Gootti.net

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2008 22:58
Osuvasti ensimmäiset sanani oppisin tässä järjestyksessä: Äiti. Anna. Nanna. Isä. Pois!
Muuten oli sanojen ääntämiseni vinksallaan kuten varmaan kenellä tahansa. Esim. Sokeri=suhkuri ja Auto = Brummi.

Pikkusiskoni kuitenkin sai mahtavan välähdyksen autossa, ajaessamme mökille:
Hän katsoi ulos ikkunasta ja huomasi kuinka nainen ja mies keräsivät perunoita pellolla ja totesi: "Äiti! Katso! Täti ja Setä lypsää perunoita!"
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.05.2008 23:42
Minä pienenä sanoin erästä tietä Jauhelihantieksi, Oikeasti se oli jauhialantie. ja Potkukelkka oli kotkupelkka, mistäköhän tuokin on tullut? : OO
Kirjoittanut: Zinyan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.05.2008 00:52
Pienenä kun halusin jäätelöä ni pyysin aina ökölöä =)
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2008 09:43
Ampitikaa = lusikka ja kittikaa = haarukka. Jugurtti oli kutuli.

No, niin. Sellaista minun sanavarastoni perus äiti ja isä -osaston lisäksi
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.05.2008 10:27
Tämä on vähän noloa, mutta vanhempani kertoivat, että äitini odottaessa kolmatta lasta (pikkuveljeäni) olin koko ajan toivonut, että lapsi olisi tyttö. No, menimme sitten sairaalaan katsomaan uutta sisarustani ja tullessamme äitini huoneeseen sairaanhoitaja oli juuri vaihtamassa vaippoja veljelleni.

Menin uteliaisuudesta katsomaan vauvaa lähempää ja huomasin, että tässä oli jotain "outoa".
En itse muista tästä mitään, mutta olin kuulemma osoittanut itku kurkussa veljeni pippeliä (tässä yhteydessä on erittäin vaikea keksiä sopivaa sanavalintaa) ja huutanut, että "Mikä tuo on? Ottakaa se pois."

Kyllä, olin todella fiksu muksu..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2008 16:39
"******, sano kettu maksalaatikosta" no en vaan tykänny siitä pienenä..

Siskon lapsi totes pienempänä, että se on töissä jonkun Matti Sökön kanalassa ja ne lastaa kanoja trukilla..
Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lost Soul
  • Lähetetty: 21.05.2008 17:15
No en tiedä onko tää nyt nii hauska, mut :

Olimme vanhempieni kanssa syömässä yhdessä Helsingin hienoimmasta ravintolasta ja sitte pihaa oli ajanut poliisiauto, niin olin kovaan ääneen huutanut "p.aska-auto tulee ravintolaan!"

Olin varmaan 3 tai 4
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.05.2008 17:25
Pikkusena joskus katoin ihme mies mcgyveria. Miullahan sen nimi väänty sitten "Ihme Kaivertajaksi" Sitten jos joskus haukuin jotain niin saatoin sanoa "Tampiootti" eli Tampion ja idiootin yhdistelmä.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.05.2008 18:17
Hmn. Ollessani vielä alle kouluikäinen asui taloudessamme Iiro -niminen koira. Kerran sitten ollessamme erään Kokkolalaisen hotellin hississä, sattui samaan hissiin Iiro Viinanen. Hetken aikaa tujotettuani mie sitten tiukkana politiikantuntijana supisin - en niin kovin hiljaisesti - äidilleni, että ''Äiti! Eikö meidän koiraa oo samanniminen ku toi?!'' osoittaen samalla Viinasta. Äiti siinä sitten supisi myöntävästi takaisin ja Viinanen poistui hissistä naureskellen.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.05.2008 19:17
Minä en ole huumoria taitanut edes lapsena, mutta sisareni oli jo silloin näemmä toista maata:

Hän piti erityisesti oltermanni-juustosta, ja kerran nähdessään dobermannin (el stupido: koiran) osoitti tätä ja sanoi, "katsokaa, tuolla on se oltermanni-koira!"

Oltermanni- dobermanni, see.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit