Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2011 08:57

Lainaus: Silence

Tuollasen käytöksen olisin vielä sulattanut pikkulapsosilta, mutta kun kyseessä oli kolme kypsää aikuista.

Britti, kypsä ja aikuinen harvemmin mahtuvat samaan lauseeseen. Tässäkin tapauksessa taisi yksi noista aspekteista jäädä toteutumatta Irlantilaisilla puolestaan on kiva tapa töötätä ohi ajaessaan jos kiinnität vähänkään huomiota. Siinä sitten olet löysät lahkeessa puoli metriä ilmassa joka ikinen kerta.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2011 18:59

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Pikkulapset ovat ruvenneet moikkailemaan. O.o Mitmit. Mitäs siihen muuta ku moikat vaan takasin.

Tässä lyhyen ajan sisällä, ainakin kolme aivan vauvaikäistä tervehtinyt iloisesti HEI.
Ei varmaan sanavarastosta kovin monta muuta sanaa edes löydy. Niin,... eikä ole kehittynyt vielä minkäänlaisia ennakkoluuloja ulkonäön suhteen. Tosin voinhan minä näyttää heidän mielestään tosi hassultakin.

Kohtaus terveyskeskuksen naulakolla: Vetelin takkia päälleni kun siihen sattui tulemaan n.6-vuotias mustalaispoika suussansa TUTTI !

-Onpa sinulla hieno takki.
-No, kiitos.
-Oletko sinä rokkitähti?
-???...Joo, olen.
-Ai oletko!?
-JOOo, olen,olen.
-
-No terve, minun pitää nyt mennä...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.03.2011 19:36

Lainaus: kannuskäsi

n.6-vuotias mustalaispoika suussansa TUTTI !

Tulevaisuuden Kyösti Pöysti.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.03.2011 20:58

Lainaus: kannuskäsi

Tosin voinhan minä näyttää heidän mielestään tosi hassultakin

Olen tullut samaan johtopäätökseen, varsinkin kun yleensä tuota moikkalua siivittää varsin leveä hymy.

Kukaan ei ole kyllä mua luullut rokkitähdeksi. ._.
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2011 21:14
Normaalisti en siis laskisi tällaista edes huuteluksi, mutta kerronpa nyt kun kerta aloitinkin. Kävelin siis kaikessa rauhassa eilen kauppaan, ylläni eräitä kauneimpia vaatekappaleitani kuten musta samettipaita, siihen mätsaava pitkä hame sekä musta lempikorsettini. Nassussa tietenkin täysi sotamaalaus, joka mun kohdalla ei siis ole ihan vähän. Joo, halusin tälläytyä kerankin oikein kunnolla!

No, kun sitten astuin kyseiseen kauppaan ja aloin haalia ostoksiani, alkoi tietenkin hervoton tuijotus. Mutta kuinkas ollakaan, katseita ei suinkaan varastanut korsettini saati meikkini, vaan paljaat nilkkani! Kyllä, sukkatonttu oli vohkinut kaikki pitkät sukkani, joten sain tyytyä nilkkapituuteen. Eipä siinä muuten mitään, mutta kassajonossa tietenkin joku vanha haahka alkaa siinä tilittää että "Hyi että, tuollaisen näköisenä joku kehtaakin kulkea! Pukisi edes kunnolla päällensä!"

Eihän tuo mukavalta tuntunut, varsinkaan kun en mitään keksinyt sanoa takaisin. Ja tarinan opetus siis oli; kuolema sukkatontuille!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 29.03.2011 21:14
^ Ei minuakaan.
Kerran tosin Kouvolassa vieraillessani joku vanha pappa sekoitti minut Sofi Oksaseen. Ilmeisesti oli herralla näkö alkamassa pettää pahemman kerran.

Itse saan täällä Leprassa kummastelevia katseita ja huutoja perään lähinnä venäläisiltä. Naapurimaan turistit ovat osoitelleet ja katselleet silmät pyöreinä perääni niinä päivinä, kun olen tykännyt laittautua kunnolla.

Tuollainen ylenpalttinen huomio on kieltämättä vähän hassua. Välistä tuntuu että minä näytän heidän mielestään samalta kuin henkilö, joka on kasvattanut kaksi päätä.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2011 02:02
Mulle ei ole kyllä huudeltu vuosiin. Joskus noitailukautenani joku saattoi heittää "Hei, pääsiäinen meni jo!" tyylistä juttua, mutta en kyllä muista mitään sen kummempaa kuulleeni. Tai sitten en ole edes tajunnut niiden huutavan mulle.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.04.2011 15:08
Eipäs mulle huudella, tai no jotkut koulussa ovat sanoneet minulle, kun on ollut rastalisäkkeet, että "Kuka Sofi Oksanen säki luulet olevas", mutta yleensä vaan katotaan ihmeissään tai sitten jotkut nauravat jossain ja kattovat ja taas nauravat. Ei se minua paljoo liikuta mitä muut sanoo, vaikka eihän se mukavaa ole jos naureskellaan. Enemmän nauraisin niille, jotka kulkee tuolla ulkona legginssit joista kuultaa läpi ties mitä kaikkee.

Itse tekee mieli joskus "huutaa" jollekkin nätille/komealle gootille, että kuin upeelt näyttää, mut sit en kumminkaa viitti
Kirjoittanut: Emohippi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.04.2011 18:01
Ei yleensä mitään negatiivistä.. Joskus lissutkin on tullu sanoo jotain: "vähän sulonen huppari! mistä ostit?" Tai ei ne ollu ihan lissuja.. Mulla oli klassinen cyberin kissahuppari.. :P Ja talvella 2009 mummot ja papparaiset kehu mun takkia ja joku savolais papparainen kyseli mutsilta et "onko tuo prinsessa sinun tyttösi?" prinsessa? no kai se oli positiivistä, kunhan ei mihinkään ruususeen verrata
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 08.05.2011 20:53
Jaa-ah. Kevät on siis viimein niin pitkällä, että kaikki juopot, narkkarit yms. epämääräiset tyypit kaivautuvat taas esille koloistaan pilaamaan katunäkymää ja kyselemään myös meikäläiseltä, että paljonko yksi tunti maksaisi.

Ei näin myöhäiskevät/kesäaikaan saa ilmeisesti odottaa edes kotiin menevää bussia rauhassa tai ilman että päivä menisi pilalle. Kaikkein ironisintahan tässä on se, etten todellakaan pukeudu niin paljastavasti kuin useat tänne tulevat Venäläiset turistit ja silti saan tuolla kaduilla kuulla vaikka mitä..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit