Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.06.2008 17:55

Lainaus: Riddler

Artikuloimmeko muka niin epäselvästi?

Oletettavasti. Puhekouluun, kyllä.
Kirjoittanut: Rusakko (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.06.2008 17:06
Itselläni on niinkin myyttinen nimi kuin Taru. Ei istu sitten ollenkaan, jah huomenna olisikin tarkoitus käydä täyttääs nimenvaihtopaperit Yksi viiva nimeen tulee, eli etunimestä tulee kaksiosainen, etunimestä ja toisesta nimestä tulee kaunis yhdistelmä josta olen haaveillu pidemmänkin aikaa.

Sukunimi on oikein kristillinen ammatti+ -nen-pääte. Että silleen.
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Gothic romance
  • Lähetetty: 07.07.2008 18:55
Olen Jenna ..Hei vaan.

Lainaus: rotten

entä minkä nimen haluaisitte?

en ny keksi mitään... mutta Ihan tyytyväinen nimeeni olen, joten en sitä tahtoisi muuttaa.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 22.01.2009 22:18
Heitänpä tänne nekromantisen loitshun.

Etunimeni on Robin (toisena Alexander ja kolmantena Jakob), josta sitten on elämän varrella väännelty erisointuisia kutsumanimiä. Yleensä minua kutsutaan ihan 'perusmuodossa', mutta kavereiden kesken usein käytetty on Robbe ja Bobbe, jälkimmäinen on suosikkini kaikista lempinimistäni (se oli lellittelynimeni vaippaiässä). Ropin on kans kavereiden keskuudessa käytetty, silloin kun he yrittävät saada huomiotani.
Sitten nämä epäkäytännöllisemmät. Vanhimmat kavereni joskus kutsuvat minua Puppeksi ja jostaki helvatan syystä Pampersiksi (Heil Vaippamies!).

Perhepiirisi minä sitten olen vain Robin, olen kieltänyt sisaruksiani kutsumasta minua muuksi, kun se ei kuulosta 'oikealta' heidän suustaan. Vain äiti saa sanoa Bobbeksi, koska hänen suustaan se ainoastaan kuuluu tutulta.

Mutta olen tyytyväinen nimiini kuitenkin, ne ovat arkipäiväiset, mutta ihan komeat. Tosin taiteilijanimekseni mieluusti kelputtaisin jonkun hienon, joka kuulostaa hyvältä ja näyttää hyvältä tekstissä. Jakob (väännettynä Jacob C:llä universaalimmin) saa toimia ns. taitelijanimenäni, aka nettinimenä, jonkun aikaa ainakin.

Hmm, johan onnistui saamaan ''pitkää'' tekstiä näinkin pienestä aihealueesta .
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2009 23:40
Toinen nimeni on Paulina ja ensimmäinen Jenna. Vihaan todella paljon.
Ystävät sanovat kuitenkin Jenaldoksi ja larppikaverit Solinaksi.
On jotenkin ärsyttävää joskus vääntää rautalangasta kun jotkut ihmiset jotka olen tuntenut todella kauan sanovat minua vieläkin Jennyksi, Jenniksi, Hennaksi, mikä nimessäni voi olla niin vaikeaa
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.01.2009 08:14

Lainaus: Jenaldo

sanovat minua vieläkin Jennyksi, Jenniksi, Hennaksi, mikä nimessäni voi olla niin vaikeaa

Itse olen Jenny ja se tuntuu myös olevan hyvin vaikeaa ymmärtää.

-"Jenni hei..."
-"Ihan Jenny vaan kiitos."
-"No eikö se nyt ole ihan sama??!"
-"No onko ihan sama jos sun nimen viimeisen kirjaimen vaihtaa???!!"

Tästä esimerkkinä Teppo, joka ei yhtään tykännyt kun sanoin häntä Teppi nimellä.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.01.2009 11:29
Vinkkinä kaikille, jotka ihan oikeasti vihaavat nimeään. Yhden kerran saa vaihtaa nimensä kokonaan, siis sukunimeäkinmyöten jos tahtoo, ihan ilmaiseksi. Itse käytin hyväksenituotamahdollisuutta silloin, kun nimeä ei kokonaan saanut vaihtaa - mutta korjannen säästettyä rahaa asian.

Voin siis ylpeänä todeta, että kyllä kovinkin pidän kutsumanimestäni, olenhan sen itse itselleni valinnut ja ottanut! Uteliaille vinkiksi, nimi alkaa kirjaimella E ja on juureltaan arabiaa, eikä meitä ole kuin 47 tämän nimistä koko Suomessa tällähetkellä.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 02:24
Etunimeni on Leena. Toinen on Jennika.
Mutta sattuneista syistä (äidin nimi on myös Leena) käytän toista nimeäni "Jennikaa".
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2009 06:24
^Munkin etunimi on Leena, sen vaan tietää aika harva, kun Iidaksi esittelen itseni aina. "Henkisesti" oikea etunimi on siis Iida-Maria, mitä onkin ihmisten sitten vaikea käsittää. Yleisimmät mokat on Iida-Mariia, Ida-Maria, Iida-Marja tai jopa Idamaija. Täytyy aina vaikka uudessa koulussa pitää kunnon luento siitä että nimi on Ii-da-väliviiva-Ma-ri-a. Rasittavaa...
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2009 11:44
"Milla Selma Merike"
Kolme ihastuttavaa etunimeäni. Ei minulla ole edes aavistusta, mistä nuo Milla ja Merike tupsahtivat. Selmasta on sen verran tietoa, että kyseessä on isomummoni nimi. Suhteellisen siedettävä nimi se kyllä loppujen lopuksi on, vaikkei tunnu ihan omalta, johtuen varmaan siitä, että kaverit kutsuvat minua yleensä lempinimillä. Merike on aika jännä nimi :J
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit