Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa

Lainaus: Blackdragon

teillä kaikilla on hienoja nimiä mutta tota pieni karhu juttua en tajunnu??

koska et osaa venäjää, ilmeisesti...?

puhuimme vain mm. Kuunsillan kanssa sukunimestäni, joka voisaan siis kääntää suomeksi "Pieni karhu"

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

jokaikininen tällä maapallolla sitä sukunimeä kantava on minulle sukua suoraan tai avioliiton kautta.

Sama juttu minunkin sukunimen kanssa. Näiden harvinaisten sukunimien kohdalla olis varmaan aika kannattavaa suojata se, ettei kukaan "ulkopuolinen" pääse pöllimään
  • Vastaa
Itsellänikin suojattu sukunimi.
Mukavaa, että jaan sukunimen vain tämän suvun kesken.

On totta, ettei ihminen ole saari. Mutta kuolleista ihmisistä saa rakennettua hyvän lautan.

• Vastaa

Lainaus: Warchild

Haluisin olla Maritta, Miranda tai Kasandra...

Hei, olen Eini Marita, hauska tutustua ja olen päättänyt jo vuosia sitten minkä nimen annan tyttärelleni (sitten joskus):

Sunna Amanda.
  • Vastaa
Suojattu on

ja jotkut todellakin, kun kuulevat sukunimeni ensi kertaa, yleensä varmistavat, onko se todella niin, koska suomalaiskorvaan se taas kuulostaa (ja näyttää) eräältä suomenkieliseltä sanalta, joka aiheuttaa "aaawwww..." tai "hihi!"-reaktion.

silti kannan sukunimeäni ylpeydellä.

mutta yhtä asiaa olemme joutuneet jo tuon miehekkeen kanssa miettimään, kun molemmilla on harvinaiset ja venäjän puolelta tulevat sukunimet, että mites sitten tehdään, jos avioliittoon mennään. ja kumpikin kun vihaa kaksiosaisia sukunimiä ja toisen sukunimi ei sovi toisen etunimeen ollenkaan. eli luultavasti se menee sitten näin: pidän oman sukunimeni, hän omansa, lapset saavat minun. yksinkertaista

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

teillä kaikilla on hienoja nimiä mutta tota pieni karhu juttua en tajunnu??

koska et osaa venäjää, ilmeisesti...?

puhuimme vain mm. Kuunsillan kanssa sukunimestäni, joka voisaan siis kääntää suomeksi "Pieni karhu"

voin kysyä äitiltä se osaa jonkin verran venäjää vielä se kävi suomalais-venäläisen koulun

If you want peace prepare for war.

• Vastaa
perkeleen jurnutus-toisto

voin kysyä äitiltä se osaa jonkin verran venäjää vielä se kävi suomalais-venäläisen koulun

haha, siitä vaan

• Vastaa
Heini on oikea nimi, mut sukulaisia lukuunottamatta mua kutsutaan hyvin usein myös Pepeksi. Pepe tulee mun "alkuperäsestä" nettinickistä ja mun sosiaalinen elämä koostuu 99%:sti nettitutuista joita on tuttavapiiriin löytyny lähemmäksi sata.

Sani ja Milla on semmosia jotka kiehtoo, mut tuskin mä nimeä vaihtaessani kumpaakaan noista otan. Oottelen että vastaan tulee nimi joka kolahtaa ja sopiiki mulle :P

Toinen nimi on Emilia, ei oikein sekään nappaa..
  • Muokkasi: Henna_Witch
  • Vastaa
Mun nimi o Henna... Mut tässä pieni lista mitä nimiä haluaisin...!

Auroora

Katariina

Karoliina

Amanda

Casandra

Miranda

Luna

Sandra

jne...

Mutta mun nimeni on vain: Henna Inka....

Mindfreak!

• Vastaa
Minä olen aina jostain syystä toivonut, että nimeni alkaisi V kirjaimella, en tiedä minkä takia, mutta niin se vain on. Lemppareitani ovat Victoria ja Veronica, mutta Ninaan olen saanut tyytyä, hö.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.