Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa

Lainaus: Lilith

Minulla on liian kamala nimi, vihaan sitä. Lilithiksi sanotaan vapaa aikana, koulussa haukutaan omalla nimellä.

Enää ei nimi naista pahenna! Nimeni on nykyään virallisesti Lilith ja olen siitä onnellinen.
  • Vastaa

Nimeni on nykyään virallisesti Lilith ja olen siitä onnellinen.

Wau,onpas hieno ja jokseenkin erikoinen nimi.

Hell was full so I came back

• Vastaa

Lainaus: The Evil Fairy

Nimeni on nykyään virallisesti Lilith ja olen siitä onnellinen.

Wau,onpas hieno ja jokseenkin erikoinen nimi

niinpä. ja kaunis. jos sa udella niin mikäs oli se entinen nimi? ei tieteskään ole pakko kertoa.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
armath on kaupunki jossain balkkanilla ja sargon II oli kuningas olikohan assyyrian kuningas wikipedia kertoi näin.

Death is around the corner... Are you ready?

• Vastaa
Nicoks saa kutsua

En Oikein Ymmärrä!

• Vastaa
Etunimet ovat Johanna Kristiina.
Ärsyttävän tavanomaisia.

Sex und Schnaps!

• Vastaa
Minulle laitettiin Venla Emilia. Olen noista aina pitänyt, ihan nättejä nimiä. Toiseksi nimekseni piti ensin tulla erään sukulaisen mukaan Alexandra, mutta pidän kyllä Emiliasta enemmän.

Kiusa se on pienikin kissa.

• Vastaa
Heli on oikea nimeni. Enpä minä mitenkään tuota inhoa, mutta aion kuitenkin vaihtaa Lydiaksi Englantiin muuttaessani, eli parisen vuoden päästä. Rakastuin pienenä tuohon nimeen (kiitos Beetlejuice-elokuvan ja -piirretyn), ja halusin sen omaksi nimekseni. Nyttemmin olen huomannut, etten halua enää olla Heli, kun muutan Suomesta pois, ja tuo Lydia tuntuu sopivimmalta vaihtoehdolta. Nimenvaihto on käynyt monesti aikaisemminkin mielessäni, Heli ei oikein sovi minulle.
Toista nimeäni inhosin hartaasti ja pitkään, mutta nykyään olen ihan sinut sen kanssa. Eneida siis.

I could give you words if the world gives me vibes

• Vastaa
En muista oonko tähän jo kirjottanut mutta kuitenkin.
Nimeni on siis Laura Eveliina. Kaks melkein yleisintä nimeä -.- Olen suunnitellut nimeni muuttamista ja ideoitakin on, mutta täytyy oottaa ainakin täysikäiseksi ja sitten katsoa sitä.
Ärsyttää olla Laura kun jopa mun kaveripiireissä on varmaan 10 Lauraa.

~

• Vastaa
Mun nimi on Päivi Elisa. En tiiä minkä nimen haluisin, kyl nää on iha ok.

Lainaus: Tuulentytar

Ärsyttää olla Laura kun jopa mun kaveripiireissä on varmaan 10 Lauraa.

Mäkin tiiän tosi monta Lauraa. Yhelle kaverille ois muuten annettu kans nimeks Laura, mut sen vanhemmat ei halunnu ku nii moni sai samaa aika sen nimen.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (neo_shaman, UndyingDreams, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!