Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Minun oikea nimeni Sini.Ihan kiva nimi, mutta haluaisin että minua kutsuttaisiin edes ajoittain Raven:ksi.Raven kuvastaa paljon paremmin luonnettani ja on tietysti myös se tosiasia, että rakastan korppeja

And the Reaper wants more..

• Vastaa
mun oikee nimi on katja... tulee venäläispåeräsestä nimestä katariina... et silleee... ku vois olla nimi just joku nemi tai jotai...

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa

Lainaus: Raven

Anteeksi kirjoitusvirhe

Omia vistejään pystyy muokata *vink*

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Muokkasi: Kivesnipsutin
  • Vastaa
Minun oikee nimi on Jutta, enpä voi mitenkään jännittävän ihanaksi kehaista. Harva kutsuu sillä nimellä, vaikka toivoisinkin niin. -_-

Eräs kaveri kutsuu minuu häbbäriks, toiset ihan siksi, mitä milloinki mieleen tulee. Pikkusisko päätti, että kutsuu minuu Sataniksi.

Sukunimi on niin huvittavuuden huippu, etten sitä sano kuin niille ihmisille, jotka on tullut jo tutuiksi. Kiusattiin koko peruskoulun ajan siitä ja vieläkin kuulee kuittailuja ihmisiltä siitä.

"Ai se saatananpalvoja jol on v*tun ruma letti?!"

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vastaa
Oma nimeni on vanhahtava suomalainen, ikäisiäni tai nuorempia samannimisiä tulee vastaan ehkä kerran viidessä vuodessa. Keski- iän ylittäneitä vähän useammin. Lapsena vihasin nimeäni, sitten opin sietämään ja nyt se on "ok". Ja se sopii mulle, vaikka mielikuvani siitä ei mikään imarteleva olekaan. Minulla ei ole ollut lempinimiä oikeastaan koskaan, lähinnä nimestäni väännettyjä haukkumanimiä, mutta ei niitäkään vuosiin. Sukunimeni on pitkä ja ihmisillä on usein vaikeuksia sen kanssa, vaikka siinäkään ei ole mitään vierasperäistä.

Netissä liikun useammalla eri nickillä, mutta aina jollain suomenkielisen sanan väännöksellä. Irc- gallerian Turmatar on sitten ihan eri ihminen.
  • Vastaa
Minun nimeni on Jouni. Läheisemmät nettiystävät kutsuvat minua sillä nimellä, mutta voi sanoa Poisoniksikin

pimeys=hulluus

• Vastaa
Hoh, minä ja minun outo nimeni, jota kukaan ei ensimmäisellä kerralla saa oikein... ... Paitsi ajo-opettajani, mutta varmaan siksi, että hänen vaimollaan on sama nimi. O___o

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: poison

Minun nimeni on Jouni
mie oon täysin kade, tulee hynynen mieleen

Lainaus: darkAngel

mun oikee nimi on katja... tulee venäläispåeräsestä nimestä katariina... et silleee... ku vois olla nimi just joku nemi tai jotai...

höpsistä pöh ! kaunis nimihän se on ^

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Minun nimeni on Elena. En tykkää piilotella minkään keksityn nimen takana. Edes täällä...

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Minulla on kaksiosainen etunimi. Törmään suhteellisen harvoin samannimisiin, vaikka molemmat osat ovatkin yksinään ja muissa yhdistelmissä aika yleisiä.

(Kirjoitin tämän viestin vahingossa ensin toiseen topicciin)

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Swanette). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!