Gootti.net

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2007 12:27
Niin! Siinäs kuulit! :P poisoniki sanoo et oot nätti! (kiitän)

ja joku tarkkasilmäinen saattoi meidät siellä corpsen keikalla huomioida...
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2007 18:19
Chryz, tuttu tunne (eipä omakaan tyttöystävä ota uskoakseen että on nätti xD)
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:27

Lainaus: Siikakala

eipä omakaan tyttöystävä ota uskoakseen että on nätti

Äh, se on vain yksi turhamaisuuden ilmenemismuodoista saa kuulla enemmän kehuja näin toimimalla.

Itse en oikein tiedä tarkaan minkälaisen kumppanin haluaisin. Olen seurustellut tasan kahden ihmisen kanssa elämäni aikana ja he ovat keskenään kuin yö ja päivä Ö.ö ihastun kyllä tosi herkästi mutta nah, ne ovat vain ihastuksia. Tosin en edes tiedä olenko ollut koskaan rakastunutkaan.

Kaipa sen tietää sitten kun se kohdalle sattuu.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:47
Mulla on ihana blondi ja pitkähiuksinen metallimies, joka on luonteeltaanjotai täydellisesti mulle sopivaa...
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.03.2007 09:24
perhana. en mie nyt halaua mutta tota tääl on yks hevimies joka kelpais miulle. mutta mieluummin ihailen kaukaa joo.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.03.2007 10:16

Lainaus: jeeves

mutta mieluummin ihailen kaukaa joo.

Ainahan kannattaa yrittää, ei sitä tiedä mitä siitä syntyy
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2007 14:37
Minulla on ihan vaalea pitkähiuksinen metallimies. Musiikkimaku osuu aika kohdalleen, vaikka onhan siinäkin eroja. Yhteiset intressit. En jaksa nyt krapulassa ruveta vaahtoamaan miten ihana hän on. Rakastan.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2007 18:50

Lainaus: Chrystalis

Olin Corpsen keikalla yhden Tuulentytar nimikkeen taakse piloutuvan neidin joka myös Mortale'na tunnetaan..

Jaa sinäkö se olit joka myös FMEssä olit? Jos olit, niin haaHAA! Näin jälkeenpäin.

Joku kiva setä olisi joskus kiva saada, mutta mistäs sellaisia saa kun ei ole ainakaan Vapaa Valinnasta löytynyt. Oo Tiekö loppuneet...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.03.2007 20:49

Lainaus: Raivonkyynel

Joku kiva setä olisi joskus kiva saada, mutta mistäs sellaisia saa kun ei ole ainakaan Vapaa Valinnasta löytynyt

Kaikenlaiseen miittiin, Tuskaan ynnä muuhun karkeloon vaan osallistumaan, niin kyllä se siitä
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 21:33

Lainaus: Raivonkyynel

Jaa sinäkö se olit joka myös FMEssä olit? Jos olit, niin haaHAA! Näin jälkeenpäin

Eeei, en ollut siellä... Ei aikataulu antanut periksi... mutta mukavaa jos mulla onki joku kauan kadoksissa ollut kaksoisveli
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit