Gootti.net

nimet

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:55

Lainaus: Henna_Witch

Katariina

hähä, toinen nimeni onpi tuo.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.02.2007 09:22
Oikiaa nimiä en kerro, kun se on niin kauhea. Mutta se voisi olla esim.
"Tuo tukka tuolla nurkassa" "mitä tukka?" "rotta" tai vaikka sitten "vaaauuuva!" tai "pallopää"... Tällä kertaa se on Lilith, mikä on ihan minua kuvaava nimi. : )
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.02.2007 09:30

Lainaus: TheSecret

, mutta Ninaan olen saanut tyytyä, hö.

Ollos tervehditty kaima harvemmin minua kyllä Ninaksi sanotaan, ihan Niina tai tutummin Ninnu olen tainnut aina olla.
Helena on toinen nimeni.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2007 18:27

Lainaus: Melankolia

Ollos tervehditty kaima harvemmin minua kyllä Ninaksi sanotaan, ihan Niina tai tutummin Ninnu olen tainnut aina olla.

Tervehdys takaisin. Minunkin nimessäni tuota i kirjainta aina venytetään, niin että nimestä tulee Niina, tai no, lähinnä sitä tekevät ne jotka minua eivät tunne, enkä jaksa alkaa marista että "se on NINA!" Ninnuksi minua ei ole ikinä kutsuttu, ja siitä olen iloinen, koska minusta se lempinimi ei sovi edes minulle.
Kirjoittanut: angelofdeath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.02.2007 19:03
jepjep..mä oon Mari..
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.02.2007 22:56
Inhoan mun oikeaa nimeä.. Sanna. -.-

Lapsena halusin olla Katariina. Enpä nimeäni muuttaisi, ei sitä muutenkaan kukaan muista. Koulussakin olin aina "sinä tyttö siellä takana, jolla on musta paita" tai sitten "sinä.. no,siis.. mikä sun nimi oli..no sinä kuitenkin." Töissä onkin nimilaput
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.02.2007 20:19

Lainaus: raavittu

Koulussakin olin aina "sinä tyttö siellä takana, jolla on musta paita" tai sitten "sinä.. no,siis.. mikä sun nimi oli..no sinä kuitenkin."

Toi on kyllä kieltämättä vähän rasittavaa, kun ei nimeä muisteta. Minäkin olen koulussa usein Se, tai toisinaan kutsuvat lempinimellä Toi. Ihanaa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 00:11
Minä taas olen joskus kuullut olevani "tuo tyttö, jolla on noita mustia vaatteita".
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2007 15:36
Jos sijainen ei muista nimeä niin olen "Ilnaksen kaunis mustahiuksinen kaveri" tai jos muut ei nimeä tiedä niin "Ilnaksen goottikaveri"
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 16:12

Lainaus: blackie

goottikaveri

Heh, tuli tuosta mieleen, vanha historian opettajani kyllä muisti minun nimeni ("ja Eini siellä yhä uskollisena goottityylilleen, ihana pusero sinulla, tuollainen viktoriaanistyylinen") ja kyseli käytävälläkin kuulumisia ("jaa että Tuskaan menossa, olen itsekin joskus ajatellut että se voisi olla mielenkiintoista"). Keski-ikäinen, ylipainoinen ja vähän omituinen mieshenkilö siis kyseessä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit