Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Violetroll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Violetroll
  • Lähetetty: 13.05.2011 13:15
Aina välillä ollaan huudeltu, parhaimpina esimerkkeinä varmaankin nämä liikkuvan karvanoppacorollansa suojista parturiinmenovinkkejä auliisti jakelevat haituvaviiksikarjalalippalakkiamisteinit ja vastaavat sankarirodun edustajat. Viimeksi kun olimme kaverien kanssa matkalla Syn/\psiin (kaksi miestä ja yksi nainen) alkoi joku hopparilauma huutelemaan perään tyyliin "Jee jee hevisaurus, heavy metal my ass!" (tämä sattui siis Helsingissä). Pisti kyllä vituttamaan mutta toisaalta lähinnä hymyilyttämään joidenkin ihmisten täydellinen keskenkasvuisuus ja käytöstapojen puute.

Lahdessa saa kumma kyllä olla suhteellisen rauhassa, en sitten tiedä onko ulkoisella olemuksella jotain tekemistä asian kanssa (olen saanut kuulla minuun tutustuneilta ihmisiltä näyttäväni kuulemma pelottavammalta kuin mitä oikeasti olen).
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2011 21:52
Ei. Vähän väliä kyllä tuijotetaan.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.05.2011 05:58
Minullekaan ei ole huudeltu, mutta tuijotetaan kyllä sitten sitäkin enemmän. Etenkin, jos on vähänkin "erikoisemmat" vaatteet päällä.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2011 11:36
Kerran yksi mummeli tahtoi jakaa minun kanssani mielipiteensä vaatetuksestani. Hän keskittyi erityisesti hameeni pituuteen. Eipä sillä, olin minä muutenkin hänen mielestään "ihan kamala". Yleensä olen kiltti lähes kaikille ihmisille, varsinkin vanhuksille, mutta tälle tuli kyllä tiuskaistua aika vihaisesti, että "olet vaan kateellinen, kun et itse voi käyttää enää tällaisia vaatteita". Okei, ehkä vähän asiaton kommentti, mutta eipä hänkään asiaansa kovin fiksusti ilmaissut.

Eipä mulle pahemmin muuten olla huudeltu, ainakaan tyylin takia, mutta tuijotettu on kyllä sitäkin enemmän. Se on itse asiassa paljon oudompaa, jos ihmiset eivät tuijota minua julkisilla paikoilla, kuin se että tuijottavat. No, oudosti siihenkin kyllä tottuu ja periaatteessa se on ihan omakin valinta, että jos haluaa niin kauheasti valtavirrasta ja massasta poiketa, niin kai se on pakko hiukan sität tuijotteluakin kestää.
Mutta se, että ihmiset tulevat herjaamaan tyyliä ja vaatetusta tai huutelevat kadun toiselta puolelta jotakin, niin se on kyllä äärimmäisen typerää ja lapsellista käytöstä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.05.2011 19:55
Hehe, yksi känninen vanha ukkeli halusi ostaa pinkit revityt farkkuni tuossa joku aika sitten. Ensin kuulin takaani että "Hei tyttö, mitä maksaa" ja olin jo ihan että MITÄ V*TTUA mutta sitten se jatko että "Myy mulle noi sun housut" En myyny.
Kirjoittanut: Violetroll (Jäsen)
  • • Muokkasi: Violetroll
  • Lähetetty: 24.05.2011 20:30

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Hehe, yksi känninen vanha ukkeli halusi ostaa pinkit revityt farkkuni tuossa joku aika sitten. Ensin kuulin takaani että "Hei tyttö, mitä maksaa" ja olin jo ihan että MITÄ V*TTUA mutta sitten se jatko että "Myy mulle noi sun housut" En myyny.

XD.
Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.05.2011 22:28
Viimeksi täänään spurgu tuli kassajonossa, syytteli antikristuksen palvojaksi - esitti sylkevänsä eteeni ja uhkaili jotain... Kysyin mitä itse palvoo sanoi ettei mitään , niin sanoin minäkin... Jossain vaiheessa hän oli myös sitä mieltä että palvokaa vaikka munaanne... Vartijat tulivat kuitenkin poistamaan tämän saastan kaupasta.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 27.05.2011 00:16
Harmin paikka, Nefegor! Todella harmillista lukea, että tuollaista on tapahtunut.
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2011 15:04
Kerran olin kävelemässä illalla kaupungilla, vastaan käveli joukko känniläisiä noin kolmekymppisiä, joku huusi "mikäs v*tun raato tuo on", meinas käydä päälle, mut onneks pääsin tilanteesta vähin mustelmin)
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2011 16:51
Aika rauhassa saan olla, lähinnä tullut kommenttia että miten mun kengillä pysyy pystyssä tai että oonko juhliin menossa kun oon niin tyylikäs. On muuten kulutetuin ja ärsyttävin kommentti ikinä, tokihan oon bilettämään menossa tiistaina kahdeksalta aamulla :|

Erikoisin juttu hetkeen tuli, kun bussia ootellessani ohikulkeva n. 40 vuotias hieman humalainen mies änkesi seuraani ja tiedusteli oonko lähihoitaja ammatiltani kun näytän ihan siltä... Enpäs tiennytkään, että lähihoitajien asuun kuuluu nykyään pvc saappaat ja korsetti
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit