Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Hirnverletzung (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.09.2007 16:04
Korpiksi sukunimen mukaan usein kutsutaan, kun kuulemma sopii paremmin tyyliini, kuin etunimeni, joka muuten on Jenni.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 22.09.2007 21:10
Ulla Maija Susanna...piti oikeesti olla Susana, mutta pappi oli kuullu/ymmärtäny väärin Sukulaisten kesken olen Popo (lempinimi jonka serkkuni antoi kun näki mut ensimmäistä kertaa parin päivän ikäisenä). Hän oli vain todennut että "tuo on popo" ku oli nähny mut
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2007 10:08
Oikea nimeni on Jenni, mutta kaikki on ruvennu kutsumaan Jenaks tai Senaks.. Huonoa Huumoria?
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2007 12:54
Oikea nimi on Petri en ole ikinä tykännyt tuosta nimestä olen aina halunnut olla Pete melkein kaikki kaverit kutsuu minua tuolla nimellä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2007 17:03
Nimeni on Miia. Olen ihan tyytyväinen tähän nimeen, vaikka mieluummin olisin ottanut toisen nimeni (Noora) etunimekseni Pikkusiskollani taas on niin harvinainen nimi, että heitä on Suomessa tällä hetkellä vain kolme. Jos joku tunnistaa minut tämän perusteella niin terveisiä
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2007 16:02
Kodin piirissä äidin suusta kuultua: Vaeltava aave ja Musta Surma. Että näin meillä.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2007 18:15
Kyllä mä tykkään tosta Kalle nimestä. Armath Sargon olisi kyllä mahti pontinen, se on oikeastaan mun nimi Bändi touhuissa ja Omalla levyllä. Tuli vaan mieleen yhtenä päivänä kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2007 18:31
oho En edes huomannu tätä

Nimeni vois olla Nemi tai Aleksandra
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.12.2007 18:33

Lainaus: kalmakalle

Armath Sargon olisi kyllä mahti pontinen, se on oikeastaan mun nimi Bändi touhuissa ja Omalla levyllä.

Tulee ihan mieleen Bal Sagoth, mutta se taitaa olla vain ihan oman pienen mieleni syytä. "Starfire burning bright upon the ice-veiled throne of Ultima-Thule..." Jep, varmaan kommentoin tätä ketjua samansuuntaisella viestillä jo joskus aikaisemminkin, mutta omaa nimeäni en muuttaisi. Ines Ester on erinomaisen sopiva nimi minulle, ja varsin nättikin vielä. Vaikka itse sanonkin.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.12.2007 18:34
Mun nimi on Anu ja olen siihen ihan tyytyväinen. Se on sopivan lyhyt ja moni muistaa sen hyvin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit