Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 23:13
Mä olin jason kanssa fme:ssä... xD Kun en Chrysiä vielä tuntenut... <3
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.03.2007 11:51
Aina sillontällön mietin, että vähänkö olis joo kivaa jos olis sellanen mies joka olis kiinnostunut justiinsa samoista asioista... ja sitten miettii, että mentäis yhdessä kaikkiin pirskeisiin ja tapahtumiin ja festareille ja reissuille ja oltais hittovie yhdessä aina ja ikuisesti ja perskele vielä kasvettaisiinki toisiimme kiinni niin ettei ruumishuoneellakaan kukaan tietäisi mikä osa on lähtöisin ja kummasta!

Tunnustan olevani hitusen sitoutumiskammoinen, ja lisäksi saaneeni ehkä hieman erilaisemman parisuhteen mallin vanhemmiltani. Isä saattoi aikoinaan olla keikkailemassa 20 päivää kuussa, jolloin äiti vietti aikaa omien harrastustensa ja juttujensa parissa. Minäkin tahdon pitää omat harrastukseni ja juttuni ja kaverini ihan itselläni, sellaista minäminäminä -aikaa. (Joku joskus sanoi, että olen suorastaan häiritsevän itseriittoinen.)

Ja mitä taas tulee näihin goottimiehiin... olen jo jonkun aikaa sitten kokenut olevani sellaisille ihan liian äijä. Minä en ole mikään herkkä taiteilijasielu, en vietä pimeitä syysiltoja kynttilänvalossa ihaillen ukkosta tai lausumalla runoja hautuumaalla (no hehee...), en yleensä erityisemmin panosta arkipäivän ulkonäkööni... olen yleisestikin enemmän toiminnan ihmisiä kuin haaveilijoita. Ulkoisia vaatimuksia mulla ei ole, mutta mitään 100% sohvaperunaa en varmasti kauaa kestäisi.

Tällä hetkellä en osaa kommentoida tuota omaa tilannettani, sen järkevyyttä punnitaan parhaillaan ja kovasti. Ollaan tosi erilaisia, välillä tuntuu että liekö tässä mitään yhteistä onkaan... mutta kaikista eroavaisuuksistamme huolimatta ollaan jotenkin osattu antaa toisillemme sellaista yhteistä- ja omaa aikaa mitä olemme tarvinneet.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.03.2007 17:14

Lainaus: Tuulentytar

Mä olin jason kanssa fme:ssä... xD Kun en Chrysiä vielä tuntenut... <3

Vai että sellainen parisuhdekuvio. Ihmettelinkin, kun muistaakseni olin Chrysin kuvan jossain joskus muinoin nähnyt eikä näyttänyt tutulle.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2007 17:20
Juu se oli toinen jätkä se. Chrys on ihan erilainen ku Jaso. (Chrys on paremman näkönen) (ja pidempi) (ja kivempi) (ja ihanampi) Joo ehkä lopetan hyvän sään aikana. :P
Kirjoittanut: kuuttipoika (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2007 18:39
Minulla jäi ensimmäisestä poikaystävästä kummat traumat, että en uskalla hyökätä mihinkään vakavampaan. Tuo tyyppi nk. alisti ja häpesi minua ulkomuotoni takia, mutta minkäs itselleni pystyin kun häntä olin jo 6 vuotta himoinnut Kunnon amis siis tuo tyyppi oli.

No, nykyisin minulla on sellainen jääkiekkoa pelaava jätkä kiikarissa. Katsotaan miten meirän käy. Kestääkö minua ja musiikkimakuani vai häipyykö mailansa kanssa heilumaan. Toivottavasti ei.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.03.2007 20:01
Mulla oli kerran jo täydellinen kumppani.. Tuskin enää toiseen samanlaiseen törmään. En edes halua enää samanlaista,kuin hän. Miksen? Koska sitten se, kun ero tulee, on kaikista kauheinta ja vertailee aina häntä ja tulevia. Niin se vaan on. Esim. Vertaan tätä nykyistä "kulissisuhdetta" koko ajan siihen... Se on v*ttumaista ja vaikeaa ja hävettää, kun on kokoajan vertailemassa ja sitten kun toinen tenttaa,et mikä on, mitä tein väärin jne. Mun olis oikeestikin paras pysyä sinkkunakinkkuna loppuikä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.03.2007 21:27

Lainaus: Melia

Ja mitä taas tulee näihin goottimiehiin...

Kerropa, millainen on sitten goottimies. Ilmeisesti mä en ole sellainen, jos mun pitäisi olla joku perhanan teetä litkivä taitelijasielu. Siis olenhan minä kai jollain tasolla myös taitelija, koska teen paljon luovaa puuhastelua, mutta voi ristus sentään, en todellakaan oo mikään nyyhky.

Joo mut mä oonki kai sitte joku räkänen punkkari, vaikkakaan sekään ei oikein sovi, kun harrastan liikuntaa ja kaikkea vammasta, mihinkään kategoriaan kelpaamatonta.

Lainaus: raavittu

Mun olis oikeestikin paras pysyä sinkkunakinkkuna loppuikä.

Ja silti olet jossain kulississa kiinni? Toivon syvästi, ettei se toinen osapuoli tee esim. itsemurhaa, kun lopulta tuot totuuden julki. Noin pahasti ei kukaan saisi kenellekään toiselle tehdä.

Minä tiedän itse tasan tarkkaan, millaisen kumppanin kanssa haluaisin olla. Todennäköisesti sellaista vaan ei koskaan tule vastaan. En vaadi mahdottomia, mutta maailma vaan ei ole reilu paikka. Enkä mä varmaankaan pystyisi edes seurustelemaan enää, edellinen kerta opetti olemaan luottamatta keneenkään. Ikinä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.03.2007 12:37

Lainaus: raavittu

En edes halua enää samanlaista,kuin hän. Miksen? Koska sitten se, kun ero tulee, on kaikista kauheinta ja vertailee aina häntä ja tulevia.

kuulostaa aika helvetin tutulta.
Sellanen fiilis ettei kukaan voi olla yhtä hyvä eikä haluakaan että olisi.
Apatiaa.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.03.2007 20:19
Olen juuri sellaisen kanssa kun haluan olla. Hän on hevari, kuuntelee suunnilleen samaa musiikkia kuin minä ja on helvetin ihana luonteeltaan. En oo ikinä tuntenu ihanempaa (:
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.03.2007 20:38
En seurustele tällä hetkellä. Olen osittain sitä mieltä, että sopivan seurustelukumppanin ominaisuuksia ei voi kovin tarkkaan määritellä etukäteen, vaan sopivan ihmisen vain tunnistaa sitten kun tämä osuu kohdalle, ja hän saattaakin olla jollain tapaa melko erilainen kuin millaiseksi oli kuvitellut ihannekumppaninsa.

Jos nyt kuitenkin haluaisin jotenkin määritellä vaikka ihannemieheni, niin hän olisi sellainen aika herkkä taiteilijasielu, joka olisi yhtä lailla vähän jämähtänyt ajatuksissaan (ja mielellään osittain pukeutumisessaankin) johonkin 1800-luvulle kuin minäkin jossain määrin. Musiikkimaku saisi olla aikalailla samanlainen ja pitkät hiukset olisivat ihanteelliset, joskaan ei välttämättömät. (Joku voisi sanoa, että tässä on aivan liikaa vaadittu, mutta tämä olikin vain haaveilua ja jossittelua, jonka ei välttämättä tarvitsekaan kohdata todellisuutta.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit