikassa ni ei kukaa alennu tuommosee
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2011 23:57
"Kato äiti! Prinsessa!" Awww.. lapset on ihania, tuo ei ollu ainut kerta kun on noin lapset ihastelleet korsetin ja valtavan hameen yhdistelmää.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.11.2011 15:05
enpä oo kummemmin saanu osakseni mittään paitsi muutamia halveksivia katseita pitkälti kaikenlaisilta ihmisiltä, varmaankin narkkariksi luulevat kun tykkään käyttää vähän rymysempiä kledjuja. totuushan on se että skedellä könytessä vaatteisiin tulee helposti kulumia sunmuita -.- ja jos joku nyt kuitenkin lähtisi kokeilee jotain, on mulla aina pari kipakkaa vastakommenttia olemassa. jos päälle aletaan käymään eikä muu auta niin täältäpäin tulee lujaa ja epäreilusti takaisin.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2011 19:00
Ei oo varmaan vuosiin kantautunut korviin mitään nekatiivista. Tänään just kauppareissulla eräs vanhempi nainen pyys tulta tupakkiinsa ja kehuskeli kuin hieno takki mulla on. Mummo ikäiset naiset yleensäkkin tuntuu tykkäävän miun vaatetuksesta, kun on niin hienoa ja naisellista Mut joo on joskus kymmenisen vuotta sitten, kun asustelin pienemmissä kaupungeissa, saanut kaiken maailman "saatananpalvoja" vituiluja kuunnella, mut en silloinkaan jaksanu niihin huomiota kiinnittää. Oma on häpeänsä kun eivät käytöstapoja oo oppineet ja ahdasmielisyydestään itte hyö kärsii eniten, niin jääkööt mun mielestä mätänemään sinne standardisoituun pahvilaatikkoonsa.

Mut hauskaa oli kerran Tiimarissa käydessäni, kun huomasin pikkutytön nykivän äitinsä hihaa mua ihmetyksestä pyörein silmin tuijottaen ja sanovan ilosella äänellä "Äiti Äiti kato NOITA"
Musta se oli kovin sulosta ja tuli hyvä mieli, mut sen tytön äiti lähti sit nopeesti raahaa pois sitä lapsostaan vihasen näkösenä. Mut likalle ja mulle jäi hymy huulille...muutenkin lapsilla ja lapsenmielisillä on yleensä hauskempaa
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2011 20:36
Ei taida koskaan olla huudettu, tuijotuksia tietty välillä mutta usein varmaan vain mielenkiinnosta eikä kauhistelusta... Täytyy myöntää että jään itsekin katsomaan, jos jollakulla on hieno tyyli. (Toivottavasti en näytä siltä että paheksun .)

Muutaman kerran on tullut kommentti että "olisin kauniimpi jos pukeutuisin normaalisti". Se ärsyttää. Kun viimeksi tarkistin, elämäni tavoite ei ole näyttää kauniilta sellaisia miehiä varten, jotka ilmeisesti pitävät "normaaleista" naisista. Jos en pitäisi itseäni kauniina näin, miksi pukeutuisin tällä tavalla? Eikö ole oma asiani, mitä itse pidän kauniina? Ei kukaan kerro lihaville ihmisille että olisivat kauniimpia jos laihtuisivat, laihoille ihmisille että olisivat kauniimpia jos hankkisivat silikonit, eihän? Se on loukkaavaa
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2011 15:16
Välillä huudellaan, harvemmin yleensä, eniten pikemminkin saan katseita osakseni. Ja tätäkin tapahtuu vain silloin kun jaksan laittautua kunnolla

Joskus, kuten aiemminkin olen maininnut esitellessä itseäni, jos joku sattui lukemaan, on porukka minua uhkaillut puuvaarnoilla, hopealuodeilla, pyhällä vedellä ja krusifikseilla, muttamutta... enpä minä naarmuakaan ole saanut

Joskus joku taannoin kiljui minulle että "HEI MANSON! Tuu tänne!". Reaktioni oli vain että WTF? Ensinnäkin olen nainen, tosin joskin minua on kuulemma joskus vaikea tunnistaa naiseksi Toiseksi, yhdennäköisyys on ihan 0.

Joskus plattareita pitäessäni saan kuulla kommenttia että "Sun kengät näyttää ihan kavioilta!!!" tai sitten "Eikö noi paina ihan hitosti?!" ja välillä kuuluu "kuiskintaa", joka on luokkaa "V*ttu mitkä kengät". Naamatkin usein ihmisillä venähtää kun tuijotetaan suu auki kenkiä. Avot, saan näistä hyvät naurut.

Mutta, rattoisia tällaiset
Kirjoittanut: Solitary heart (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.11.2011 21:08
Kerran kysyttiin että kuulunko johonkin lahkoon kun oli pitkätakki päällä, mutta ei sen kummemmin oo "huudeltu".
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit