Gootti.net

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2009 09:46

Lainaus: momo

Myöhemmin olen saanut nauraa, kun kyseinen jätkä on feilannut elämässä aika pahasti...vaikka eihän toisten epäonnesta pitäisi iloita, mutta välillä tuntuu, että on olemassa jonkin sortin maksu minkä ihmiset saa paskoista teoistaan maksaa.

Kyllähän se vähän niin on, että kusipäät saavat turpaansa jossain elämänsä vaiheessa. Mua usein katotaan koulussa inhottavasti, nauretaan ja tällästä, mutta en välitä siitä. Miksi välittäisin? Minulla menee huomattavasti paremmin kuin heillä. Koulu sujuu hyvin ja elämä muutenkin. Heistä samaa en voisi sanoa..
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2009 08:57
loukkaavin asia mitä mulle on sanottu oli eilen illalla. äitini lähetti viestin jossa luki "laitat roskiin kaikki ne tyttöjen kuvat mitä sulla on (tarkoitti francésin töitä), lopetat itses aivopesun ja alat elää ihminen!" kyllä pisti vihaksi...
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 00:06
"Luulitko sä ihan oikeesti et jotenki välitän susta..? Olin sun seurassas vaan säälistä, et sä mulle todellisuudessa mitään merkitse."
Murskasi tuo kyllä aika pahasti.. Tulihan tuon kommentin jälkeen muutama kyynele vuodatettua mutta ei voi mitään. Mitäs olen sokea ja luulen tuon tyylisiä ihmisiä ystävikseni.

Kitiara
Uskon kyllä todellakin että pisti vihaksi!! Todella törkeää käyttäytymistä tollanen, ja vielä omalta äidiltä.. Jaksamisia sinne!
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 01:05
Kamalaa kuinka vanhemmat voivat sanoa tuollaisia asioita lapsilleen, mitä nyt vähän näitä vastauksia lueskelin. Miul on se hyvä puoli edes että äiti on kovin herkkä itsekin kuten minä joten se ei uskalla mitään tuollaista sanoa kun tietää että loukkaantuisin pahasti siitä.
Mutta aiheeseen, tätä jouduin kyllä hetken miettimään ennenkö sain nostettua esille mitään yksittäistä juttua. Lopulta sen muistin ja kirpaisi kyllä vähän kun olin koko asian yrittänyt unohtaa.
Kerran ollessani hieman surullisella tuulella, kun juttelin poikaystäväni kanssa, hänellä meni yhtäkkiä hermot minuun ja hän totesi että "Olisit onnellinen että EDES mä huolin sut"
Se ei kyllä kovin päivää piristänyt ja heräsi kysymys mitä hän tuolla tarkoitti, vaikka pyysikin anteeksi myöhemmin. Joitain asioita vaan on vaikea unohtaa vaikka ne on jo anteeksi antanutkin. Noh, Life goes on
Jaksamista teille kaikille näiden synkkien päivien ja synkempien öiden keskellä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.02.2009 01:13

Lainaus: ForgottenOne

Joitain asioita vaan on vaikea unohtaa vaikka ne on jo anteeksi antanutkin.

Anteeksi annan, mutten koskaan unohda. Ja kostankin vielä perkkeles!
Oma lähestulkoon-mottoni ;D.

Lainaus: Kitiara

äitini lähetti viestin jossa luki "laitat roskiin kaikki ne tyttöjen kuvat mitä sulla on (tarkoitti francésin töitä), lopetat itses aivopesun ja alat elää ihminen!

Äitisi on perin mielenkiintoinen. Hänen mielestään et siis elä, kun toteutat itseäsi ja omaa persoonaasi parhaalla mahdollisella tavalla? Nyt pitää todeta (kuten erääseen toiseenkin ketjuun aiemmin totesin): Mistä näitä oikein sikiää? Minä en haluaisi tunnustaa tuollaista ihmistä äidikseni.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2009 13:28
No tämä nyt ei ole paha, mutta nykyisin lähes aina kun käyn isovanhemmilla, saan kuulla olevani liian laiha ja olen ihan normaalimitoissa.
Jos ulkona on pakkasta ja ikkuna tai parvekkeen ovi on auki ja käyn laittamassa sen kiinni, koska paleltaa, mummi aina: "Ei oo sulla tarpeeks läskiä lämmittämässä" tai jos tulen sinne: "Ootko sä taas laihtunu?"
Ei se niinkään loukkaa, mutta rasittaa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.02.2009 15:38

Lainaus: Tyhjäpää

"Luulitko sä ihan oikeesti et jotenki välitän susta..? Olin sun seurassas vaan säälistä, et sä mulle todellisuudessa mitään merkitse."

Kai käytit nyrkkiä naamassaan?

Lainaus: ForgottenOne

Kerran ollessani hieman surullisella tuulella, kun juttelin poikaystäväni kanssa, hänellä meni yhtäkkiä hermot minuun ja hän totesi että "Olisit onnellinen että EDES mä huolin sut"

Sama kysymys myös sinulle.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 15:53

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Sama kysymys myös sinulle.

=D Hehe no en. Ja kun se oli mesekeskustelu niin oli vähä vaikeeta mitää sellasta...Mut vaikka olisi ihan päin naamaa sanonut niin tuskin olisin mitään tehnyt.
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 20:05
Kaikkein eniten on sattunu se päivä kun mun iskä teki itsarin hyppäämällä parvekkeelta alas. Juoksin tietysti parvekkeelle ja ihmis joukku oli kerääntynyt katsomaan mitä oli tapahtunut. Siellä joukkiossa oli sitten "ihanii" tyyppei jotka vaan näyttivät mulle keskarii ja nauroivat...

Myös kerran kun olin siskoni kanssa ulkona, ne samat tyypit tuli huutamaan "Teidän iskänne on kännissä vielä haudassa!"

Se sattuu vielkin mielettömästi, vaikka aikaa on kulunut monta monta vuotta.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.02.2009 20:08

Lainaus: skullgirl

Siellä joukkiossa oli sitten "ihanii" tyyppei jotka vaan näyttivät mulle keskarii ja nauroivat...

Myös kerran kun olin siskoni kanssa ulkona, ne samat tyypit tuli huutamaan "Teidän iskänne on kännissä vielä haudassa!"

Tosi törkeää käytöstä ! Toivottavasti joutuvat joskus omassa elämässään kokemaan kovan paikan, joskaan ei nyt haluta kenenkään kuolemaa toivoa, mutta kuitenkin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit