Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.05.2007 09:19
mie oon kirottu pikku *****.

ihastuin, siis vain ja ainoastaan ihastuin yhteen johokii tyyppii. siisi yhyy johokii joka käy siis täällä. voi *****
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.05.2007 12:01

Lainaus: Vade Horrorcraft

8 exää ja 9 tulossa ;S

Siis mitä svidduu, lasketteko te seurusteluksi jokaisen, jonka kanssa ootte käyneet treffeillä useamman kerran tai harrastanut seksiä tai tehnyt jotain tuollaista perussählinkiä? Vai alatteko aina seurustelemaan, jos vastakkaista sukupuolta oleva osoittaa jonkinlaista mielenkiintoa?

Ilmeisesti en ole ainakaan epätoivoinen, kun minulla on varaa valita, eikä tarvi aina hankkia uutta eksää, jos joku on siihen valmis. Yrittäjiä kyllä piisaa, mutta ei minua kiinnosta seukkailla, jos en oikeasti oo valmis pitkään hässäkkään.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 10.05.2007 12:41
Tuo taitaa olla sellaista nuoruuden kokeilua. Ollaan tuon kanssa 2 viikkoa ja vaihdetaan.

Mie oon 22 ja mulla on ollut toinen seurustelusuhde menossa. Viimesin kesti lähemmäs kolme vuotta ja loppu siihen ku ei kommunikaatiota löytynyt, jne. Olen varmaan siitäkin jo kertonut täällä. Sitä ennen pari, kolme ns. kokeilua. Seksiäkin harrastin vasta ekassa suhtessa. Ehkäpä olen vähä vanhanaikainen.

Hieman nyt vähän ohi tuon kysymysen aiheen, ehkä.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.05.2007 12:56
vanhanaikainen olen minäkin, seksiä olen harrastanut ainoastaan suhteessa. kolmas ja toivottavasti viimeinen suhde meneillään tällä hetkellä, sunnuntaina tulee täyteen huiman vähät 7kk. mutta siitä on hyvä pinnistellä ja ponnistaa
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 10.05.2007 13:09

Lainaus: M Chaosbreather

No jälkimmäistä ja ikä erokaan ei ole haitta. Toinen on 23 (mies) ja toinen käy vielä 9. luokkaa (tyttö).

ihan reilu ikäero.
ja minähän olenkin hyvä puhuja tähän, eh, kaikki frendini ovat poikaystävää lukuunottamatta useamman vuoden vanhempia. Yleistäen voi väittää, että 15- ja 23-vuotiaalla ei aina maailmat kohtaa täydellisimmällä tavalla.

Lainaus: Vade Horrorcraft

8 exää ja 9 tulossa ;S

onko tos jotain kehumista?
mä komppaan sitä mitä joku heitti, että seurustelu on aivan turhaa jos ei ole tarkoituskaan pysyä ihmisen kanssa pitemmän päälle.
  • Lähetetty: 10.05.2007 13:31
oon samaa mieltä, entä jos se toinen osapuoli odottaa vade horrorcraft enemmän? minusta on törkeää leikkiä toisten tunteilla.

Sitten jos asiasta on sovittu ettei se ole mitään vakavaa tai ei kestä kauaa niin sittenhän se on ok. tapansa kullakin. mutta siinä tapauksessahan se ei ole seurustelua. olenko väärässä?

Mielestäni jos kerta alkaa seurustelemaan niin pitää miettiä sitä asiaa sen verran tarkkaan että on hyvässä lykyssä valmis jakamaan koko elämänsä tämän toisen ihmisen kanssa
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.05.2007 13:33
No siis mä en tarkoittanutkaan, jotta olisin vanhanaikainen mitenkään. En todellakaan pihtaile parisuhteeseen ja tuleehan sitä sohlattua kaikin tavoin, mutta seurustelu on juttu erikseen, näitä ei saa sotkea keskenään. Mullakin taitaa tosin olla vielä nuoruuden kokeilut kesken.

Ja ikäeroista, nooh, eipä ne saa merkitä oikeasti mitään, sillä aika harvoin ne samanikäisilläkään maailmat kohtaavat. Se on ihan sama, onko se ongelmakohta joku ikäero vai yleinen maailmankatsomus.

Lainaus: Cata

Yleistäen voi väittää, että 15- ja 23-vuotiaalla ei aina maailmat kohtaa täydellisimmällä tavalla.

Entäs jos on 16v ja 31v?

*viheltel*
  • Lähetetty: 10.05.2007 13:38
Noh, seurustelu ja kokeilut nimenomaa erikseen.

Iällähän ei tunnetusti ole merkitystä, mutta rajansa kaikella. Itse olen 20 ja toinen osapuoli 23. Ainakin tuo ei ole tuntunut liian isolta erolta.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.05.2007 15:21
voui jessus, nythä mie tiien, rupeen ajattelee, et se typeryys syksyllä oli vaan merkityksetön kokeilu, sitä se oikeestaan olikin koska mitään ihmeempä äei luojan kiitos tapahtunu. voi allah ! eiku oikeesti. minuu ahistaa koska se toinen osapuoli on skitso, ja uhkaavat mielikuvat täyttävät joskus pääni.
  • Lähetetty: 10.05.2007 15:28
jeeves, kuulostaa tutulta.. ihmisen mieli on kummallinen...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit