Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2009 20:59

Lainaus: poison

Tosi törkeää käytöstä ! Toivottavasti joutuvat joskus omassa elämässään kokemaan kovan paikan, joskaan ei nyt haluta kenenkään kuolemaa toivoa, mutta kuitenkin

Mä en ees ymmärrä miten ihmeessä jotkut pystyy tekemään niin kauheita asioita toisille...
Miten ne voivat olla niin sydämettömiä? Nauraa pikkulapsille jotka juuri menettivät isän, mitä järkeä siinä on?

Nämä muutkin jutut on kauheita. Mennä nyt pokkana haukkumaan toista rumaksi. Ei kukaan oo ruma! Ei todellakaan! Nähtävästi osa ihmisitä osaavat olla niin sydämettömiä ja kylmiä... Ja saada ihmisen päivän, jopa elämän tosi kurjaksi.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 23:13

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Kai käytit nyrkkiä naamassaan?

Valitettavasti en. Käännyin vaan hiljaa ympäri ja häivyin..
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.03.2009 17:20
Tyhjäpää
Parempi että kävelit pois. Jos hän noin susta on sanonut, niin ei sua ikinä ansainnutkaan, eikä kannata antaa elämän mennä pilalle tuollaisen madon takia.

Lainaus: mystinjection

ihan kuin minä olisin jokin tuleva kouluampuja tmv.
Lopuksi kävi vielä ilmi,että pukeutumisellani ja musiikkimaullani oli myös osuutta asiaan

Pelkäsin niin hirveästi että saisin jonkinlaista puhuttelua itsekkin. Harmi vaan että meni astetta pahemmaksi: jouduin poliisikuulusteluun koska jätin "Battle Royale" kirjan kouluun (kirja kertoo koululaisista joita pakotetaan tappamaan toisiaan) ja joku oli löytänyt sen ja antanut rehtorille, joka antoi sen poliiseille.

En ole ikinä kestänyt, kun älykkyyttäni pilkataan. En ole erityisen älykäs, mutta onhan minulla talonpojanjärkeä enkä ole ihan idiootti. Kyyneleet kirpaisivat silmissä pahimman kerran 9. luokalla kun oli joku koe, ja paperit piti antaa jollekkin muulle korjattavaksi, ja joku poika huusi "vitsi, sä oot niin v*tun tyhmä!" Se pisti pahimman kerran. Ja tietenkin amerikkalaisessa koulussa heitettiin roskilla ja kaikenlaista huhua minusta liikkui myös (paras oli varmaan "goottityttö maksoi isälleni seksistä"). Raivoan myös kun kuulen lauseen "tunnen sut paremmin kun sinä itse." En kestä tuollaista paskaa. Vain minä tunnen itseni parhaiten ja kenelläkään muulla ei ole oikeutta väittää toisin.

Olin viime kesänä Espanjassa tapaamassa lapsuudenystävää, ja menimme huvipuistoon. Virhe. Heti joku jengi tuli haastamaan riitaa ja kaverini piti kääntää mitä he sanoivat koska enhän puhu yhtään espanjaa. Kuulemma sanoivat "vanhempasi varmaan vihaavat sua", "ootko joku selviytynyt abortti?", "äitis on h*ora ja isäs on punaniska". Sillon meni hermot ja kyyneleet valui pitkin naamaa kun huusin (itse asiassa kiljuin kuin palosireeni) "teillä ei ole oikeutta puhua minusta noin!" ja kaikkea vastaavaa. Teki mieli lyödä mutta olen paifisti.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.03.2009 22:59

Lainaus: AlienSexGarden

"vanhempasi varmaan vihaavat sua", "ootko joku selviytynyt abortti?", "äitis on h*ora ja isäs on punaniska"

WTF?? Uskomattomia paskiaisia! Sinulla on mahtava itsehillintä kun pystyit olemaan lyömättä. Minulla ainakin olisi napsahtanut...
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2009 23:05

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Minulla ainakin olisi napsahtanut...

Niin, ihan kaikkea potaskaa ei mielestäni kannata niellä. Läskin "tuunaaminen" tummemmaksi on joskus ihan paikallaan, jos siihen on todellista aihetta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 19:28
Mietin pääni puhki, eikä mieleen tule mitään sellaista mistä olisin oikeasti ottanut nokkiini, tai sitten minua ei vain ole (uskallettu) loukata pitkään, pitkään aikaan. Mistä ylipäätään kimpaannun on se jos älykkyyttäni aliarvioidaan, tai jos minua vähätellään sukupuoleni vuoksi. Silloin kyllä nyrkit viuhuvat.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Tifa
  • Lähetetty: 30.03.2009 16:37
Nyt ei tule oikeestaan mitään mieleen, onhan noita jotain pikkujuttuja, mut ei tuu mitään kamalan loukkaavaa mieleen. Vielä vähän yli kaks vuotta sitten en pystynyt kuin itkemään jos joku loukkasi mua vähänkin, en tiiä mikä siinä oli mut en vaan kyenny estää sitä. Nyt kuitenki jos joku sanoo jotain loukkaavaa niin joko olen vaan ihan hiljaa, käännyn ja kävelen pois tai kiroan sen tyypin itsekseni hiljaa. Tietty on jotain tapauksia millon oon karjahtanu takas jotain.

