Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Tottelen useimmiten nimeä Kristina. Kutsutaan myös Krisuksi tai neoksi. Kiitos faijani, nimekseni tuli Kristina eikä Lilli... Olen yhä kiitoksen velkaa hänelle. Haavelien usein olevani toista sukupuolta, ja jos olisin, haluaisin ehdottomasti olla Mikael.
Jos menisi väestörekisteristä läpi, voisin kernaasti olla myös James Dean (kuten äitini kaverin lapset, jotka ovat Jimi Henrik sekä Peter Gabriel)

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Papereissa on pikkupräntillä Satu Johanna. (Olen nyt angstaava teini ja sanon toden teolla vihaavani nimeäni ) Jossuksi, Jakciinaksi, Jakkimaruksi ja ties miksiskä ne kaverit minua sanoo, niin ja sukunimelläkin puhuttelevat, tosin sitä en tällä paljasta. Aivan sama miksi kutsuvat kunhan eivät Satuksi. Joskus toivon että mulla olisi joku hieman vanhanaikainen/hieman erikoinen nimi, ei mikään arkipäiväinen tai "tylsä" nimi.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Hm. Jos olisin mies olisin..jaa, tämä onkin hankala. ..
Edvard/Kristian/Joakim tai jotain muuta vastaavaa.
Oma etunimeni on kyllä varsin hieno mutta pidetään se salassa kuitenkin.

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa
heh heh tämän viestiketjun luettuaan voi päätellä että monikaan ei pidä omasta nimestääm oli se mikä tahansa. Miksi ihmiset haluavat olla aina joku muu kuin ovat?

Oma nimeni on iida,ei mikään turhan kaunis muttei tyhmäkään...
Olisihan se kiva päättää itse oma nimensä...toisaalta vois tulla ongelmia kun mielenmuuttuessa haluis aina jonkun uuden nimen

To be with you is like mouth full of spiders Like needles under my skin To sleep with you is like a bed filled by snakes Something I can't resist -For My Pain-

• Vastaa
Olen Moona oikealta nimeltäni. Olen ihan tyytyväinen nimeeni, ainakin tänään

fullmoon dream

• Vastaa
Olen Heini ja huomasin, että pari muutakin foorumin jäsentä on ristitty saman etunimen alle.
Ihan on hyvän nimen mami keksiny, toisin ärsyttää ku ain joku sanoo tai luulee mua Heidiksi(Ihan eri nimi ja nimipäiväki!).
Olen ollut aina kovin ihastunut nimiin Emmanuel, Ruut, Tuur, Kaino ja Kyösti.
Harmi vaan, että kihlattuni ei voi sietää ns.niimakuani

Mau?

• Vastaa
En ymmärrä mitä vanhempieni päässä mahtoi liikkua kun ristivät minut niin massanimen alle. Rinnakkaisluokilta löytyy lisäkseni neljä samannimistä, ja olen kuullut myös suunnilleen viiden muunkin tottelevan samaa nimeä samassa koulussa. Nimeni on niinkin kauhea kuin Jenni Kaarina, lempinimekseni vääntäytynyt vielä kauheampi, Jepu. Jotkut tuntevat minut nimellä Mis, siitä sentään pidän, mutta ihmiset jotka näen suunnilleen joka päivä huutelevat Jenniä -.-
  • Vastaa

Lainaus: Bloody Susie

ärsyttää ku ain joku sanoo tai luulee mua Heidiksi(Ihan eri nimi ja nimipäiväki!).

No arvaa vaan mitä ihmiset vääntävät nimestä Anna... Aina kun pitää nimensä antaa johonkin niin sieltä sitten tulee Annea, Annia, Sannaa ja Hannaa. Argh. >.<

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Moonchild

Miksi ihmiset haluavat olla aina joku muu kuin ovat?

Emmä ainakaan halua olla kukaan muu, tai nimeltäni kukaan muu. Ei tää mun elämä oo nimestä kiinni. Sen sijaan voisin vaihtaa ison liudan menneitä tekojani parempiin.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Aina kun pitää nimensä antaa johonkin niin sieltä sitten tulee Sannaa ja Hannaa. Argh. >.<

Niinpä. Artikuloimmeko muka niin epäselvästi?

A nightingale in a golden cage.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.