Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2007 17:05
Minut taas kaikki muistavat nimeltä, vaikken minä ketään, kun erotun joukosta monellakin tavalla, en vain ulkomuotoni takia. Mutta onhan minulla sen verran hassu nimikin, että se on kai helppo yhdistää hassuun ihmiseen.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:03

Lainaus: Sharwynn

Hei, olen Eini Marita, hauska tutustua ja olen päättänyt jo vuosia sitten minkä nimen annan tyttärelleni (sitten joskus):

Sunna Amanda.

Tervepä terve Eini Marita!

Marita on nätti nimi mutta enemmän kyll tykkään siitä nimestö tupla-t:llä.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:06
Niin ja sukunimeäni en muistanut tuolla pari sivua sitten kertoa eli olen kokonimeltäni Aini Else Hannele Yrjölä...

Inhoan sukunimeäni... Mutta olen jo alkanut tottua... Toisaalta aion 18 vuotiaana vaihtaa isomummoni sukunimen itselleni... SItten olisin Aini Susi...

Ja sitten jos saan joskus tyttö lapsen niin sen nimeksi haluaisin tulevan
Maritta Sandra Elisa Susi
Kirjoittanut: BlackMetalNeito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2007 23:56
Julia olen, koulussa joku on keksiny nimen "kävelevä saatana"
Kirjoittanut: GothicGirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2007 21:54
Olen Eveliina Melinda Rannikko. Inhoan nimeäni. Toisaalta minulla on lempinimiä, joita inhoan vielä enemmän... Kuten "se-läski-joka-yrittää-olla-gootti"...
Kirjoittanut: Demonika (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Demonika
  • Lähetetty: 24.02.2007 22:03
Minä olen Monika Tytti Mirjami Palosaari. Koulussa tyypit keksivät eräänä päivänä alkaa muuntelemaan toisten nimiä. Jos etu- ja sukunimestäni vaihtaa kaksi ensimmäistä kirjainta, saadaan Panika Molosaari. Heehee... Tyypeillä oli hauskaa.

Inhoan siis nimeäni. Minua on aina kutsuttu Täti-Monikaksi. Ihmiset kaiken lisäksi sanovat nimeni väärin. Kaikki sanovat O-kirjaimen pitkänä. Niinkuin Moonika. Minä sitten huomauttelen, että se sanotaan vain yhdellä oolla. Tämän huomauttelun takia nimeäni kirjoitettiin yhteen aikaan kahdeksalla oolla.

Olen ihmisten keskuudessa Monikan ja Moonikan lisäksi Monsku, "Se-on-se-gootti..." tai "lestojenkarkoittaja"
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2007 16:12

Lainaus: BlackMetalNeito

Julia olen, koulussa joku on keksiny nimen "kävelevä saatana"

Minun nimeni on "V*tun kovis"
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2007 16:17
Se on kyllä ärsyttävää kun nimien takia kiusataan. Minun nimi on Heini Marjatta L***** . Ei kovin ihana ..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.02.2007 16:28
Sukunimi joka sensuroituu?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.02.2007 16:54
tuota... aika huoletta heittelette niitä kokonaisia nimiä.
ehkä olen ylivarovainen, mutta ainakaan ei läähättäviä setiä pyöri nurkissa, paitsi minä itse.

nimi on muuten veli...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit