Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: 5 Tapaa jolla olet stereotyyppinen tyttö/poika?

• Vastaa
Tyttömäisyyksiä:
-Söpöilen paljon ja tykkään kaikesta söpöstä/kauniista
-Näytän tunteeni ja pystyn puhumaan niistä
-Tykkään halailla ja hellitellä PALJON
-Mustasukkaisuus nostaa välillä päätään
-Suklaa on intohimoni
-Tanssiminen
-Shoppailu
-Leipominen (ja kokkailu)
-Olen haaveilija ja tykkään suunnitella
-Olen megasurkea elektroniikkalaitteiden kanssa (Hyvä esimerkki on mun galleriahäröily, anteeks vielä siitä)
-Ötökät ovat ällöjä
-Dr.Philiä+muita hömpähköjä ohjelmia tulee katsottua..
-Mulla ei ole yleensä asiasta kuin asiasta mitään selvää mielipidettä vaan molemmilla osapuolilla on yleensä jotain hyvää argumentissaan
-Pelkään hirveästi kaikkea ja jännitän helposti
-Meikkaaminen ja nätiksi itsensä laittaminen on hauskaa
-Lihoaminen ja vanhentuminen on pelottavaa
-Eläimet ovat ihania

Poikamaisuuksia:
-VERTA! KAUHUA! SPLATTER!
-En osaa virkata tai ylipäätään mitään käsitöitä kunnolla
-Tulen oikeastaan paremmin toimeen poikien kanssa kuin tyttöjen
-Minulla ei ole parasta kaveria
-Kännääminen
-Pelaaminen
-Voin hyvin olla verkkarit jalassa, jos kavereita tulee käymään
-Ikuinen valittaminen on mielestäni ärsyttävää
-Julkkikset eivät kiinnosta
-Urheilu on kiinnostavaa ja hauskaa kunnes se otetaan liian vakavasti
-Kaaos on järjestys
-Kiroilen paljon
-Historia on mielenkiintoista
  • Vastaa
Miksi monet mieltävät historian poikien jutuksi? Kun muistelee jotain ala- ja yläasteen hissantunteja niin pojat siellä ensinnä olivat blaah-asenteella liikenteessä...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Miksi monet mieltävät historian poikien jutuksi? Kun muistelee jotain ala- ja yläasteen hissantunteja niin pojat siellä ensinnä olivat blaah-asenteella liikenteessä...

Minä lähinnä tuota sotahistoriaa itse pidän stereotyyppisesti poikien juttuna. Samoin mustasukkaisuus on kyllä molempien sukupuolten vika.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Uros:

-sotahistoria ja etenkin toisen maailmansodan ilmailuhistoria on sydäntäni lähellä, jopa niin paljon että harrastan ns. lentokonearkeologiaa
-tummanpuhuva sci-fi on kova juttu
-aseidenkeräily olisi hieno harrastus, vain sen hintavuus pidättää minua ryhtymästä siihen
-autot ja varsinkin jenkkiautot kolahtavat kovaa meikäläiseen
-kiroilen aina kun siihen on aihetta
-unohdan kaikki vähäpätöiset asiat, joskus tahallaankin
-jos minulle kettuillaan turhaan, vastaan tuleen aina täyslaidallisella
-en osaa virkata, ommella tms. enkä kunnolla pysty käsittämään kuinka jotkut saavat pelkästä langasta aikaan suoranaisia taideteoksia... asiassa täytyy olla taikuutta mukana
-rakentaminen ja remontointi on kivaa

Naaras:

-pidän kukista
-hellä kosketus nakkaa jalat altani
-sisustaminen on rentouttavaa
-meditointi selkeyttää mielen ja kehon
-pidän luonnossa liikkumisesta
-olen joskus ärsyttävän ylihuolehtivainen
-olen aivan sairaan kaunis, sisältäpäin...
-kynttilänvalo on mystisen kaunista
  • Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Kun muistelee jotain ala- ja yläasteen hissantunteja niin pojat siellä ensinnä olivat blaah-asenteella liikenteessä...

Meidän tunneilla taas pojat olivat enemmän kiinnostuneista aineeta, tytöt taas satunnaisesta mies-sijaisesta :D
  • Vastaa

Lainaus: Evelyn

Meidän tunneilla taas pojat olivat enemmän kiinnostuneista aineeta, tytöt taas satunnaisesta mies-sijaisesta

Kuulostaa ihan mun yläasteen aikaisilta historian tunneilta
sillä noinhan se useimmiten just on. lukiossa on onneks jo vähän kehittyneempää populaa.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa

Lainaus: Evelyn

Meidän tunneilla taas pojat olivat enemmän kiinnostuneista aineeta, tytöt taas satunnaisesta mies-sijaisesta

Meillä seiskaluokalla tytöt taas yrittivät vältellä rintakarvoitustaan esittelevää ja tyttöjen pulpeteille istumaan tungeksivaa, sinänsä ihan ok-näköistä miesopettajaa.

Mutta joo, sotimishistoriaa lukuunottamatta en edelleenkään allekirjoita väitettä että historia olisi vain poikien huttua.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Tyttö:
1. Rakastan kauniita asioita ja koristautumista
Kyllä
2. Olen empaattinen ja intuitiivinen
Osaksi ainakin
3. Shoppailu ON harrastus
Nettishoppaus on intohimo!
4. Pidän kokkaamisesta ja sisustamisesta
Sisustamisesta joo, kokkaamisesta en
5. Olen äärimmäisen feminiinisen näköinen, ja sitä on mukava korostaa
Kyllä
6. Tarkkailen painoani
En
7. Osaan manipuloida ihmisiä ja rakastan flirttailua
En
8. Lempivärini on punainen
En
9. Tanssin (myös baareissa) mielelläni
En
10. Olen hyvin aistillinen, eli nautin tuoksuista, maisemista, mauista ja nautiskelusta
En

Poika:
1. Pidän matelijoista, ötököistä, (sota)historiasta, metafysiikasta ja tieteestä
Matelijoista kyllä, muista en
2. Rakastan väkivaltaisia elokuvia ja pelejä (Splatter! Aseet! Toiminta! Räjähdykset!)
Elokuvat joo, pelit ei
3. Olen jonkin sortin MacGyver; ongelmanratkaisija tilanteessa kuin tilanteessa
En
4. Kiroilu, känniröytäminen ja kovaäänisyys ovat pop
Ei
5. Olen hyvin aloitekykyinen ja aktiivinen
Kyllä
6. En jaksa kuunnella turhanpäiväistä valittamista, vaan mieluummin tarjoan ratkaisuja ongelmiin
Kyllä
7. En harrasta häistä haaveilemista tai mammatouhuja ylipäätään
En harrasta
8. En pelkää tehdä itsestäni pelleä, vaan rakastan ihmisten naurattamista
En
9. Olen hyvä urheilulajeissa ja pidän niistä
En
10. En harrasta kateellista kyräilyä tyyliin "toi on nätimpi kuin minä, siis uhka."
Joskus
11. Kun teen ostoksia, teen niitä mieluiten netissä. Jos käyn livenä ostoksilla, en jaksa hintavertailla, sovitella ja kierrellä, vaan menen hakemaan sen mitä tarvitsen, maksimissaan 3min per kauppa.
Osaksi joo. Vihaan käydä kaupoissa silloin kun on paljon ihmisiä, muuten saattaa mennä monta tuntia.

darklyshop.com

• Vastaa
blood

Tarkoituksena ei siis ollut ottaa minun vastaustani ja sanoa kyllä tai ei, vaan keksiä omia.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Tyttöilyä:
Pidän romanttisista vaatteista ja hetkistä.
Suklaata kuluu.
Välillä harhaudun haaveilemaan kuinka olen saman ihmisen kanssa loppuelämäni ja meillä on kiva talo, kaksi kissaa, koira, muutenkin kiva elämä... ja sitten tulee herätys.
Kulutan vaatteisiin ihan tarpeeksi.

Poikamaisuuksia:
Kannan liian raskaita tavaroita, koska haluan näyttää että kyllä näistä hiirenpaskan kokoisista hauiksista lähtee...
Tietyssä seurassa piereskelen estottomasti ja kerron alapääjuttuja.
Tykkään pelata pleikkaria.
En jaksa siivota tai kokkailla.
Tunteista puhuminen tuottaa joskus vaikeuksia.

"Kissamainen muoto, hiljainen, raukea, auringossa lepää, silmäkään ei aukea. Häntä ei hievahda, olemus on vakaa, mikä on tuo hölmö joka lattialla makaa?" Lassi ja Leevi

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!