Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.04.2007 17:41

Lainaus: Vade Horrorcraft

Eikä pukeutumisen aina tarvitse kertoa "mitä mä kuuntelen"

Ei todellakaan... ihan kivana yllärinä tuli kuin kaverin pari kaveria ns. tavikset kuuntelivat raskaampaa musaa kuin moni gootti ja metallisti.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.04.2007 16:38
Haluaisin olla sellaisen kanssa, joka ei puhuisi minusta ****** selkäni takana.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Iliah Nostradamus
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:18
kieltämättä se on hieman outo jätkä

se on aina kuunnellu limp bizkittii ym. mutta nyt kuvissa on kaikki maailman kökkö-räppärit että tervemenoa.. *pyhjapah*

lisäksi ärsyttää kun kehtaa tulla arvosteleen mnun musiikkimakua vielä *ärrinmurrin*

njaa.. nykyään oon sitten vissiin kaksoisrakastunut.. yhtäaikaa edellämainittuun sekä bändimme rumpaliin.. huoh.. :/
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.05.2007 22:00
Äh. Minä vastaan nyt vähän paremmin kun ei sitä vanhaa viestiä voi muokata.

Eli siis minullahan ei minkäänlaisia kokemuksia parisuhteesta ole, eikä se aina innosta, mutta totta kai silti aina joskus unelmoin jostain kivasta, minulle sopivasta miehestä... jos nyt ulkonäöstä puhutaan (koska aina se kuitenkin vaikuttaa), niin pitkät hiukset on kyllä aika must (=minulla on hius-fiksaatio). Laiha/hoikka pitää myös olla, koska itsekin olen (sitten jos lihon 20 kiloa niin voin löysentää vaatimuksiani). Jollain tavalla miellyttävät kasvot. En nyt osaa sanoa tarkkaan, millä tavalla, mutta jotain niissä täytyy olla. Iältään mies ei missään tapauksessa saa olla nuorempi minua (se vain tuntuisi liian oudolta), mutta ei mielellään yli kymmentä vuotta vanhempikaan. Viisi olisi aika sopiva ((itse olen kohta 20)).

Hevarimies kelpaisi mainiosti. Tai sitten gootti. Mieluiten muusikko, tai vähintään muuten taiteellinen tai taiteita arvostava ja luova. Luonteeltaan saisi olla aika rauhallinen ja rauhallisesta elämästä pitävä (mutta totta kai aina välillä voi irrotella) ja ehdottomasti luotettava, rehellinen ja uskollinen. Asioista täytyy voida puhua suoraan. Myös tietty itsenäisyys sallitaan, koska en itsekään koko ajan jaksaisi roikkua toisessa kiinni. Ei ainakaan minua tyhmempi ja huumorintajuinen. Tavallisuudesta poikkeava, oman tiensä kulkija.

Näitä ominaisuuksia tulisi mieleen tuhansia ja tuhansia lisää, jos oikein alkaisi keksimällä keksimään, mutta sitten toisaalta jos näitä liikaa miettii, vaatimukset vain nousevat eikä kohta kelpaa kukaan. En minä nyt sitä halua. Eikä miehen tarvitse ihmisenä täydellinen olla, koska en itsekään ole. Tietty epätäydellisyys sattaa jopa kiehtoa. Samanhenkisyys nyt kuitenkin on tärkein, että toinen ymmärtää.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2007 15:01
Haluaisin ihmisen
joka arvostaisi
minua sellaisena kuin olen..
Niin ja ei valittaisi
ulkonäöstäni vaan kelpaisin
mustat vaatteet ja huulipunat
huulilla
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 15:17

Lainaus: M Chaosbreather

Kuulostaa kuin kirpparin tai kaupan ilmoistustauluta:

"Halutaan pitkähiuksinen vaalea hevimies" ja lisää: "ei tarvitse olla hevimies, kunhan on pitkähiuksinen ja sisäsiisti (huom. ei tarvitse olla sitäkään)"

Nim. despred?

kyllä näin on : D no joo, tais mennä väähn överiks ja lujaa viime viikolla ..jos se nyt oli viime viikolla?
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:44
Minä taas en missään nimessä halua mitään muusikko/taitelijarenttua, ne on koettu ja nähty. Mielummin joku ihan tavallisessa työssä käyvä, (ei ikuinen opiskelija), kiltti ja mukava mutta ei mikään tahdoton tossukkakaan. Itseasiassa olisi mielenkiintoista jos kumppani olisi samalla alalla kuin minä, joku ensihoitaja ois jees Eikun. Hankala sitä on määrittelemään ruveta, kun se kohdalle osuu niin sitten osuu.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:48

Lainaus: Sharwynn

Hankala sitä on määrittelemään ruveta, kun se kohdalle osuu niin sitten osuu

Niinhän se on. Mä olen tän jo sanonut varmasti ennenkin, mutta ennen kuin tutustuin Chrystalikseen, olin juuri silleen että joo pitää olla hevari, pitkät hiukset suunnillee pakko yms. Mutta joo. Chrystalis ei ole lähelläkään hevaria eikä hiuksetkaan lähellekkään pitkää Ja silti tykkään siitä älyttömästi.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:52
Aika outoa, mulla on sitten varmaan joku klikki ku aina vaan miellyn oman lahkon edustajiin ja sellaisia pyrin etsimään. Paitsi nyt poikkeuksena tämä minun Hra. Vääräni ;D
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:55
No mun edelliset jätkät on kaikki (kaikki ja kaikki, 4) ollu enemmän tai vähemmän pitkähiuksisia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit