Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.06.2008 23:45
Tottelen useimmiten nimeä Kristina. Kutsutaan myös Krisuksi tai neoksi. Kiitos faijani, nimekseni tuli Kristina eikä Lilli... Olen yhä kiitoksen velkaa hänelle. Haavelien usein olevani toista sukupuolta, ja jos olisin, haluaisin ehdottomasti olla Mikael.
Jos menisi väestörekisteristä läpi, voisin kernaasti olla myös James Dean (kuten äitini kaverin lapset, jotka ovat Jimi Henrik sekä Peter Gabriel)
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2008 19:44
Papereissa on pikkupräntillä Satu Johanna. (Olen nyt angstaava teini ja sanon toden teolla vihaavani nimeäni ) Jossuksi, Jakciinaksi, Jakkimaruksi ja ties miksiskä ne kaverit minua sanoo, niin ja sukunimelläkin puhuttelevat, tosin sitä en tällä paljasta. Aivan sama miksi kutsuvat kunhan eivät Satuksi. Joskus toivon että mulla olisi joku hieman vanhanaikainen/hieman erikoinen nimi, ei mikään arkipäiväinen tai "tylsä" nimi.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.06.2008 01:21
Hm. Jos olisin mies olisin..jaa, tämä onkin hankala. ..
Edvard/Kristian/Joakim tai jotain muuta vastaavaa.
Oma etunimeni on kyllä varsin hieno mutta pidetään se salassa kuitenkin.
Kirjoittanut: Moonchild (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2008 14:21
heh heh tämän viestiketjun luettuaan voi päätellä että monikaan ei pidä omasta nimestääm oli se mikä tahansa. Miksi ihmiset haluavat olla aina joku muu kuin ovat?

Oma nimeni on iida,ei mikään turhan kaunis muttei tyhmäkään...
Olisihan se kiva päättää itse oma nimensä...toisaalta vois tulla ongelmia kun mielenmuuttuessa haluis aina jonkun uuden nimen
Kirjoittanut: Chey (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.06.2008 21:17
Olen Moona oikealta nimeltäni. Olen ihan tyytyväinen nimeeni, ainakin tänään
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2008 09:58
Olen Heini ja huomasin, että pari muutakin foorumin jäsentä on ristitty saman etunimen alle.
Ihan on hyvän nimen mami keksiny, toisin ärsyttää ku ain joku sanoo tai luulee mua Heidiksi(Ihan eri nimi ja nimipäiväki!).
Olen ollut aina kovin ihastunut nimiin Emmanuel, Ruut, Tuur, Kaino ja Kyösti.
Harmi vaan, että kihlattuni ei voi sietää ns.niimakuani
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2008 13:29
En ymmärrä mitä vanhempieni päässä mahtoi liikkua kun ristivät minut niin massanimen alle. Rinnakkaisluokilta löytyy lisäkseni neljä samannimistä, ja olen kuullut myös suunnilleen viiden muunkin tottelevan samaa nimeä samassa koulussa. Nimeni on niinkin kauhea kuin Jenni Kaarina, lempinimekseni vääntäytynyt vielä kauheampi, Jepu. Jotkut tuntevat minut nimellä Mis, siitä sentään pidän, mutta ihmiset jotka näen suunnilleen joka päivä huutelevat Jenniä -.-
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.06.2008 21:28

Lainaus: Bloody Susie

ärsyttää ku ain joku sanoo tai luulee mua Heidiksi(Ihan eri nimi ja nimipäiväki!).

No arvaa vaan mitä ihmiset vääntävät nimestä Anna... Aina kun pitää nimensä antaa johonkin niin sieltä sitten tulee Annea, Annia, Sannaa ja Hannaa. Argh. >.<
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.06.2008 22:27

Lainaus: Moonchild

Miksi ihmiset haluavat olla aina joku muu kuin ovat?

Emmä ainakaan halua olla kukaan muu, tai nimeltäni kukaan muu. Ei tää mun elämä oo nimestä kiinni. Sen sijaan voisin vaihtaa ison liudan menneitä tekojani parempiin.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.06.2008 22:39

Lainaus: BronzeRain

Aina kun pitää nimensä antaa johonkin niin sieltä sitten tulee Sannaa ja Hannaa. Argh. >.<

Niinpä. Artikuloimmeko muka niin epäselvästi?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit