Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Sarianna Aini Kristiina.
Ihmiset ei yleensä muista mun etunimeä ja kirjotaa sen aina väärin. Tykkän kuitenkin nimestäni, en vaihtais.

Count your blessings instead of sheep

• Vastaa
kerrsn yks pikkupoika sanoi mulle ja mun bestikselle
''jaa-a onko kovikset taas ojalla?''

se nauratti ja pitkään
  • Vastaa

Lainaus: hullogootti

kerrsn yks pikkupoika sanoi mulle ja mun bestikselle
''jaa-a onko kovikset taas ojalla?''

se nauratti ja pitkään

Kirjoittelepa aiheeseen kuuluvia viestejä, Hullogootti.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Btw, Heetterillä ja Iirivalla on todella kauniit nimet!

oon kans samaa
  • Vastaa
siinähän oli se kovis-lempinimi
  • Vastaa
Moderaattori valittaa lisää ihan vain omaksi huvikseen nyt:

Elä spämmäile kahta viestiä peräkkäin, käytä muokkaus-nappulaa, ole hyvä. Tekstistäsi ei myöskään ajatus käy lainkaan ilmi.

Tuoko hiekkalaatikon valvojatäti väriliidun?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Mea on nimeni. Outo, lyhyt, harvinainen.

Oi, oi! Serkun tyttäreni on myös Mea Mielestäni se on kaunis ja hieno nimi.

Tuli hyvä mieli kun keskustelimme kavereiden kesken koulus tulevaisuudesta ja tulevien lapsien nimistä. Yksi kavereista kuulemma haluaisi nimetä tyttärensä Eliseksi, joka on toinen nimeni ja kuulemma multa oli sen bongannutkin.
  • Vastaa
Jesse Elias. Tuota toista nimeäni en sitten soisi kenenkään käyttävän, syystä että minä vihaan sitä. Ei tuo Jessekään häävi ole, mutta sitä voi käyttää jos haluaa. Lempinimeä minulla ei oikeastaan ole ikinä ollut. Paitsi Sivutukka ja Liuhuletti

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vastaa
meidän luokassa poijat kutsuvat minua "pimeyden herraksi" koska minulla on sellainen huppu-että silmiä ja puolet nenästä jää piiloon.En ole kyllä pannut pahakseni siitä...

mitä mie teen elämälläni?!?

• Vastaa
Minä olen Inga. Hirveästi jaksavat sanoa että Inka, ja toiset ei muista ng- äännettä.
Ei ole tullut kuin kaksi Ingaa vastaan tähän mennessä. Minerva olisi melkonen nimi. Tai Tuuli. Joku sanoi nimekseen Unni, ihana nimi!

Aliquando insanire iucundum est.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (SilverGhost, Tillie, Tyhjäpää, pimeyden_hehku). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!