Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa

Lainaus: mlrd

tuota... aika huoletta heittelette niitä kokonaisia nimiä.

samaa mietin minäkin. Toki jotkut täällä tietävät etunimeni, koska ovat miitissä tavanneet ja täälläkin sen kertonut, pari hassua sukunimenkin. Mutta ehkä vain siksi, että toinen tuntee minut ennestään ja toinen puhuu venäjää.

ei kannattaisi noin vaan pistää edes sekä etu- että sukunimeä, saati sitten kaikkine lisänimineen. Etu- ja sukunimikin kyllä kelpaa jo sekä puhelinnumeron että osoitteen selvittämiseen esim. yksinkertaisella viestillä Findiin.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
hah sukunimeni on nyt töissä sitten Pask Von Fräki olen aika kakka.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Saatana olen kuullut olevani ihan yleisesti.. *hekotus* Oma nimeni onniin ruma, että mua on Sarkku-lempinimellä puhuteltu..Olen myös tunnettu Wildina...

HC-Wild Line

• Vastaa
meidän loukan pojat kutsuvat välillä "kipee muija" -tittelillä..se on läppää,että ihan väleissä ollaan..nimein olkoon vielä salainen..(ircissä näkyy :P)

vampirequeen of transylvania;)

• Vastaa
mä oon Lila ihan oikeesti

Prkl haluun huulilävärin ;><3

Ville. Ei sen enempää tai vähempää. Toinen nimi Ilmari.
  • Vastaa

Lainaus: Gothic13

mä oon Lila

Oi, ihana nimi!

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Voi nättejä nimejä... Mulla on ihan kolmikirjaminen nimi, Marita on tosin toinen nimi. Olisin halunnut olla Aurora tai vaikka Mari tai vaikka tuo Milia.

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

Mä olen Bea.
Ärsyttää vaan kun luullaan Teaksi tai Neaksi... Oon ilonen, että synnyin tytöksi, äiti sanoi, että jos olisin poika, mun nimi olisi Willy Niinku Willy-valas.

We’re living in the the darkness, We hate the day We’re hunting in the night, Take your children away

• Vastaa

Lainaus: amy

Niinku Willy-valas

Tai niin kuin Willy Wonka Miusta oiskin tullut Eemeli :/
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (UndyingDreams, Piiskansiima, die Winterreise). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!