Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 16:54
Sama miullaki, tosi kurja olo tulee näitä lukiessa. Raivostuttaa ja ihmetyttää edelleen kuinka julmia ja ilkeitä ihmiset voikaan toisilleen olla.
Voi kuitenkin kertoa et täällä foorumilla törmää aina vain ihaniin, hauskoihin ja kauniisiin/komeisiin/karismaattisiin ihmisiin. Voimia ja haleja kaikille joilla on itsetunto alhaalla.

Pahiten satuttaa loukkaavat ja ilkeät sanat jotka tulee läheisiltä ihmisiltä. Itselle ei mitää kauhean erityistä tule mieleen, onhan miutaki rumaksi haukuttu lukemattomat kerrat mutta nykyään lähinnä vaan veetuttaa tuollaiset ääliöt jotka viitsii kommentoida nuita.
Tunnustan että omaan minäkin huonon itsetunnon, tai ei ehkä niinkään, tiedän kyllä olevani ihan oikeasti ruma mutta eipä tälle naamalle mitää voi tehdä niin on se muittenkin opittava elämään sen kanssa jos ja kun itsekin niin joudun tekemään...

Ehkä loukkaavin on se kun joskus yläasteella "kaverini" sanoi että miusta voisi tulla malli 10 kauneusleikkauksen jälkeen ja tulen olemaan jonku ikälopun äijän kanssa. Jos tulisi noin vielä sanomaan, ois "kaverillaki" uuden näköinen naama ja ihan ilman leikkauksia.>:/ Onhan tuo toisaalta aika hupaisaa näin jälkeen päin mutta satutti sillon kun muutenkin oli itsetunto ihan pohjilla. Hähhä, ja saihan se "kaveri" nenilleen kun meni asiat vähän päinvastoin.

Toinen mikä tulee mieleen on se kun minkin olin reippaasti alipainoinen kouluaikoina ja jouduin sitten lihotuskuurille kun alkoi terveys pettämään laihuuden takia. Lihoin sitten 55 kiloiseksi (pituutta 169 cm) ja seuraavan kerran terveystarkastuksessa eri hoitajatäti tokaisi että mitäs sinä tällee oot lihonu ja alkoi haukkua läskiksi. No, en oikeastaan loukkaantunutkaan tuosta, suutuin vaan ja sanoin et katsoo vaan omaa ahteriaan.:/
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pumpkin
  • Lähetetty: 10.01.2009 19:06
Surullista kuunneltavaa. Mutta Malys_
Olen ihan varma että olet kaunis ihminen Et vain itse ole huomannut sitä. Sitäpaitsi älä usko jos jotkut ahdasmieliset pellet sinua rumaksi sanoo, tuo sinun kaverisikin on aika säälittävä; sanoa nyt päin naamaa tuollaisia törkeyksiä! Ja muutenkin, olet varmasti ihana ihminen ja se tekee sinusta kauniin.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2009 22:54
Kummisetäni- ja tätini ovat ottaneet tavakseen lyödä ulkomuotoni leikiksi, sanovat että näytän järkyttävältä ja nauravat päälle. Se loukkaa pitemmän päälle, kun itsetuntonikaan ei pilviä hivo. Serkultani sain kuulla, miten nämä olivat joulupöydässä lapsilleen ja vierailleen puhuneet siitä ''kyllikin pikku pojantyttärestä joka järkyttää lehdetkin putoamaan puista''. Hihkuin ja hurrasin tuon saadessani tietää.. Mutta kaikkeen tottuu. Vaikkei tähän pitäisi.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.01.2009 10:11

Lainaus: Silence

Serkultani sain kuulla, miten nämä olivat joulupöydässä lapsilleen ja vierailleen puhuneet siitä ''kyllikin pikku pojantyttärestä joka järkyttää lehdetkin putoamaan puista''.

No johan se on todettu, ettei kaikkia voi miellyttää. Olet mitä olet ja se on heidän ongelmansa jos eivät tykkää. Ja henk.kohtaisesti jos minua kommentoitaisiin noin, saisin siitä viikon riemut, tosin jos joutuu jokapäivä kestämään paskaa niskassaan niin varmasti alkaa se hohto hiipua

Ja tämä kommenttini koskee teitä muitakin.

Lainaus: Malys_

Lihoin sitten 55 kiloiseksi (pituutta 169 cm) ja seuraavan kerran terveystarkastuksessa eri hoitajatäti tokaisi että mitäs sinä tällee oot lihonu ja alkoi haukkua läskiksi.

Mitä helkkaria! Jos 169/55 on "läski", minä olen Hessu Hopo O_o
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.01.2009 10:27

Hihkuin ja hurrasin tuon saadessani tietää.. Mutta kaikkeen tottuu. Vaikkei tähän pitäisi.

Sinuna kantaisin moisesta kaunaa koko lopun ikääni. Tuollaisesta epäkunnioittavuudesta on mielestäni syytä rangaista asianomaisia ensiksi katkaisemalla kaikki välit heihin. Jos ihmettelevät minkä takia et halua olla heidän kanssaan väleissä, voit sanoa ihan rehellisesti, että siksi kun ovat mulkkuja koko kööri. Älä unohda sitä mitä he ovat sinusta sanoneet. Mikään anteeksipyyntö ei voi hyvittää tuollaista loukkausta, paitsi ehkä se jos loukkarit suostuvat leikkaamaan kätensä kyynärvarresta asti poikki ja tunkemaan ne irtopalat takapuoleensa niin sinuna saattaisin heltyä siinä vaiheessa.

Muokattu: Lisätty tarkennuksia.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 13:38

Kummisetäni- ja tätini ovat ottaneet tavakseen lyödä ulkomuotoni leikiksi, sanovat että näytän järkyttävältä ja nauravat päälle.

Olen samaa mieltä kuin Kuopassa. Mutta sanoisin ihan suoraan että mitä hemmettiä asia heille kuuluu? Ja puhuisin suuni puhtaaksi. Sinun ei tarvitse sietää tuollaista.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 23:21

Lainaus: Pumpkin

Mutta Malys_
Olen ihan varma että olet kaunis ihminen Et vain itse ole huomannut sitä. Sitäpaitsi älä usko jos jotkut ahdasmieliset pellet sinua rumaksi sanoo, tuo sinun kaverisikin on aika säälittävä; sanoa nyt päin naamaa tuollaisia törkeyksiä! Ja muutenkin, olet varmasti ihana ihminen ja se tekee sinusta kauniin.

Hi, kiitos, kauniisti sanottu. Jotenkin sitä vaan alkaa uskomaan noihin paskoihin asioihin mitä on koko ikänsä saanu kuulla. En vaan ymmärrä nuitten haukkuvien ihmisten ajatustenkulkua kun nykyään lähinnä kehuvat jos jossai satutaan törmäämään.>:/
Olen sinänsä kyllä päässyt yli noista ikävistä ajoista, mitä nyt ajoittain tulee vieläkin kamala kalvava itseinhon tunne toisinaan.

Lainaus: Mortti

Mitä helkkaria! Jos 169/55 on "läski", minä olen Hessu Hopo O_o

Niin ihmettelin minkin sitä etenkin kun ensin laittoivat syömään kunnolla (elin sitä ennen tyyliin joku viili ja jugurtti päivässä joten voi uskoa ettei siitä paljon ravintoa saanu etenkin kun harrastuksieni takia liikuinkin todella paljon...) ja kun just ja just pääsee edes normaalin kirjoihin niin onkin jo läski...
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 11:45
joku venäläinen akka kakaroineen huus mulle tullessani v.2005 tuskasta pvc- vaatteissani, että mene sinä ***** kotiin niitten seksivaatteidesi kanssa, ei tarvi kadulla kulkee ton näkösenä..! ( ja tämä ryssä- aksentilla) . oli saatana akalla pokkaa! en tulis huutelee suomalaiselle sen kotimaassa tollast ku ite joku vitun siperian-ihme tullu tänne lisääntyy ja kuppaa etuuksia...! ( en ole rasisti mutta välill sappi kiehuu jos tullaan maahanmuuttajan ominaisuudessa ************...) ******** se sille kuuluu miltä näytän ja miks!?? jos ei miellytä, kato muualle mut älä saatana ala perää huutelee..( huus turvallisen 50m pääst, päälle oisin karannu jos ois ohi mennes alkanu kuittailee..)
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.02.2009 11:58
on paljon asioita, mistä olen todella loukkaantunut,
mutta varmasti se kun olin viime kesänä menossa keuruulle
Juhannus Konferenssiin, illalla sitten muistutin vielä äitiä,
että oon lähössä seuraavana aamuna,mutsi oli hiukan kännissä
mutta silti mun päästä ei oo lähteny vieläkään pois ko se sano
"nyt kun lähet sinne, tuut sieltä pois,sulla ei oo enää kotia",
äiti oli pitkään vastaan etten saa lähteä konfferensiin,
mut mä vaan vänkäsin vastaan ..
tai viime viikolla kerroin porukoille kaikesta mitä olen haaveillut,
mitä sitten isona voisi ammatikseen tehdä,
mun äiti tokasee vaa "susta ei tuu koskaa mitään" :/
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.02.2009 08:15
Ylä-asteella mulla oli siilitukka enkä käyttänyt meikkiä. Yks koulun "suosituista" jätkistä tuli seisomaan mun viereen ruokajonossa ja sanoi "onko ketään koskaan sanonut sulle, että olet ruma?". Mä tokasin takasin naureskellen, että joo monikin. Selvisin tilanteesta siis ihan kunnialla, mutta kyllä tuli tosi paha mieli pitkäksi aikaa vaikka en sitä näyttänytkään. Myöhemmin olen saanut nauraa, kun kyseinen jätkä on feilannut elämässä aika pahasti...vaikka eihän toisten epäonnesta pitäisi iloita, mutta välillä tuntuu, että on olemassa jonkin sortin maksu minkä ihmiset saa paskoista teoistaan maksaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit