Gootti.net

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 07.04.2007 17:46
Aina ei voi myöskään ymmärtää. Minulta menee taas kaikki ohi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 18:17
Vuosi ja kaksi kuukautta oltu yhdessä tuon mörököllin kanssa. Saman henkinen ukkoni on melko pitkälle, mitä nyt hän on se sosiaalisesti valmiimpi meistä, minä oon niin ujo että en uskalla ihan herkästi uusille ihmisille jutella.
Toisaalta, tätä paikkaa se että minä oon pariskunnan älykkäämpi ja kauniimpi puolisko, vaikka en itsekään ole mikään ruudinkeksijä, enkä ihan huippumalli ainestakaan. Mutta ukko on juuri täydellinen tuommoisenaan, on mukava aina joskus päivitellä miten liikuttavan tyhmä/tietämätön se onkaan. Jos jotain pitäisi ukossa muuttaa, niin toivoisin ylimääräiset kilot pois, ihan sen takia kun se raukka on itse niin epävarma niiden kanssa. Vaikka moneen kertaan olen sille todennut että hevimies saa olla lihava, tyhmä ja ruma. Kyllä minä sitä rakastan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 18:47

Lainaus: BronzeRain

hevimies saa olla lihava, tyhmä ja ruma

siis ihan kuin minä
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2007 21:43
Haluan miehen joka on jossakin määrin samanhenkinen kuin minä, mutta se ei ole välttämättömyys, koska suvaitsen monenlaisia ihmisiä ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Onhan se plussaa jos toinen tykkää samoista asioista.

Mun miehen tulisi olla kapinallinen,raju ja menevä.
Sellainen joka lähtee mun kanssa bilettämään,tanssimaan,harrastamaan,matkustamaan jne.

Sellainen joka jaksaa mennä mun mukana.
Uskolllinen ja rehellinen täytyy olla myös.
Minkään pullapojan kanssa en voisi kuvitella seurustelevani.

Tatskat ja lävärit on plussaa <3
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.04.2007 11:28

Lainaus: Trismagia

kapinallinen,raju ja menevä.

Mätsään täydellisesti!

Tää ei kuitenkaan oo mikään deittivastaus, koska käsittääkseni suunnilleen Suomen laissa on määritelty "ximmon ei pidä seurusteleman", en aiheuta kuin ongelmia ympärilleni.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.04.2007 12:21
Seurustelen juuri sellaisen sopivan tyypin kanssa. : ) samantyylinen ja kaikinpuolin ihana ihminen : )
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.04.2007 12:23
Ja exiä jos miettii niin samanlaisia ne on ollu, luonteeltaan kaikki toisistaan todella poikkeavia mutta.. Kait mä sitten tuun vaan monenlaisten kanssa toimeen. Ainakin hetken. Siinä varmaan syy miksi exät on exiä ja nykyinen on nykyinen, ja tulee toivon mukaan olemaan tulevaisuudessakin
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2007 20:50
Ehdottomasti uskollinen ja luotettava. Mieluummin rauhallinen luonteeltaan, niin kuin minäkin. Ja tietenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin suht'koht' samanhenkinen.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.04.2007 22:54

Lainaus: Ximmo

Tää ei kuitenkaan oo mikään deittivastaus, koska käsittääkseni suunnilleen Suomen laissa on määritelty "ximmon ei pidä seurusteleman", en aiheuta kuin ongelmia ympärilleni.

Ah mikä itsevarmuus!
Kirjoittanut: marutsella79 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.04.2007 11:26
olen yrittänyt seukata "taviksen" kanssa eikö se vaan toimi. Kultani on saman henkinen kuin minäkin ja pitkät hiukset liehuu tuulessa kun käppäilemme kadulla joskin hänellä on hieman pidemmät hiukset kuin minulla
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit