Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:57
Mulla just lyhythiuksisia.. :/ ja hassusti kaks ensimmäistä olivat Mikko ja Miikka
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:58
Mullaki löytyy Mikko oikeestaa kaks, mut sitä yhtä en laske ku se oli joskus 4 vuotta sitte sit on Vikke ja Jaso ei ihan normaaleja nimiä, ei kummallakaa ollu kait nimipäivää
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 20:04
heh Mulla on ollu myös Juho ja yks Niko :P
  • Lähetetty: 02.05.2007 20:07
Mä oon taas kertonu koht koko elämänkerran tähä No ei oo nii justiinsa, ei se mua haittaam mutta muista en tiiä. :P Nii mul oli yks Peteki. Tosin siitä en tykkää puhuu :P Ällöttää koko ihminen xP
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 02.05.2007 20:55

Lainaus: Sharwynn

Itseasiassa olisi mielenkiintoista jos kumppani olisi samalla alalla kuin minä

Riippuu varmaan paljon alasta, mutta mulla on tuttavapariskunta jotka molemmat ovat metsäalalla ja heillä on äärettömän suuri vaikeuksia löytää töitä niin että voisivat asua yhdessä ilman että kummankaan tarvitsisi ajaa ihan kohtuuttomia matkoja... Tällä hetkellä mies ajaa kuitenkin lähes 100 kilometriä suuntaansa joka päivä.

Muuten en muista mitä tähän mahdollisesti jo vastasin, mutta mä tarvin miehen jolla on paljon omia harrastuksia ja muita kuvioita... saa olla paljon poissa kotoa, itse kun vaadin paljon omaa aikaa ja tilaa (tai ison kämpän ja oman huoneen...)! Siten tarvitaan järkkymätön luottamus, molemmat voi tehdä reissuja kaveriporukalla ja muutenkin säilyttää myös sen oman elämänsä. Mua ei mikään muu ärsytä, kun se että ihmiset hylkäävät sanan "minä" ja korvaavat sen sanomalla "me"...

Yleisesti ottaen pidän aktiivisista ihmisistä, jotka osallistuvat, lähtevät, tekevät... kaveripiirissä ainakin on ihan liian vähän sellaisia ihmisiä, jotka voivat lyhyelläkin varoitusajalla vaan lähteä sen kummemmin miettimättä. En ymmärrä ihmisiä jotka vaan ovat ja möllöttävät ja haaveilevat sellaisistakin asioista jotka olisi hemmetin helpolla toteutettavissa! Niin, enkä selaisia joiden on pakko suunnitella kaikki minuuttiaikataululla...

Muusikoista ja taiteilijoista en osaa sanoa, yksi "elämäntapataiteilija" on kerran koittanut siipeillä elämässäni mutta hätistin sen nopeasti matkoihinsa... Mua ei missään nimessä haittaa jos toisella ei ole säännöllistä työaikaa tai palkkapäivää, mutta monilla tuntuu olevan sellainen periaate, että he mieluummin syövät makaroonia päivästä toiseen kuin tekevät mitään muita hommia sen leipänsä eteen... Taulut ei myy tai keikkaa ei pukkaa, kiristetään vyötä ja/tai kävellään sossuun. Omaan hommaansa pitää ehdottomasti uskoa, mutta joku järki tulee pitää siinäkin mukana...
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2007 13:50

Lainaus: Tuulentytar

Nii mul oli yks Peteki. Tosin siitä en tykkää puhuu :P Ällöttää koko ihminen xP

Mullakin on ollu yks Pete ja en todellakaan haluu puhuu myöskään siitä
Mut nyt mulla on Toni, jota en vaihtais kehenkään <3
  • Lähetetty: 04.05.2007 16:47

Lainaus: blackie

Mullakin on ollu yks Pete ja en todellakaan haluu puhuu myöskään siitä
Mut nyt mulla on Toni, jota en vaihtais kehenkään <3

Hah :P Joo mullakin on Christopher, enkä todellakaa vaihda sitä kehenkään <3
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2007 16:51
siis oon ihan txeinityttö. oo nihastunu. siis todellakin VAIN ihastunu, mut silti, mei musiikinopettajaan. miksi ihmeessä? tai siis. äh. jo on kakkulat. mut siis se on vaan sellanen lievä, on miulla tällä hetkellä yks vakavampi ihastus joka on ihan itteni ikänen eikä mikää opettaja.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.05.2007 17:15
iso huh O.o tipahin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.05.2007 22:48
Ja tahdon vielä sellaisenkin, joka ei koko ajan puhuisi liian läheisesti muille tytöille. Kiitos, Joulupukki.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit