Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Minulla on kaksiosainen etunimi

tunnen monia ihmisiä joilla on kaksiosainen etunimi
meri-maija
kukka-maaria
meri-pauliina
ja mesi-mari jota ei ole suomessa toista
kumma kyllä en tunne yhtään miestä jolla olisi kaksiosainen etunimi..

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Laitonkos minä jo oman nimeni? Hitto ku ei muista. Pätkii...
No kuitenkin lyhyesti ja ytimekkäästi: Pia. (Plaah!)

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vastaa
Lauri mut ei mua moni siksi kutsu, kutsumanimet: Lapu, Lapa, Läpsy, Late, Bobi (vaan yks tyyppi kutsuu mua toks, mut se on aika hauskaa) muita ei sit tainnu olla... kai

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
Heli olen. Ja ihan tyytyväinen nimeeni. (Kuulin että porukat pohtivat Kirsiä nimivaihtoehton minulle. Onneksi päätyivät kuitenkin Heliin.) Aino Auroraksi tahtoisin mahdollisen tyttäreni nimetä.
  • Vastaa
Mä olen lyhyesti ja ytimekkäästi Miia. Ja Miiduliksi, Miiduksi tai Doraksi kutsutaan. Haluaisin vaihtaa nimeni Krisliksi tai Marilynkisi...

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
päivitystä tuohon kamalaan nimeeni (riku)
minua sanotaan myös frimuksi, frimpaksi, frankiksi ja joku perkele vielä sanoo fräge tai frimbba...

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

kamalaan nimeeni (riku)

Riku on ihana nimi.

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Mie viimeinkin olen päättänyt kaksi pojan ja kaksi tytön nimeä, jotka omille lapsilleni haluan en niitä kuitenkaan täällä kerro, jokuhan voisi vaikka matkia kaikkia niitä kuitenkin on suomessa muuamia kymmeniä, eli ne ovat vielä harvinaisempia nimiä kuin minulla itselläni on

Nimimerkillä; Kaimoja vain 360

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Lovekiva
  • Vastaa
Minun nimeni on Mia, ja se äännetään puhekielessä kahdellä i:llä. Mia on ihan mukava nimi ja olen tyytyväinen siihen, mutta siitä lausumistavasta mitä siitä yleensä käytetään en pidä. Miia kuullostaa jotenkin liian venytetyltä.
Sukunimeäni en kerro, mutta sanon että se on erikoinen ja kaikki sitä nimeä kantavat ovat jollain tavalla sukua minulle. Sillä nimellä on tekemistä minun nickini loppuosan kanssa.
Netissä (ja muutenkin jos joku käyttäisi niitä) tottelen nimiä Lovekiva, Kiva ja Simputus (naurakaa vaan Koska minäkin nauran)

Muokkakuokka: Täytyy vielä mainita, että tätä kirjoittaessani minulle tuli vieraantumisen tunne omaan nimeeni, kun olin paljastanut sen täällä. Minulle tulee muutenkin välillä sellainen hetkellinen tunne joihinkin asiohin tai ihmisiin (varsinkin kavereihin tai perheenjäseniin jotka on tuntenut pitkään) että se ei tunnu omalta tai ettei tunne sitä. Olen pääni sisällä alkanut ajatella sitä "vieraantumisen tunteena". Minun nimeni on Mia. Onko se tosiaan aina ollut se? Jännää. Se vaan alkoi tuntumaan niin vieraalta.
  • Vastaa
Minä olen Minna (ensimmäisen nimeni) tai Selene (kolmannen nimeni mukaan).
Etunimestäni en ole koskaan tykännyt, ei sen yleisyyden tai tavallisuuden vuoksi vaan minusta se on käsittämättömän tylsä nimi.
Kaikki perheeni ulkopuoliset ihmiset kutsuvatkin minua Seleneksi.
Sukunimeni on taas melko yleinen Suomessa, mutta sen alku ei liity mitenkään jokiin, mäkiin tai mihinkään muuhunkaan luontoon liittyvään.

Olen päättänyt jo aikoja sitten, että jos joskus saan lapsen, joka on poika, niin annan sille nimeksi Sebastianin.
Se on jotenkin niin kiehtova nimi, jota olen ihaillut aina pikkutytöstä asti.

Mahdollista tyttölapsen nimeä en ole edes miettinyt.
Jotenkin tytöille on paljon vaikeampi keksiä kivoja nimiä, oli sitten kyse ihmisistä tai lemmikkieläimistä. En sitten tiedä, että mistä se oikein johtuu.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, Aditu). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!