Muoks// Meninki sanomaan ettei tuu mitään pahempia loukkauksia mieleen Sillä tänään köksän tunnilla sain kuulla jotain pöyristyttävää. Tulin sinne luokkaan lähes juosten, taas myöhässä. No istuin siihen pöytäryhmään mihin kuuluin. Eka lause jonka sain kuulla vieressäni istuvalta likalta oli: "Hyi! Oot villelly!" Hyvä että pystyin järkytykseltäni vastaamaan, mutta vastasin siihen vain totuuden mukaisesti, että gerbiilini oli eilen raapinut mua. No eihän se sitä uskonu, vaan sano vastaan et "Niinpä juu". Meni varmaan sekunnin sadasosa ku olin kävelly köksän luokan eteiseen jäähdyttelemään. Siis en todellakaan voi sietää sitä et joku tulee väittää mulle et oisin viillelly
Kirjoittanut: Graveyard poet (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2009 12:58
Kuulin toisen käden tietona teininä että yksi tyttö oli sanonut minusta ystävälleni "No kun sil ei oo silleen mitään karismaa". Kyl satutti. Oikeesti.
Kirjoittanut: Kirkkain valo luo pimeimmän varjon (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.06.2009 14:09
Pahin mitä on sanottu? Luultavasti pahin on äitini suusta, ensimmäisellä (eikä suinkaan viimeisellä) kerralla kun pukeuduin gootti vaatteisiin.. Ihana "äiskäni" totesi sitten että "saan pukeutua ihan kuin joku saata*anpalvoja hu*ra, mutta siitä voit olla varma ettet enään ole lapseni.." Eipä ollut kauhean kivaa kuultavaa, asia pistelee vieläkin kun äitini vastaan kävelee kadulla. Eipä ole sen riidan jälkeen paljoa vaatteistani piitannut.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.06.2009 15:42

Lainaus: AlienSexGarden

Olin viime kesänä Espanjassa tapaamassa lapsuudenystävää, ja menimme huvipuistoon. Virhe. Heti joku jengi tuli haastamaan riitaa ja kaverini piti kääntää mitä he sanoivat koska enhän puhu yhtään espanjaa. Kuulemma sanoivat "vanhempasi varmaan vihaavat sua", "ootko joku selviytynyt abortti?", "äitis on h*ora ja isäs on punaniska". Sillon meni hermot ja kyyneleet valui pitkin naamaa kun huusin (itse asiassa kiljuin kuin palosireeni) "teillä ei ole oikeutta puhua minusta noin!" ja kaikkea vastaavaa. Teki mieli lyödä mutta olen paifisti.

Mäkin olin tossa koulukavereiden kanssa Italiassa ja täytyy sanoo, että jengi on siellä ihan vitun naurettavaa. Oltiin käynnillä jossain Pompeijissa ja Italialaisnuoret ei tietenkään tajunnu että ymmärrän Italiaa, kommentit mulle oli tietty jotain tasoa "Ai toi oliki poika" tai "mee ny muualle hintti". Puoliks irakilaista kaveriani kehotettiin menee peseytymään, vaikka jätkät oli itte ihan helvetisti värikkäämpiä.

Hotellissa taas typerä saksalaisopiskeiljajoukko aina töni ja haukku mua taas vaihteeks hintiks ja anarkistipaskaks(mulla oli usein semmonen Kaaoksen paita, missä on anarkogrammi). Lisäks veivät meiltä kerran kaljat yhestä kaapista. Noh vikana yönä me pistettiin kaverin kanssa takasin huutamalla hotellin käytävillä saksaks "Siig hailia" ja muuta nazijuttua bommattiin tusseilla ja jesarilla Saksalaisten oviin hakaristejä ja 88:ja ja käytiin sitten yöpaitasillaan hotellin aulassa valittamassa Saksalaisten mölyämisestä.

Mistään huutelusta mä en pahemmin ikinä loukkaannu, mutta ärsyynnyn välillä ja toisaalta huuteleminen on niin kivaa ni on kiva ku joku antaa syyn huutelemiseen.

Skullgirlille tapahtunut on tosin jo ihan täysin mautonta ja tommosta ei kyl terve ihminen tee kellekkään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit