Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2008 17:23
Sanni Marleena on nimeni.

Sain sen erään vanhan mustavalkoisen suomileffan mukaan. "On lautalla pienoinen kahvila" on rainan nimi ja saman niminen kappalekin siitä on tehty. Veisussa vierailevat leffan päähenkilöinäkin seikkailevat Sanni ja Marleena.

Sanni on hehkeä ja kaunis blondi ja Marleenaa näyttelee Siiri "Pekka Puupään vaimo" Angerkoski. Olen siis tavallaan sulautuma noista kahdesta.

Nykyään olen ihan ylpeä nimestäni koska sillä on selkeä tarina eikä se ole niin tavallinen. Pienenä minua kyllä haukuttiin Sonni-Sanniksi. Voitte kuvitella ettei se ykkösluokkalaisesta kivalle tuntunut.

Nykyään voin onneksi jo todeta että omaa tyhmyyttään haukkuivat. Eipä heilläkään sen parempia nimiä ollut.
Kirjoittanut: almiros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.01.2008 17:47
Heli o/
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • • Muokkasi: nahkasaapas
  • Lähetetty: 06.02.2008 14:35

Lainaus: hullogootti

kerrsn yks pikkupoika sanoi mulle ja mun bestikselle
''jaa-a onko kovikset taas ojalla?''

nuon ei mun muistaakseni oo koskaan tapahtunut !!!!!?

Ja minä olen Nella harvinainen
Kirjoittanut: ChizomeCandy (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2008 17:32
Minun nimeni on Pinja. Heis~
Ja toinen nimeni on Pauliina (itselläni en pidä tuosta nimestä sittn yhtään.)
Ja sukunimeni on niinkin ihastuttava kuni Väisänen.
En sinäänsä pidä nimestäni yhtään, olisin halunnut olla Lilith, Lily, Lilja, tai Lilium(3), ja haluaisin vaihtaa nimeni. Mutta toisaalta minusta tuntuu jotenkin siltä, että raiskaisin nimeni, jos vaihtaisin sen ("koska vanhempanihan sen rakkaudella päättivät"). Argh ärsyttävää ja monimutkaista.
Kirjoittanut: Siilipallero (Jäsen)
  • • Muokkasi: Siilipallero
  • Lähetetty: 09.02.2008 11:02
Mun nimi on Ada Eveliina, ja se Eveliina rasittaa, koska se on niin yleinen nimi,
kahdella meijän luokkalaisellakin on toisena nimenä Eveliina. Sukunimi on kans aika urpo, ja siitä saa väännettyä vaikka mitä, niinkun vaikka tollosen
Lempinimiä on mm. Aatu ja Pikku-Mies. Oisin halunnu mun nimeks Tilja, tai joku T-kirjaimella alkava.
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2008 11:08
Teea on nimeni.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2008 20:08
Anna olen nimeltäni. Ihan ok nimi, mutta ärsyttää tuo yksinkertaisuus ja se, että sen voi tulkita kahdella tavalla. Välillä kun joku sanoo toiselle 'Anna', minä käännyn heti, mutta huomaan ettei minulle puhuttu. Toinen nimi on Elisa, ja sitä olevn inhonnut koko ikäni, koska tunnen erään kamalan Elisa-nimisen henkilön. Yleensä sanon muille, että itse ajattelen toisen nimeni olevan Elisabet, sillä se kuulostaa hienommalta. En vain ikinä osaa päättää, haluaisinko sen olevan 'Elisabet' vai 'Elisabeth'
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.02.2008 21:55

Lainaus: Rigis

Sarianna

Erikoisen kaunis nimi sinulla!

Olen tänne aiemminkin joskus vastaillut, mutta päivitellään hiukan.

Minua on pienestä pitäen kutsuttu toisella nimelläni, joka on Mette.
Koko nimi onkin sitten Madli Mette Emmeliina, ymmärtänette miksi ensimmäinen nimeni ei ole kutsumanimeni.
Kirjoittanut: Anna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.02.2008 23:45
Yllätys kaikille! Oikea nimeni on Anna. Mahtipaljastus oli kyllä joo.
Tuosta voikin sitten päätellä että olen laiskistunut nimimerkkien keksimisessä.
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2008 22:04

Lainaus: Devilsbride

Sarianna

Erikoisen kaunis nimi sinulla

Voi kiitos Sitä saa vain todellakin toistella moneen otteeseen ennenkuin ihmiset muistaa
(Nostinpas tässä samalla )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit