Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.04.2007 12:51
joo mie haluun sir henri hellämielen.

mistä hevonkuusesta sellasen löytää ni sitä en tiedä
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.04.2007 13:47
Mie en taho enää ketään.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2007 13:48

Lainaus: Ximmo

käsittääkseni suunnilleen Suomen laissa on määritelty "ximmon ei pidä seurusteleman", en aiheuta kuin ongelmia ympärilleni.

No heiii! eihän nyt tollee piä ajatella. Kaikille on olemassa joku, niin myöskin siulle. Varmasti jossakin on tyttönen, joka on ku siulle tehty.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2007 14:13

Lainaus: Transylvania

No heiii! eihän nyt tollee piä ajatella. Kaikille on olemassa joku, niin myöskin siulle. Varmasti jossakin on tyttönen, joka on ku siulle tehty.

En jaksa mitenkään uskoa tällaisiin romanttisiin löpinöihin. Valitettavasti. Ja vaikka jossain olisikin joku "sydämen valittu", niin kokonaan eri juttu on, haluaisinko seurustella. Ihmissuhteista ei saa kuin haavoja.
Kirjoittanut: Misery (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.04.2007 15:37

Ihmissuhteista ei saa kuin haavoja.

sanos muuta... Itsellänikin on niin karvaita kokemuksia ihmissuhteista, sekä kaveri että seurustelusuhteista siis, että olen todennut paremmaksi elää itsekseni.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2007 15:46

Lainaus: Misery

sanos muuta... Itsellänikin on niin karvaita kokemuksia ihmissuhteista, sekä kaveri että seurustelusuhteista siis, että olen todennut paremmaksi elää itsekseni.

Niin no varmasti olisi kivempaa elää toimivassa parisuhteessa ja olen tällaisessa elänytkin. Se vaan päättyi toisen tylyyn petokseen ja hajotti minut sen verran pysyvästi, etten uskalla välttämättä enää koskaan parisuhteeseen lähteä.
Kirjoittanut: Misery (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2007 15:53

Niin no varmasti olisi kivempaa elää toimivassa parisuhteessa ja olen tällaisessa elänytkin. Se vaan päättyi toisen tylyyn petokseen ja hajotti minut sen verran pysyvästi, etten uskalla välttämättä enää koskaan parisuhteeseen lähteä.

Alku on minullakin näyttänyt aina hyvältä, ja tuntunutkin hyvältä, kun sitä kuvitteli elävänsä onnellisessa parisuhteessa, mutta joka helvetin kerta olen saanut huomata, että toinen osapuoli haluaa vain hyötyä minusta, tai sitten olen tullut petetyksi. Ei sellasta enää, enkä jaksa uskoa, että parempaa voisi edes olla.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2007 16:23
mulla on jonkinasteinen pahemmanlaatuinen adhd. ja lapsellisuus. siis mie ihastun aina sellasiin örvöihin jotka mie tunnen vaan puoliks ja ne ei koskaan saa tietää asiasta, paitsi että sitten ne kuitenkin saa, ja sitten menee huonosti.

ja kaikki kohteliaisuudet mitä saan miespuolisilta menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos paitsi sillonku vastaan jotain tyyliin että 'Vitut'. ja siis apua

on vaikeeta
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:06
Huoh...

Oulusta mulla mukaan tarttui poika, ihan mukava aluksi, pitkähiuksinen metallisti, mutta tänä vuonna tapahtui iso, paha ja pelottava muutos. Heltsi leikkasi lettinsä pois ja nykyään se kuuntelee vain räppiä :'( perskele..
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:28
Mä voisin laittaa tilaukseen jätkän jonka ikä on musta korkeintaan -1/+3 ( kyllä mulle semmonen -2 kelpais kans mutku se tuntuu jo lapseensekaantumiselta vaikkei lain mukaan semmosta oiskaa Ja mä oon 20v, luonne on 17veen luokkaa)

Se yleensä innostaa ku kerron että oon 20v seurustelematon enkä oo muutenkaa tehny mitää haireuksia, en juo usein enkä polta, mut hetki mun seurassa tiiviimmin tai netissä juttelua, niin kummasti lähtevät pakosalle ja alkavat vihaamaan mua.. Jos mä en kerkeä ennen :P

T: Neiti luonnevikainen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit