No, pitänee tähänkin jotain pistää, eli laitan vaan 5 molemmista:
muija:
-ostelen gerbera-kukkasia usein, aina eri lajiketta ja väriä, aina eri maljakossa ja sit otan kuvia kukasta
-naisellinen pukeutuminen tietty, en juuri housuja omista+meikkaus+hiusten laitto+paljon koruja ja helyjä
-rakastan sisustamista, etenkin väsään kaikenmoisia kristalleja, koukeroita ja helmiä kaikkialle
-pidän pinkistä, etenkin pinkin värisistä pörrösistä jutuista ja turhasta krääsästä
-luonteessa joskus vähän överiä se empatia, eläydyn esim luonnonkatastrofien ym uhrien kärsimyksiin niin, että sen tsunaminkin aikaan olin 9 päivää jokseenkin pihalla ja koin valveunia missä kelluin jonku laudan päällä ja kuuln helikopterin ääntä ym (hullu mikä hullu)
äijä:
-rassaan autoja ja veneitä ja keskustelen usein autoihin liittyvistä asioista muiden kiinnostuneiden kaa
-viihdyn eniten äijäporukassa, ja mua kohdellaan yleensä yhtenä äijistä
-ampuma-aseet ja myös teräaseet kiinnostaa, olen usein ammuskellutkin, viime viikolla viimeks
-tarpeeks dokattuani alan veteleen jengiä turpaan (en ikinä lyö naista!)
-minä oon meillä se, joka kokoaa huonekalut, rassaa viemärit, korjaa rikkinäiset roinat muttei ikinä laita ruokaa!

-
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.