Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
No täällä oli minkä haluaisit olevan nimesi, niin jos olisin toista sukupuolta niin Kuisma olisi aika kiva nimi...

No palataas tänne takasin, mun nimi on Sofia, kaikki kutsuu eritavalla, millo mitenki...
  • Vastaa
Hoo, enpäs huomannut, että olisiko täällä joku edustamassa minun kanssani vähän ruotsalaisempaa puolta, nimeni kun on Ina-Maria siis ihan oikeasti. Kaikki kuitenkin kutsuvat vaan Inaksi.

Jos olisin poika, minulle olisi tullut nimeksi Carl, mutta ehkä Jukka olisi kiva nimi

Would you like to wear the secrets of the seven seas? Would you like to be what you can't be?

• Vastaa

Lainaus: Lost Soul

No täällä oli minkä haluaisit olevan nimesi, niin jos olisin toista sukupuolta

miä varmaan haluisin olla joku miika tai kari. tai miksei marcus tai niko.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Mun oikea nimi on Sini

And the Reaper wants more..

• Vastaa
No terve teille mää oo Marika.. repikää siitä..

Kuolinpäivään on hyvä syy elää.

• Vastaa
Sonja vain. En tiedä mistä tullunna itselle, mutta Sonja nimi on kyllä peräisin Venäjän puolelta ja olen kyllä kotoisin aikas rajalta Sitten äiti haaveili Lyyli nimestä myös tai jostain pohjanmaalais tyylisestä nimestä, kun hän on taas pohjois-pohjanmaalta. Että tällainen sekarotuinen olen.

http://vampyyrit.getforum.org/

• Vastaa

Lainaus: Anna

Oikea nimeni on Anna.

Uh, kuinkahan monta Annaa täälläkin jo on. Tiedän itseni lisäksi jo ainakin kolme... Onpas ihanan erikoinen nimi.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Leena-Pauliina... oujea. Ei mahdu mihinkään optiseen lomakkeeseen ja aiheuttaa jatkuvia ongelmia. Yleensä sanotaan Leenaksi, kämppiksille Tampereella oon kuitenkin Pauliina.

Joskus vihasin tuota ihan tosissani, nykyisin oon sit kai tottunut.

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Hoo, tuohon "jos olisin toista sukupuolta"-juttuun en olekaan vastannut. Ehdottomasti Mikko x)

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
mun nimi kuulostaa tyhmältä. "Jesse"= kauhein nimi olemassa, mutta silti en vaihtais pois

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, Tillie, Sir J the Ambivalent, Swanette). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!