Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa

Lainaus: Kuunsilta

Iiriva
mikä sun sukunimi sitten on?

sittenhän koko nimeni löytyy täältä :/

mutta jos osaatte venäjää, vihje: pieni karhu

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
aa nyt tiedän

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa

aa nyt tiedän

varma kanssa?

• Vastaa
jjep kyllä sitä venäjää on tullut luettua

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa

jjep kyllä sitä venäjää on tullut luettua

no hienoa

sit kaikki muut on täällä ihan "WTF OMG L0L?"

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

sit kaikki muut on täällä ihan "WTF OMG L0L?"

<< esim vaikka mä >

fuck you because i love you

• Vastaa
Minä olen Jenni ja se ei ollut varmaan kauhean vaikea arvata Kaikki sanoo mua Jensuksi, jopa meidän porukat
  • Vastaa
Niina on nimeni. Kovin tavallinen, mutta sopii mulle jotenkin todella hyvin. Rasittaa vaan, kun kaikki kirjottavat sen väärin, eli yhdellä i:llä.

"You killed him!" "No I did not. I gave him life!"

Yksi Mustajärvi p on ainakin lempparinimi kaima ja ihan mulle on sama minkä nimen ovat aikoinaan antaneet. Kukaan ei kuulleni uskalla sanoa mitään vaikka menisin "nimettömät" päässä töihin, riittää kun vilkaisen tarpeeksi ärtyneen näköisenä niin porukka katoaa kuin hiiret kissalta.

Muuten kyllä joudun vaatettamaan itseni lähes tavallisesti ts täältä oppimaani sanaa käyttäen tavismustaa päällä.

Meillä ei jarrutella

• Vastaa
mun nimi on elina semmonen tylsä ja yksinkertanen

fuck you because i love you

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!