Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Essi Annina löytyy täältä. Ihan ok nimet, en ole vielä vaihtamassa. Ärsyttää vaan, kun joka paikassa tuo Annina kirjoitetaan kahdella iillä.

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
Pitipä vielä lisäillä tänne että kaverit kutsuu mua Ultsi nimellä Ihme että ei ole koskaan koulussa tai muualla haukuttu "pullaksi", vaikka se on helppo vääntää Ullasta.

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Heippahei kaikille. Minä olen Minna. Pidän nimestäni, koska se on suomalainen ja helppo muistaa.
  • Vastaa
Nimi ois Aleksi, mut yleensä joku niistä sadasta lempinimestä (+sukunimi) on käytössä. Johannes sitte toisena.
Jos multa kysytään, ni mieluummin vaikka saksalainen nimi. Friedrich ois aika siisti

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

• Muokkasi: Iiriva
  • Vastaa
Enpä minäkään muista, olenko tähän vastannut. Varmaan olen, mutta siitä on aikaa.

Mea on nimeni. Outo, lyhyt, harvinainen. Sinänsä hyvä, mutta juurikaan kukaan ei sitä osaa sanoa oikein ensimmäisellä kerralla, tai sitten kuulee jotain aivan muuta. Mokoma kun äännetään pitkällä e:llä, vaikka kirjoitetaan yhdellä. Hyvä vaan, minusta Meea näyttää rumalta kirjoitusasulta, ja Mea taas kuullostaa tyhmältä lausuttaessa, haha.

On siitä kyllä tyhmiä väännöksiä, joista en liiemmin itse tykkää. Onneksi pääasiassa sanotaan ihan Meaksi vain. Meeushka, Meukka, Meeu... Örgh, ei näin.

Mie olen Mea ja sillä selvä!

edit: ömg. Sain juuri sätkyn, kun aloin miettiä omaa nimeäni. Sehän on hirveän outo, ja yhtäkkiä se tuntuukin niin vieraalta! O.o Ehkä olen tottunut liikaa tähän Iiriva-nickiini. Jotenkin tuntuu, ettei nimeni sovi ulkonäkööni. Mea sopi sille pienelle, punapäiselle riiviölle. Nyt olen vain oudonnäköinen tökkelö vielä oudommalla nimellä. ._.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Meukka

"No mitäs se Meukka taas meuhkaa?" Hmmm...Meukkis...

---

Joo, tere, mie oon Antti. Siinä teille tavallista nimeä yllinkyllin. Toinen nimi on Iivari.

"Lempinimiä" ovat ainakin Hämy, Hämppy ja Hämis. Sukunimestä tulevat ;p

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Etunimet on Hanna Marjut. En tykkää yhtään tosta Marjutista. Dorothyn tunnen jotenki omaksi nimekseni. Kummilusikassa lukee Dorothy

Lempinimiä löytyy kyllä -> Layil, Lidl, Hantta, Hänä, Nanna, Hansku, VaNpyyri, Dorothy, Isis, Isoo-hanna.. En muista kaikkia. Jonkun sortin väännöksiä aina kuulee.

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Muokkasi: emmelin
  • Vastaa
Voivoi miten kauniita nimiä tältä foorumilta löytyykään!

Lainaus: darkAngel

mun äidin nimi on kans raija. eli aivan mahtava nimi... ja kun sen toinen nimi on inkeri.

Oi, täältä löytyy Raili Inkeri. Railista en ole koskaan liiemmin pitänyt, enkä kokenut omakseni. Vihaan yli kaiken esittäytymistä uusille ihmisille, sillä vielä toistaiseksi kukaan ei ole tajunnut nimeäni ensimmäisellä kerralla. Kun sitten viimein ymmärretään, että nimeni ihkaoikeasti on Raili, saan osakseni joko sääliviä silmäyksiä, hämmentyneitä katseita tai kommentteja siitä, miten jonkun isomummo, joka kuoli juuri, oli saman niminen. Samanikäisiä (tai edes siihen suuntaan), Raili -nimellä varustettuja tyttösiä ei ole toistaiseksi tullut vastaan.

Nojaa, kaikkeen tottuu, vaikkakin vielä jokin aika sitten olisin ollut valmis vaihtamaan kutsumanimekseni toisen nimeni tai lykkäämään nimieni väliin väliviivan. Sukunimestäni olen toki ihan ylpeä, joskaan sitä harvemmin osataan kirjoittaa oikein. Kirjeitä tupsahtelee postilaatikkoon mitä eriskummallisimmilla väännöksillä. Nimi on ruotsalainen ja samoin kuin muutamilla muillakin täällä, kaikki kyseisen nimen omaavat suomalaiset ovat sukua.

Un jour, j'ai vu le soleil se coucher quarante-quatre fois!

• Vastaa
Etunimi on Tiia ja tykkäilen siitä nykyään. Joskus pienenä tahdoin vaihtaa nimeni, mutta en muista enää mihin. Harvat musta mitään lempinimiä käyttävät, mutta joskus kuulee Tiitua, Tiiua, Tindeä ja Tinksua. Useimmiten äitini käyttää jotain näistä. Jos pitäisi vaihtaa nimi joksikin toiseksi, haluaisin olla Isabella. Se on minusta kovin nätti nimi.

Btw, Heetterillä ja Iirivalla on todella kauniit nimet!

Surrounded by my only friend, sweet silence.

• Vastaa

Lainaus: Miss Angel

Btw, Heetterillä ja Iirivalla on todella kauniit nimet!

Kiitos kiitos. En vaihtaisi johonkin toiseen mistään hinnasta.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, SilverGhost, neo_shaman, Tillie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!