Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2007 23:42
Hm... Minä tahtoisin sellaisen miehen, joka kunnioittaa, välittää, huolehtii ja rakastaa. Ei saisi olla liian mustis, hiljainen, juro, ilkeä tai mtn sellaista. Ei selvänä, eikä humalassa.

Toki ulkonäöltäkin saisi olla ihan siedettävä...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.05.2007 23:49
Itse olen eksien kanssa sekaisin jo laskuista... >.<
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2007 11:00

Lainaus: Chrystalis

Itse olen eksien kanssa sekaisin jo laskuista

Pukki
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2007 21:59
Avanlea, minä oon aika samoilla kannoilla.
Mutta ennenkaikkea: LUOTETTAVUUS! Alan olla jo kurkkuani myöten täynnä, suoraansanottuna, etten uskalla olla ikinä varma asemastani.
Ja sitten nämä jotka aikansa jaksavat olla ihania mutta sitten naps,
ja kohdellaan ei niinkään inhottavasti, mutta jotenkin välinpitämättömästi ja näytellen.
Eii..miksen voisi olla edes vähää aikaa onnellinen..
Anteeksi valitustani!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.05.2007 22:12

Lainaus: M Chaosbreather

Pukki

Pitäisi kai sanoa kiitos ?
  • Lähetetty: 07.05.2007 13:43

Lainaus: Chrystalis

Lainaus: M Chaosbreather

Pukki

Pitäisi kai sanoa kiitos ?

Öh, kaipa...
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2007 08:31
8 exää ja 9 tulossa ;S
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.05.2007 08:36
hmm. jee.

voi kerpele, oli muuten kuoroharkat eilen .ja kukas muu kuoroa johtaakaaan ku musiikinopettaja?

olen teinix
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2007 08:41
Voisinpa tehdä itsestäni naiskopion (ei miehissä mitään vikaa mutta tissit on kivantuntuisia) ja alkaa seurustelemaan tämän kanssa. Elämä olisi niin paljon helpompaa jos joku olisi täydellisen samanlainen kuin minä.
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 10.05.2007 08:51

Lainaus: Vade Horrorcraft

Voisinpa tehdä itsestäni naiskopion (ei miehissä mitään vikaa mutta tissit on kivantuntuisia) ja alkaa seurustelemaan tämän kanssa. Elämä olisi niin paljon helpompaa jos joku olisi täydellisen samanlainen kuin minä.

*reps* Joo, tissit on hyväntuntuisia mutta vai omat.
Kyllä mie miehistä tykkään erittäin paljon. Ihailen vain sitä maskuliinisuutta, yleensäkin miehisyyttä, voimaa. En siis muodossa: kaljakössejä tai ah, meidän charmaattisia Soropin alkkis spuguja.

Joillekin sopii, että kumppani on täydellisen samanlainen kuin hän itse.
Ainakin näin ole päätellyt kahdesta leijoinasta (ihmisestä, joo), jotka seurustelee. He ovat niin samankaltaisia, että joko pitäisi iskeä äärimmäisen negatiivista tai postiivistä kipinää. No jälkimmäistä ja ikä erokaan ei ole haitta. Toinen on 23 (mies) ja toinen käy vielä 9. luokkaa (tyttö). Tosin pitäisi ikäsuhdanne olla toisinpäin, koska naisethan elävät tunnetusti pidempään (johtuneeko siitä, että me peräti syömmekin niitä kasviksia joskus ja saamme vitamiineja enemmän kuin miehet) no anyway, että näin tällä erää.

ja tuosta tytön nuoresta iästä, minä tunnen itseni vanhaksi. Hän oli vielä niin nättikin kuin nuo x-tran mallitytöt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit