Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.06.2009 15:47

Lainaus: HepZusi

Noh vikana yönä me pistettiin kaverin kanssa takasin huutamalla hotellin käytävillä saksaks "Siig hailia" ja muuta nazijuttua bommattiin tusseilla ja jesarilla Saksalaisten oviin hakaristejä ja 88:ja ja käytiin sitten yöpaitasillaan hotellin aulassa valittamassa Saksalaisten mölyämisestä.

Mä saan mielettömät kicksit siitä kun joku oikeasti puolustaa itseään. Propsit!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.06.2009 17:58

Lainaus: ForgottenOne

Kerran ollessani hieman surullisella tuulella, kun juttelin poikaystäväni kanssa, hänellä meni yhtäkkiä hermot minuun ja hän totesi että "Olisit onnellinen että EDES mä huolin sut"

Hhhmm... . No tuli mieleen, että joskus ala-asteen kuudennella luokkaa olin vähän ihastunut yhteen poikaan ja se muhun (kai) ja siinä seurusteltiin ja istuskeltiin siinä biitsillä ja pelailtiin korttia kunnes se tuumas: Mä en muuten alkujaankaan tykänny susta, tykkäsin tosta sun kaverista. Tai siis kun sulla on tollaset mursunhampaat...
JA Tästä johtuen mulla on ollu jotenkin häpeäksi hymyillä ihmisten nähden niin että hampaat näkyy : / Tai kun hän ei ollu ensimmäinen eikä viimeinen joka näin sanoi *äh* No tämä samainen jätkä on tosin tuumannut myös selkäni takana " sillä marilla on hirvee hehtaari perse, se painaa varmaan yli 100kg" jaha, en tosiaan ole koskaan painanut yli 100kg! En ole koskaan painanut edes 60kg -.-'''''' pisti vihaksi.

No eikä seuraava asia ole sanottu, mutta kolmen vuoden seurustelun jälkeen poikaystäväni ilmoitti että on ihastunut toiseen ja sitten hän koko samaisen päivän vain tekstaili tämän kanssa. Ja sitten vuoden päästä sama rumba tosin se tuli kattoon mun vanhoja ja seurusteli tän ihastuksensa kanssa tänä vuonna ja noh jos saan sanoa niin en halua edes muistella wanhojen tanssejani, sillä vihaan sitä päivää edelleen. Olin ihan vitun ruma, säälittävä ja paska. koko illan jouduin kuuntelemaan kuinka tämä entiseni leperteli puhelimeen tyttöystävälleen ja minun teki vain mieli kaivaa jostakin laatikosta pumppuhaulikko -.-
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.06.2009 20:43

Lainaus: AlienSexGarden

Olin viime kesänä Espanjassa...

Lainaus: HepZusi

Mäkin olin tossa koulukavereiden kanssa Italiassa...

Minäpäs kävinkin Euroopan pääkaupungissa Brysselissä, tässä monikulttuurisuuden ja suvaitsevaisuuden keskuksessa ja mitä tapahtuikaan!
Olin ottanut mukavia kesävaatteita mukaan [farkut, poplari, t-paita, lenkkarit tms.], eli en todellakaan näyttänyt mitenkään erikoiselta. Ainoa silmiinpistävyys voi tietenkin olla tämä kirkkaanpunainen irokeesi.
En uskonut että se olisi silti herättänyt NIIN PALJON huomiota kuin sain.
Ensinnäkin minua tuijotettiin. Ihan kaikkialla. Eikä se ollut mitään vilkuilua vaan todellista tapittamista. Sitten oli kaikkea perään huutelua, oli huorittelua, narkkaria, kriminaalia, terroristia ja skiniä. En älyä! Yhdistettiinkö minut sitten sivukaljujen takia johonkin musulmanin potkijaan tms? Pahinta oli se, että osaan ranskaa ja ymmärsin mitä minusta puhuttiin.
Ärsyttävää oli myös se, että ihmiset ottivat minusta kuvia kuin olisin ollut eläintarhan eläin! Kaikki tunkivat viereeni jotta joku voisi ottaa kuvan, ja minua revittiin käsistä ja hartijoista. Todella epämiellyttävää ja pelottavaa!

Pesin heti ensimmäisen päivän jälkeen lakan pois hiuksista, ja kuljin tukka lytyssä loppuviikon. Siltikin minua tuijotettiin...
Tosin eräät nuoremmat kundit [17-20v ehkä] tulivat metrossa istumaan viereeni ja sanoivat että näytän ihan nukelta. o.O
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.06.2009 09:08

Lainaus: neo_shaman

näytän ihan nukelta.

No varsinkin tuon kaiken muun jälkeen tuo on varsinainen kohteliaisuus! Tosin minun mielestäni nukeksi kutsuminen on aina kohteliaisuus..
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Obsinthia
  • Lähetetty: 11.06.2009 09:31

Lainaus: Lacy gloom

Lainaus: neo_shaman

näytän ihan nukelta.

No varsinkin tuon kaiken muun jälkeen tuo on varsinainen kohteliaisuus! Tosin minun mielestäni nukeksi kutsuminen on aina kohteliaisuus..

Kyllä mullekin tollanen ois kohteliaisuus Minulle on kyllä kerran sanottu " Mikä v*tun posliininukke sääkin oot? " Kohteliaisuutena otin. Aiheeseen liittyen ehkä kauheimpia asioita mitä minulle on sanottu on se kun oma isoisä haukkuu lihavaksi joka kerta kun nähdään.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2009 10:12

Lainaus: Obsinthia

oma isoisä haukkuu lihavaksi

minua taas loukkaa kun sukulaiset kauhistelee KOVAAN ei mitenkään sellaiseen keskikovaan vaan täyteen ääneen paikasta, ajasta, tapahtumasta huolimatta että "VOI TOTA MARIA KUN SE ON NOIN LAIHA EIKÖ SE TAASKAAN SYÖ MITÄÄN" ja eräs sukulainen jopa on kauhistellut "SE OKSENTELEE VARMAAN TAAS KAIKKKI RUUUUUUUUAT ULOS NIINKUN ENNENKIN!" Ja koko kylä kuuli -.-'''''
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 11.06.2009 12:03
Lacy Gloom ja Obsinthia
Juu, otinkin sen kohteliaisuutena Se tuntui vain kovin oudolta kaiken huutelun jälkeen, kun kolme nuorta kundia tuli sanomaan ihan nuken näköiseksi. Pyysivät vielä lähtiessään anteeksi häiriötä ja toivottivat hyvää illanjatkoa. Naureskelin tälle koko loppu yön
Kirjoittanut: Misery94 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.06.2009 23:40
Minua on aika vaikea loukata, minua on sanottu joskus saatanan palvojaksi. Ja joskus yksi poika sanoi minua gootiksi koska hän luuli että se on loukkaavaa. Mutta minä yleensä vaan nauran jos joku sanoo minusta jotain.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2009 22:31
Minua on loukattu USEASTI,Kun en ole koskaan sulautunut massaan.
Miks olla kaikille MIELIKSI"??
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2009 00:33
Oon varmaan jotenkin erityisen onnekas, kun kukaan ei ole sanonut mulle mitään tuollaista kamalaa. Mun perhe ja kaikki sukulaiset on tosi ihania, niiden mielestä on vaan söpöä ja hienoa, että oon gootti. Kukaan ei mun kavereistakaan oo mitään tollasta ilkeätä sanonut. Voi teitä, jaksamista sinne ...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit