Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: 5 Tapaa jolla olet stereotyyppinen tyttö/poika?

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Naisellisuuksia:

- Rakastan kauniita vaatteita ja niitä ei ole koskaan liikaa. Niistä on myös kiva puhua vaikka monta tuntia putkeen.
- Ulkonäöstä huolehtiminen on muutenkin tärkeää, enkä mielelläni lähde ulos jos meikkiä ei ole yhtään
- Olen hyvinkin herkkä ja tunteellinen. Ja parantumaton romantikko.
- Haaveilen tosi romanttisista ja naisellisista asioista, myös prinsessahäistä ja välillä jopa vauvoista.
- Pidän nyyhkyleffoista
- Kotitöiden (tiskaus, imurointi, pyykit jne) tekeminen ei ole ongelma ja aika usein teen niitä jopa ihan mielelläni.
- Tanssiminen on kivaa
- Rakastan kaikkea söpöä ja suloista, kuten esimerkiksi koiranpentuja.
- Olen varsin empaattinen. Kuuntelen ja autan mielelläni muita.
- En pidä sotkusta ja kammoan lähes hysteerisesti likaisuutta.
- Naisellisuus, hienostelu tietyissä määrin ja käytöstavat ovat hyvä juttu.
- Pelkään ja jännitän ihan liian helposti, ja kaipaan suojelua. Ajattelen myös liikaa melko turhia asioita (kuten sitä, mitä muut minusta ajattelevat) ja murehdin turhasta.
- Ilman kauniita asioita, estetiikkaa ja taidetta ei voi elää.
- Väkivalta, myös elokuvissa ja peleissä, on ahdistava ja inhottava asia.
- Tykkään puhua ihmissuhteista ja tunteista.
- En tiedä mitään automerkeistä tai moottoripyöristä. Enkä myöskään tiedä juuri mitään lentokoneista, vaikka poikaystävä on tuleva lentokoneasentaja.
- Suklaa on erittäin namia.
- Kalja on pahaa.

Miesmäisyyksiä:

- Aina välillä pitää kiroilla, prkl!
- Viihdyn yleensä aika hyvin äijäporukassa, vaikka olisin siinä ainoa naispuoleinen ja nauran äijämäisille jutuille.
- Tykkään Kummeleista.
- En pidä juonimisesta. Arvostan rehellisyyttä ja aituotta, kunhan ei mennä laukomaan liian suoria ja loukkaavia totuuksia päin naamaa.
- Olen aika usein hiljainen etenkin vieraassa seurassa, mutta humalatilan sattuessa muutun yleensä avoimemmaksi ja puheliaammaksi.
- Viihdyn tietokoneella.
- Roskaruoka (hampurilaiset, pizzat jne) on itse asiassa hyvää ja silloin tällöin sitä on pakko saada.
- Nykyisin syön yleensä hyvinkin mielelläni liharuokaa.
- Siideri on pahaa.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Tyttö:
1. Rakastan kauniita asioita ja koristautumista
2. Olen empaattinen ja intuitiivinen
6. Tarkkailen painoani
9. Tanssin (myös baareissa) mielelläni
10. Olen hyvin aistillinen, eli nautin tuoksuista, maisemista, mauista ja nautiskelusta

Poika:
3. Olen jonkin sortin MacGyver; ongelmanratkaisija tilanteessa kuin tilanteessa
5. Olen hyvin aloitekykyinen ja aktiivinen
6. En jaksa kuunnella turhanpäiväistä valittamista, vaan mieluummin tarjoan ratkaisuja ongelmiin

silleen.

romance is breaking every heart in two casting shadows in the pale shade of blue

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Huomauttaisin, että kannattaa lukea aloitusviestistä ohjeet tarkasti ennen kuin postaa. Tarkoituksena siis edelleenkin keksiä itse miehekkäitä ja naisellisia ominaisuuksia itsestään, ei kopioida niitä Heetterin listasta.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
No, pitänee tähänkin jotain pistää, eli laitan vaan 5 molemmista:
muija:
-ostelen gerbera-kukkasia usein, aina eri lajiketta ja väriä, aina eri maljakossa ja sit otan kuvia kukasta
-naisellinen pukeutuminen tietty, en juuri housuja omista+meikkaus+hiusten laitto+paljon koruja ja helyjä
-rakastan sisustamista, etenkin väsään kaikenmoisia kristalleja, koukeroita ja helmiä kaikkialle
-pidän pinkistä, etenkin pinkin värisistä pörrösistä jutuista ja turhasta krääsästä
-luonteessa joskus vähän överiä se empatia, eläydyn esim luonnonkatastrofien ym uhrien kärsimyksiin niin, että sen tsunaminkin aikaan olin 9 päivää jokseenkin pihalla ja koin valveunia missä kelluin jonku laudan päällä ja kuuln helikopterin ääntä ym (hullu mikä hullu)

äijä:
-rassaan autoja ja veneitä ja keskustelen usein autoihin liittyvistä asioista muiden kiinnostuneiden kaa
-viihdyn eniten äijäporukassa, ja mua kohdellaan yleensä yhtenä äijistä
-ampuma-aseet ja myös teräaseet kiinnostaa, olen usein ammuskellutkin, viime viikolla viimeks
-tarpeeks dokattuani alan veteleen jengiä turpaan (en ikinä lyö naista!)
-minä oon meillä se, joka kokoaa huonekalut, rassaa viemärit, korjaa rikkinäiset roinat muttei ikinä laita ruokaa!
-

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Muokkasi: Desternia
  • Vastaa
Tyttö:
- olen alkanut pitää hameita enemmän ja enemmän
- pidän kauniista asioita
- hankin kaikenmaailman krääsää ja accessoreita
- itken usein
- Tuulen viemää on vaan niin ihana!
- tanssiminen ja suklaa ovat intohimoni

Poika:
- en osaa kävellä (vieläkään) korkokengillä
- pukeudun aika lailla huppareihin (aika löysiin)
- rakastan kauhuleffoja ja on niitä harvoja joita pelkään
- ei saipppuasarjoille
- en jaksa/ osaa meikata (pitäis kyl opetella tähän ikään..)
  • Vastaa
Tyttö:

- Meikki hyvin, kaikki hyvin! (Ulkonäkö on minulle muutenkin tärkeä asia)
- Vaatteet ja kengät ovat minulle tärkeitä, rakastan korkokenkiä
- Rakastan suklaata ja elokuvia
- Inhoan väkivallalla, verellä ja suolenpätkillä mässäileviä elokuvia
- Luen paljon kirjallisuutta
- Olen neljästä siideristä oksennuskunnossa (n. 1 siideri/h)

Poika:

- Röyhtäilen ja nauran päälle
- Juttuni ovat välillä melko alapääpainotteisia
- Nauran äänekkäästi
- Juon aivan törkeästi limsaa
- Käyn punttisalilla
- Olen yllytyshullu

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Typsykkä:

- rakastan shoppailua! Olisikin vain rahaa kaikkeen mitä tahtoisi (kuinka niin olen materialisti)
- Hajuvesiä tahi muita hajusteita ei voi ikinä olla liikaa
- Kuten ei myöskään kenkiä & vöitä
- Keräilen pehmoleluja
- Olen suhteessa femiininen osapuoli, eli kokkailen, siivoilen sekä sisustan.

ÄIJÄ:

- ronskia läppää lentää enemmän kuin laki sallisi
- Kermaan housuni mikäli näen/kuulen Dodge Chargerin, Ford Mustangin tai jonkin muun hienohkon vanhan muskeliauton.
- Yritän päteä asioissa joista en toisinaan tiedä mitään. (joskin poikkeuksellisesti myönnän sen)

Perhana, äijä-kohtaan en keksinyt kuin kolme... Tyttö-kohtaan olisi tullut vaikka kuinka monta :'D Mitä se kertoneekaan minusta...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
tyttö
-rakastan shoppailua
-ja korkeita korkoja
-kenkiä ja laukkuja ei ole ikinä liikaa
-mulla "ei ole MITÄÄN päällepantavaa"
-käyn kahvilla ja suklaalla.

poika
-piereskelen ja röyhtäilen muista välittämättä sille päälle sattuessani
-lemppari ruokaani on pizza ja olut
-pidän aseista
-vedän mieluummin reilusti turpaan kuin juonittelen selän takana
-huulenheitto on aika härskiä

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
naaras
-rakastan hameita ja mekkoja ja liehuvahihaisia paitoja
-tykkään korkokengistä (ja käyttäsin myös jos löytys tarpeeks isot)
-tykkään laulaa ja näytellä
-en voi lähteä ihmisten ilmoille ellei ole vähintään silmät ja kulmat piirretty ja pahimmat näpyt peitetty ja hiukset suurinpiirtein ok.
-pystyn tekemään useampaa asiaa yhtäaikaa (pikkuveli ja isä kummastelee tätä)

uros
-alapäähuumori
-there´s nothing than a good fight
-osaan arvostaa naiskauneutta (eli siis tykkään piirtää alastomia/vähäpukeisia naisvartaloita)
-harrastan ampumista (kuulun mikkelin ampujiin mutta harvoin tulee radalla käytyä
-rakastan tuli- ja teräaseita(vaikka en niistä paljoa tiedäkkään)

when angels deserve to die

• Vastaa
No täällähän on muitakin turpiin mäiskijöitä ja asefriikkejä mun lisäks, Nocturne ja darkAngel ainakin

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!