Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.05.2007 17:47
Meiänki on karjalasta ja tietysti ortodoksinen Hyvä me. Tosin aika tavallisia nimiä siellä kyllä on, ei se taida pahemmin vaikuttaa siihen. Mutta kuinkakohan monilla on vielä se perinne että oma toinen nimi tai miksei eka nimikii pitäis esiintyä lapsen nimessä? Tai silleen että tulee jonkun sukulaisen mukaan. Kun nämä tänä päivänä vanhemmiks tulevat taitaa enemmän alkaa taas itse keksiä eikä katso suvusta? Mitenköhän on.. Itse olen miettinyt jos antaisin toisen nimeni tyttölapselleni sitten joskus..
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.05.2007 17:33
Miun nimi on Essi, ja on se ihan hyvä nimi. Tässä samassa koulussa on vain pirusti Essejä

Lempinimistäni paras on: Esa, Vesa, Esanssi, Esko, Erkka...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.05.2007 19:54
Meilläpäin on toinen nimeni periytynyt isän puolelta niin pitkälle kun muistan... Perhanan monella (suvussa) on toinen nimi Dean :E
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.05.2007 21:20
nyt saa nauraa.. minun nimeni on riku ja toinen nimeni on albert, niinkuin tanskan prinssillä
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.05.2007 09:52
Riku, ehkä joku ihanin pojan nimi Tonin jälkeen

Terhi. Tosin yleensä kutsutaan Crowbariks/crowiksi.
Lempinimellä liiankin pitkä stoori
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 13:55
kiitos kiitos
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.05.2007 21:15
Toni on oikeasti ihanin pojan nimi
Kirjoittanut: PinkSutin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.05.2007 22:20
Mun entinen nimi oli Heli, nykyinen on Rose-Marie. Vaihdoin nimeni kun Heli oli liian arkinen ja en ole sellainen ihminen. Tyttöni nimi on Via-Valeria Illusia. Mieheni nimi on Erik.

Enää en nimeeni tahdo edes vaihtaa, tykkään nimestäni todella paljon. Vaikka vanhempani ei mua Roseksi kutsukkaan vaan Heliksi niin ei se haittaa. Rakkaalla lapsella on monta nimeä
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.05.2007 14:09

Lainaus: blackie

Toni on oikeasti ihanin pojan nimi

Ei ole. Minä tunnen ihan liian monta Tonia ja kaikki ovat idiootteja, niin että koko nimi ihan kammottaa!
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.05.2007 15:31
Oikea nimeni on Nina ja toinen nimeni on Katarina.
Vanhempien piti antaa vanhemmalle siskolleni nimeksi Nina, mutta se keksivät kuulemma paremman.
Toisesta isosiskostanikin piti tulla Nina, mutta siten ne menivät keksimään, että Sini on kaunis nimi joten koska olin viimeinen ja luultavasti vahinko sain jäljelle jääneen nimen. Kivaa, mutta ei Ninassa ole oikastaan mitään vikaa.
Ärsyttää vaan kun meidän sisarusten ensimmäinen nimi rimmaa jollain kierolla tavalla meidän toisten nimien kanssa. Onpas vitsikästä.
Sukunimeni haluan vaihtaa ehdottomasti. äidilläni oli tapana kutsua isääni sukunimellä aina kun oli tälle vihainen...eli aina. Kiva kuulla jossain oma sukunimi, kun se ei ole s**tanan *****(<----liitä tuohon sukunimeni) Tulee ihan lapsuus mieleen.

Mielestäni Kaisla, Milja, Aurora, Lilja ja Alice ovat kauneimpia nimiä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit