Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa

Lainaus: Sharwynn

Miusta oiskin tullut Eemeli

Veljestä meinasi eka tulla Eemeli. Onneksi ei. En tykkää siitä nimestä.
  • Vastaa

Lainaus: TheSecret

Lainaus: Gothic13
mä oon Lila

Oi, ihana nimi!

kiitos ;>

Prkl haluun huulilävärin ;><3

• Vastaa
Nimi on Sofia. Ihan mukava nimi oikeastaan (kreikkaa ja tarkoittaa viisautta!), mutta se väännös mitä jotkut käyttää... on niin... yh. "Sohvi" ja "Soffi" on jotain niin karmeaa. Muuten olen 'harakka'
  • Vastaa

Lainaus: harakka

Nimi on Sofia.

Sama nimi kuin pikkusiskolla ja hänkin vihaa noita yleisiä lempinimiä.
  • Vastaa
nick, jota käytän melkein kaikkialla (jopa täällä) olis mun toivenimi.. "Iliah" muodostuu just mun omasta nimestäni otetuista tavuista, joten siinäpä pähkinä purtavaksi vanhempani aikoivat antaa minulle nimen, josta olisin ollut enemmän kuin tyytyväinen, Tea Julia... Menivät sitten viimehetkellä riivatut muuttamaan senkin.. Ystävien kesken olen Jyrki.

It's hard for me to love myself right now I waited, hated, blamed it all on you It's hard for me to love your face right now I'm waiting, hating, needing, being me I need you less and less And every day leads us farther away

• Vastaa

Lainaus: Satyricona

Laura Eveliina, ihan käypä nimi.

Oletko oikeasti Laura Eveliina ?

~

• Vastaa

Lainaus: Tuulentytar

Lainaus: Satyricona
Laura Eveliina, ihan käypä nimi.

Oletko oikeasti Laura Eveliina ?

Voi piru.. just samat nimet kuin entisillä kavereillani

It's hard for me to love myself right now I waited, hated, blamed it all on you It's hard for me to love your face right now I'm waiting, hating, needing, being me I need you less and less And every day leads us farther away

• Vastaa
Joo no tuota samat nimet mullakin

~

• Vastaa
congratulations.. tuttu on nimeltä Laura Iida Eveliina. Silloin pääsi taas äänihymyä.. dääm.. taisin just tunnustaa nimeni.. :S

• Vastaa
Haha Vissiin _hieman_ yleiset nimet etten sanois ?

~

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Ninni, Faith Black, Gottero). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!