Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2008 23:00
Kerran tulin kaupassa about. 6 vuotiaana kaksi kaljapulloa kainalossa ja kailotin äidilleni '' Otetaaks pari pikku bissee'' :''''D
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.07.2008 18:56
Ei tämä ny kovin hauska ole, mutta kerran lajitellessamme vaatteita UFF:n keräykseen, osoitin isälleni kahdesta kokoamastani vaatepinosta toista ja kysyin
"Ovatko nämä sitten niitä lunttuvaatteita?"
= Lumppuvaate.
Koska sanomalleni naurettiin menin häpeämään ja jurottamaan. Muistan vielä sen tunteen.
Kirjoittanut: RoosA (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.07.2008 21:04
ööö kun olin 5-vuotias niin huusin poliiseille päin naamaa että lällällää senkin tyhmät poliisit...
niillä oli sen jälkee naama pikkasen niinku punane
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2008 16:41
Olin äitini kanssa kioskilla ja nenäni ylsi juuri ja juuri tiskin yli. Kioskin setä kysyi minulta "No mikäs sinusta tulee isona?"
Minä vatasin hyvin vakavana "Geologi."
Kioskin setä oli hiljaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.07.2008 22:32

Lainaus: snowwiewolf

Minä vatasin hyvin vakavana "Geologi."

Tulee mieleen oma vastaukseni, "dramaturgi".
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.07.2008 00:18
n.20vv aiemmin tuli isovanhempieni ovelle tuli venäläinen ovelta-ovellekauppias myymään ties mitä.
ehti sen verran huonoa suomea sanoa, että venäläiseksi tunnisti, kun huikkasin sisään: -Vaari, tääl on ryssä ovella!
sain melkolailla pitkän ja vakavan puhuttelun mummolta, vaarillakin oli kyllä naama melko punainen kun meni kaupustelijaa käännyttämään.
hilpeän tästä tekee mummon kuukausi taaksepäin mulle kertoma sukulaisen naimakauppa...
-tiedätkö, ne edellisestä aviosta tulleet lapset... ne ovat neekereitä!

en viitsinyt puhuttelua pitää mutta samantien tuli mieleen tuo aiempi, oli kovin vaikeaa pitää pokkaa.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.08.2008 02:03
Näitä riittää...
Itse en näitä muista, mutta äiti ja huomattavasti minua vanhempi siskopuoli ovat kertoneet.
Nämä ovat tapahtuneet minun ollessa suunnilleen 2-5 vuotias.

Istuin syöttötuolissa ja pitkään hiljaa tarkkailin siskoani, joka syötti minua. Hänellä oli päällään pitkähihainen paita, jossa olkapäät jäivät paljaiksi.
Viimein taputin häntä paljaalle olkapäälle ja totesin, että "tisu näkyy".
Kummastukseni oli ollut suuri, kun sisko selitti sen olevan olkapää eikä tisu.

Olin kaupassa äitini kanssa kalatiskillä, josta äiti oli ostamassa katkarapuja. Myyjä lähti hakemaan niitä jostain "takahuoneen" pakastimesta ja hänellä kesti ja kesti.
Äiti alkoi hermostua odottamiseen ja yksikseen manaili, että merestäkö se myyjä oli lähtenyt niitä hakemaan.
Kun myyjä tuli vihdoin takaisin, minä sanoin hänelle, että "äiti kysyi lähditkö onkimaan niitä merestä".

Toisen kerran kun olin äitini kanssa kaupungilla, isä tuli hakemaan meitä meidän uudella autolla. Minulle ei oltu kerrottu, että meillä edes on uusi auto.
Isän alkaessa avata uuden auton ovea, minä aloin kirkumaan suoraa kurkkua, että "isi, isi, ei saa varastaa toisten autoa! Meillähän on punainen Lada!!"
Tämä uusi auto oli sininen Datsun.

Ehdottomasti hauskin juttu on kuitenkin ollut seuraava:

Olin siskollani yökylässä kun vanhemmat olivat viihteellä. Illalla kun olimme käymässä nukkumaan, siskoni riisuitui ja totesi, että hänen sukkahousunsa ovat rikki.
Aamulla kun vanhemmat tulivat minua hakemaan, olin silmät kirkkaana selittänyt heille, että "arvatkaa mitä!!? Sari näytti, että sillä on pyllyssä reikä!"

