Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.01.2007 14:39

Lainaus: Blackdragon

teillä kaikilla on hienoja nimiä mutta tota pieni karhu juttua en tajunnu??

koska et osaa venäjää, ilmeisesti...?

puhuimme vain mm. Kuunsillan kanssa sukunimestäni, joka voisaan siis kääntää suomeksi "Pieni karhu"
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.01.2007 18:34

Lainaus: Iiriva

jokaikininen tällä maapallolla sitä sukunimeä kantava on minulle sukua suoraan tai avioliiton kautta.

Sama juttu minunkin sukunimen kanssa. Näiden harvinaisten sukunimien kohdalla olis varmaan aika kannattavaa suojata se, ettei kukaan "ulkopuolinen" pääse pöllimään
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.01.2007 18:37
Itsellänikin suojattu sukunimi.
Mukavaa, että jaan sukunimen vain tämän suvun kesken.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.01.2007 18:59

Lainaus: Warchild

Haluisin olla Maritta, Miranda tai Kasandra...

Hei, olen Eini Marita, hauska tutustua ja olen päättänyt jo vuosia sitten minkä nimen annan tyttärelleni (sitten joskus):

Sunna Amanda.
  • Lähetetty: 28.01.2007 19:14
Suojattu on

ja jotkut todellakin, kun kuulevat sukunimeni ensi kertaa, yleensä varmistavat, onko se todella niin, koska suomalaiskorvaan se taas kuulostaa (ja näyttää) eräältä suomenkieliseltä sanalta, joka aiheuttaa "aaawwww..." tai "hihi!"-reaktion.

silti kannan sukunimeäni ylpeydellä.

mutta yhtä asiaa olemme joutuneet jo tuon miehekkeen kanssa miettimään, kun molemmilla on harvinaiset ja venäjän puolelta tulevat sukunimet, että mites sitten tehdään, jos avioliittoon mennään. ja kumpikin kun vihaa kaksiosaisia sukunimiä ja toisen sukunimi ei sovi toisen etunimeen ollenkaan. eli luultavasti se menee sitten näin: pidän oman sukunimeni, hän omansa, lapset saavat minun. yksinkertaista
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.02.2007 13:13

Lainaus: Iiriva

teillä kaikilla on hienoja nimiä mutta tota pieni karhu juttua en tajunnu??

koska et osaa venäjää, ilmeisesti...?

puhuimme vain mm. Kuunsillan kanssa sukunimestäni, joka voisaan siis kääntää suomeksi "Pieni karhu"

voin kysyä äitiltä se osaa jonkin verran venäjää vielä se kävi suomalais-venäläisen koulun
  • Lähetetty: 04.02.2007 15:02
perkeleen jurnutus-toisto

voin kysyä äitiltä se osaa jonkin verran venäjää vielä se kävi suomalais-venäläisen koulun

haha, siitä vaan
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2007 07:56
Heini on oikea nimi, mut sukulaisia lukuunottamatta mua kutsutaan hyvin usein myös Pepeksi. Pepe tulee mun "alkuperäsestä" nettinickistä ja mun sosiaalinen elämä koostuu 99%:sti nettitutuista joita on tuttavapiiriin löytyny lähemmäksi sata.

Sani ja Milla on semmosia jotka kiehtoo, mut tuskin mä nimeä vaihtaessani kumpaakaan noista otan. Oottelen että vastaan tulee nimi joka kolahtaa ja sopiiki mulle :P

Toinen nimi on Emilia, ei oikein sekään nappaa..
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • • Muokkasi: Henna_Witch
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:40
Mun nimi o Henna... Mut tässä pieni lista mitä nimiä haluaisin...!

Auroora

Katariina

Karoliina

Amanda

Casandra

Miranda

Luna

Sandra

jne...

Mutta mun nimeni on vain: Henna Inka....
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:21
Minä olen aina jostain syystä toivonut, että nimeni alkaisi V kirjaimella, en tiedä minkä takia, mutta niin se vain on. Lemppareitani ovat Victoria ja Veronica, mutta Ninaan olen saanut tyytyä, hö.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit