Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.12.2008 21:46

Lainaus: Lacy gloom

Te olette olleet sitten kerrassaan ihania lapsosia!
Mutta tämä paransi kurjaa päivääni huomattavasti! Kiitos sinulle siitä!

Eikös. Jos tarvitset lisää piristystä niin näitä löytyy ja paljon.

Lainaus: Iiriva

Minä kirjoitin pienenä yhteen kattilaamme permanenttitussilla "Mea", eli oman nimeni.

Meillä taitaa jokaiseen talon puupintaan olla jossain vaiheessa kaiverrettu jonkun kakaran nimi. Keittiön ruokapöydässä lukee komeilla isoilla harakanvarpailla "ANNA", tosin aika haaleasti, sillä se on hiottu ja lakattu useaan kertaan tässä viidentoista vuoden aikana. Minäkään en kyllä saa sitä pöytää, eipä taitaisi komemetrinen pöytä mahtuakaan ensiasuntoon, ja kun se on jonkin sortin sukukalleus.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.12.2008 23:56

Lainaus: Iiriva

Minä kirjoitin pienenä yhteen kattilaamme permanenttitussilla "Mea", eli oman nimeni.

Minun tuli kirjoitettua oma nimeni valkoiselle tapetille lyijykynällä noin 50cm korkeilla kirjaimilla
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.12.2008 00:05

Lainaus: Unholysacrament

Minun tuli kirjoitettua oma nimeni valkoiselle tapetille lyijykynällä noin 50cm korkeilla kirjaimilla

Täälläkin on tullut tuota tehtyää.. ja seinille piirtely on myös kuulunut harrastuksiin
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2008 11:52
Ihan epistä. Kaikki muut on saanu tehdä kaikkea kivaa lapsena. Minulta oli kaikki kielletty. Kuten esimerkiksi pikkusiskon hilaaminen lipputankoon... Ei sillä ettenkö olisi yrittänyt kun Vaahteramäen Eemelikin niin teki.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.12.2008 23:06

Lainaus: Blackrat

Ihan epistä. Kaikki muut on saanu tehdä kaikkea kivaa lapsena. Minulta oli kaikki kielletty. Kuten esimerkiksi pikkusiskon hilaaminen lipputankoon... Ei sillä ettenkö olisi yrittänyt kun Vaahteramäen Eemelikin niin teki.

Eemeli on suurin idolini!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.12.2008 17:47
En nyt muista, olenko tätä tänne aiemmin kertonut (ja tarkistaminenhan on aivan turhaa hommaa), mutta tuli tuosta nykylasten kasvatus -ketjusta mieleeni tapaus ajalta, kun pikku-groomeri oli juuri aloittanut koulun. Ensimmäisellä luokalla opettajani toimi lähemmäs (silloin) 70 -vuotias rouvas henkilö, joka tottakai opetti meille ne käytöstavat, joita hänelle oli opetettu. Niihin kuului myös niiaminen samalla kun kiittää jostakin. No, minäpä kilttinä tyttönä aloin tietenkin heti soveltaa tämän käytäntöön.
Tuli sitten seuraava lauantai (karkkipäivä) ja siskoni ja minä saimme molemmat muistaakseni 3 markkaa karkkirahaa (siihen aikaan sillä sai kunnon kokoisen karkkipussin) ja minä itsenäistymisen puuskassa halusin ostaa namini itse. Kassalla oli sitten opettajani ikäinen täti, jolle tottakai niiasin kun sain kuitin ja vaihtorahani. Oli siinä sitten ihmettelemistä kun täti alkoi yhtä aikaa nauramaan, itkemään ja hämmästelemään. Selitti vain äidille ja isälle kuinka kuulemma olen niin kamalan kaunis lapsi, ei kuulemma ollut pitkään aikaan tavannut näin hyvätapaista. Kyllä siinä vanhemmatkin hieman raapivaat päätään, että mistäs tuo tyttö nyt noin keksi tehdä
Jännä miten pienillä asioilla saa kauhean metelin aikaiseksi. Ja huomiohakuisena kersana tottakai jatkoin polviharjoituksiani, mutta ei siitä sen koommin ole niin hälyä syntynyt.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.12.2008 18:59

Lainaus: groomeri

Ja huomiohakuisena kersana tottakai jatkoin polviharjoituksiani

Jatkatko vieläkin?
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 10.12.2008 19:27

Jännä miten pienillä asioilla saa kauhean metelin aikaiseksi. Ja huomiohakuisena kersana tottakai jatkoin polviharjoituksiani, mutta ei siitä sen koommin ole niin hälyä syntynyt.

Minä olen pienenä suudellut äitini kättä kassalla kun tämä osti minulle trip-mehun kaupasta Olin varmaan tosi janoinen...Varmana kassatäti luuli että äitini on jokin tyranni joka pakottaa lapsensa kohtelemaan itseään kuin kuninkaallista xD
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 10.12.2008 19:29

Lainaus: Lacy gloom

Jatkatko vieläkin?

kyllä se niin iskostui silloin kersana, että välillä kun joku esim. kehuu vaatteita niin siihen tulee niiattua Ja muutenkin kohteliaisuus on jäänyt kasvatuksesta näkyvimmäksi asiaksi, vaikka kuinka tuli jossain vaiheessa kapinoitua vanhempia vastaan.

Lainaus: MustaHukka

Minä olen pienenä suudellut äitini kättä kassalla

janoisten sankari!
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.12.2008 20:25

välillä kun joku esim. kehuu vaatteita niin siihen tulee niiattua

Itse teen samaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!