On siinä vanhukset varmaan hetken verran miettineet, että mitä se on pennulle oikein esitellyt...
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2008 20:04
Mie kans (kuten Heetterikin) oon aina olluna kissaihminen. Mutsi jaksaa aina muistuttaa, että en ollut kertaakaan vapaaehtosesti halannu, menny syliin saati pusuttanu vanhempiani tai muitakaan ihmisiä 1v mennessä - mutta naapurin kissua kuulemma paijailin ja pusutin sitten senkin edestä kunnolla!
*
Faija kertoi miten vei miut hienoon ravintolaan syömään (oli kuulemma noin 7v) ja mie olin tärkeenä kattellu pitkään ruokalistaa. Sitten lopulta puolenikuisuuden tuumailun jälkeen olin ojentanu hienosti listan tarjoilijalle ja tokassut faijalle "Eiköhän myö mennä jonnekkin mist saa ihan oikeeta ruokaa, niinku vaikka nakkikiskalle?"
***<^>***
Itsestäni ei enempää, mut oma tyttäreni on touhunnut jos jotakin ... Eli tytön ollessa 3v annoin pienelle iltaselle kaittiössä mehulasin (mustikka mehua) ja tuumasin jotta "Pompippas ny kiltisti iskän luo sinne olkkariin" ja tyttöhän totteli, kiltti kun oli. Ja äiti sitten siivoili mehutahroja lattiasta eikä ole olkkarin matot olleet enää koskaan valkoiset tuon jälkeen ...
*
Kun meillä oli pojan hautajaiset, tyttäreni (eli vainajan isosisko) väänteli naamaansa minkä kerkesi. Eihän siinä pienen (6v tuolloin) virnuillessa pysynyt surevan äidinkään pokka, saati muun saattoväen taikka papin! Ja vaikka hymyt hyytyi kun arkku nousi isän vapiseville käsivarsille niin riemu repesi uudelleen tyttäreni tokaistessa "Isä hei, kanna sit varovasti tai se tippuu sulta ja veli voi kuule vaikka kuolla siihen!". Uskottekos, että vähän haudoilla vierailleet ihmiset katsoivat pitkään hilpeää saattoamme!!!
***<^>***
Ja lopuksi pikkusiskon kommellus ... Siskolla oli 3v hillitön hinku piirtää seiniin ja mutsi koitti kaikin voimin saada siskoa lopettaan tuon touhun. Kerran mutsin ollessa pihalla satuin peilin kautta (eli sisko ei tienny et mie näin) huomaamaan, miten sisko haki emännänjatkon ja kiipesi sille, nousi varpailleen ja piirsi niin ylös kuin saattoi muutaman töhryn. Sitten hää vei tavarat paikoilleen ja mutsin tullessa leikki ihan viattomana. Mutsi kun alkoi huutaa siskolle (siis mie ja veli oltii jo nii isoja, ettei ketää muutakaan voinu syyttää) niin tämä kipitti seinän viereen ja nousi varpailleen "En se mää ollu kato ny en mää yllä ees". Mutsi jäi sanattomaks ja siskolla oli suu messingillä. Mut eipä kyllä tyttö piirtäny enää, luvatta ainakaan, sen jälkeen seiniin ...
*
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2008 21:23
Jaa, no näitä on ainakin yksi.
Elikkäs, asuimme sillon vielä toisessa kaupungissa ja olin sitten äitini kanssa seppälässä. Äitini sitten päätti sovittaa jotain housuja ja minut tietenkin raahattiin mukaan pukukoppiin kun ei vielä siinä iässä uskaltanut yksin jättää. Hän siinä sitten kiskoi housuja jalkaansa kun minä äkkiä tokaisin: "massu kasvanu, ei mahu!" Oli kuulemma vähän vaikea tilanne, eikä oikein tiennyt olisiko pitänyt nauraa vai mitä. EN kyllä tiedä mitä hauskaa tuossaaan nyt oli mutta ajattelin sen tänne kirjoittaa....
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2008 22:13
Tämä ei tapahtunut minulle, mutta sukulaistytölle tämän ollessa pieni. Hän tykkäsi paljon juoksennella kotonaan ilman housuja, ja tästä turhautuneena tytön äiti sanoi: Jos et pistä housuja jalkaan, niin kissa menee pyllyyn. Ja eräänä iltana oli sitten saunapäivä, ja tyttö meni pesuhuoneeseen, jossa isä olikin jo suihkussa. Tyttö alkoi itkemään täyttä kurkkua, ja äiti sitten tuli luo ja kysyi että mikä hätänä. "Yää! Isällä on menny kissa pyllyyn, häntä vaan näkkyy!"

Hiukka hävytön, mutta hauska xD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit