Minulle laitettiin Venla Emilia. Olen noista aina pitänyt, ihan nättejä nimiä. Toiseksi nimekseni piti ensin tulla erään sukulaisen mukaan Alexandra, mutta pidän kyllä Emiliasta enemmän.
Kiusa se on pienikin kissa.
Heli on oikea nimeni. Enpä minä mitenkään tuota inhoa, mutta aion kuitenkin vaihtaa Lydiaksi Englantiin muuttaessani, eli parisen vuoden päästä. Rakastuin pienenä tuohon nimeen (kiitos Beetlejuice-elokuvan ja -piirretyn), ja halusin sen omaksi nimekseni. Nyttemmin olen huomannut, etten halua enää olla Heli, kun muutan Suomesta pois, ja tuo Lydia tuntuu sopivimmalta vaihtoehdolta. Nimenvaihto on käynyt monesti aikaisemminkin mielessäni, Heli ei oikein sovi minulle.
Toista nimeäni inhosin hartaasti ja pitkään, mutta nykyään olen ihan sinut sen kanssa. Eneida siis.
I could give you words if the world gives me vibes
Mun nimi on Päivi Elisa. En tiiä minkä nimen haluisin, kyl nää on iha ok.
Lainaus: Tuulentytar
Ärsyttää olla Laura kun jopa mun kaveripiireissä on varmaan 10 Lauraa.
Mäkin tiiän tosi monta Lauraa. Yhelle kaverille ois muuten annettu kans nimeks Laura, mut sen vanhemmat ei halunnu ku nii moni sai samaa aika sen nimen.
Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...