Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa

Lainaus: kuollutnukke

mun nimi on elina

mun siskon nimi on Elina

No jaa, en tiä mutta mielestäni nimeni sotii jotenkin itseäni vastaan niin paljon että ihan itkettää. En nyt jaksa kertoa, mutta jos joku haluaa arva niin; viisi kirjainta ja alkaa I:llä.

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa

Lainaus: The_Killer_Doll

. En nyt jaksa kertoa, mutta jos joku haluaa arva niin; viisi kirjainta ja alkaa I:llä.

Ahaa, luulempa tietäväni. Sotii varmaan aika pahasti, mikäli oikein arvasin.
Mutta, minä olen Nina, hauska tutustua.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

Mutta, minä olen Nina, hauska tutustua.

Nina on kaunis nimi.

Minulla on sielu.

• Vastaa
Nomen est omen; Vilma.

"Assholes are cheap today. Cheaper than yesterday. Small ones are half a crown, sitting up or lying down."

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

Ahaa, luulempa tietäväni. Sotii varmaan aika pahasti, mikäli oikein arvasin.

Heh, kyllähän se sotiikin

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa

Lainaus: The_Killer_Doll

Heh, kyllähän se sotiikin

Niin, mutta minkäs teet, kun omaa mielipidettä ei nimenannossa juuri kuunnella. x) Minäkin olen kasteessa kuulemma huutanut kun mielipuoli, ja tungettiin vaan tuttia suuhun!

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa

Lainaus: Vampirella

Ninnin oikea nimi on Ninja (hahaa, se on sinun vuorosi suuttua)

Eikä? Mitä mitä mitä, onko Ninnuska valehdellut meille? Nyt tuli koivunoksaa takapuolelle!!!

pimeys=hulluus

• Vastaa
teillä kaikilla on hienoja nimiä mutta tota pieni karhu juttua en tajunnu??

If you want peace prepare for war.

• Vastaa

Lainaus: Sharwynn

Mie olen Eini enkä yhtään tykkää nimestäni.

Mäpäs oonki Aini

Haluisin olla Maritta, Miranda tai Kasandra...

Maritta Sandra Elisa Ois kiva nimi mut tämmönen Aini Else Hannele muinaismuisto...
  • Vastaa
Laura Eveliina, ihan käypä nimi.
Itselläni toki on mielessä valtavasti nimiä, jotka olisivat ihanampia.

Lumikki
Aura
Aurora
Luna
Lounatuuli

Luna Lumikki Aurora..se olisi ihanin nimi ikinä.

On totta, ettei ihminen ole saari. Mutta kuolleista ihmisistä saa rakennettua hyvän lautan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (DeadlyNightshade, eyrie, Dragon9). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää PHP forum software miniBB © 2001—2008.