Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Nimeni on Tanja. En oikein tykkää Jos joku tuttu on kirjoituksiani foorumilla kyttäillyt, on hän varmasti jo tunnistanut. Eikä mulla ole tarvetta peitellä henkilöllisyyttäni foorumeilla, että totean vaan: HEI ÄITI!!!!11

In the world without fences and walls, who needs gates and windows?

• Vastaa
Sukunimellä yleensä huuellaan vaikka oon monta kertaa ilmottanu vihaavani sitä -.- Oikea etunimi on Mika, mutta jossain vaiheessa elämää käyn vaihtamassa sen Mikaeliksi.

-V-

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Eli se on niinkin kamala kuin Christophe

Huonomminkin vois olla, sukunimes ei sentääs taida olla Kolumbus, tietenkin kolumbuksen liittyymää saatat käyttää sorge et mun pimeä mieli kirjoittaa tänne tällästä :P

Ja minua kaverit kutsuu Erdeksi ja Erbeniksi, hauskat nimet ovat minulle keksineet

Tähtää Ylemmäs

• Vastaa
Nimeni on Elena... ooh, mikä yllätys. Pidän nimestäni niin paljon, että ängen sitä joka paikkaan,

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Vastaa
Miut on nimitetty HB:ks
Eli se tulee tästä: Mua sanottii pienenä hanniks, sit kaverit väänsi siitä hanniballi --> HB

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
mun lempinimet on ihan siedettäviä. Soiski joka tulee sukunimestäni Soisalo.

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Muokkasi: Death Angel
  • Vastaa

Lainaus: Pudotus

Ronja on oikea etunimeni,

Ronja ? Minä olen Sonja... olenkohan jo aiemmin tähän sen kirjoittanut..??
Alumperin nimekseni meinasi tulla Ronja, mutta eipä sitten tullut.. Pikkuveljeni nimi tosin on sitten melkein sama kuin tuo Ronja... Tajuskohan kukaan mitä täs selittelen.. ?

Lainaus: Thrillence

Eikä mulla ole tarvetta peitellä henkilöllisyyttäni foorumeilla, että totean vaan: HEI ÄITI!!!!11

Voisin sanoa ihan samaa..

Lainaus: Lost Soul

No täällä oli minkä haluaisit olevan nimesi, niin jos olisin toista sukupuolta niin Kuisma olisi aika kiva nimi...

Oletko sinäkin lukenut "Rajalla"-nimisen kirjan?? x))

Lainaus: Siilipallero

kahdella meijän luokkalaisellakin on toisena nimenä Eveliina

heh.. niin minullakin..

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Oon Anna. Hyh. Aika perus.

romance is breaking every heart in two casting shadows in the pale shade of blue

• Muokkasi: The_Killer_Doll
  • Vastaa
Papereissa lukee että Ilona Maria, mutta kukaan sitä ole moneen vuoteen käyttänyt. Kaikki mutsia lukuunottamatta sanovat Köziksi. (jotenkin tulee jostain älyttömästä Kössi Kenguru jutusta jota joskus vuonna makkara selitin ihmisille)
Jotenkin niin idiootin kuulosta kun luokanvalvoja rupeaa selittämään 'Ja nyt Közi sitten kirjoittaa 100 kertaa kotonaan paperille: 'en polta kynääni kemian tunnilla!' 8D

Jos oisin jätkä niin armottoman siistiä olisi olla Elmo.

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa
Leena on minun "oikea" nimeni. Tosin käytän toista nimeäni: Jennikaa, koska äitini nimi on myös Leena. En pidä nimestäni mutta kun en parempaakaan luultavasti keksisi saa luvan kelvata.
Mutta jos olisin poika haluaisin olla Jonathan.

I put the "cute" in execute.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.