Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:19
niitä on paljon mitkä sattuvat. Pienenpänä vanhemmat haukkuivat maanvaivaksi, sitä ei oikein voi sanoa haukkumiseksi. Mutta nykyinen koulukiusaajani tulee karjumaan päin naamaa "hanki elämä!" se sattuu.
Olen fleksari, ja oma mummini sanoi että kasvisyöjät sekoaa siinä kun täyttää 30 vuotta, odotahan vaan.

Aina sattuu : (
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 14:22
Ehkä päällimmäisenä muistissa on se, kun joskus mua tultiin ruokalassa päin ja lasini kaatui tarjottimelta. Hämmennyin siitä täysin ja menin kaverini seurassa pöytään ajatellen että menen sen sitten siivoamaan kun saan tarjottimeni pöytään. Yksi samalla luokalla oleva tyttö tiuskas että "no meen ny siivoon se! Oks sul joku henkinen ongelma??!!"
Se sattui, koska en sillon juuri ollut mitenkään iloisin ihminen maan päällä
Ja kaikki "meikkipelle", "sika" sun muut on mielessä myös.
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2009 12:53
Iki-ihana itseäni vuotta nuorempi serkkuni totesi sitten päin naamaa että "Tiedätkö, mä taidan olla sua ainakin kymmenen kertaa älykkäämpi? Kato, kun mä en käytä mitään rumia vaatteita enkä mä oo koskaan jättänyt koulussa läksyjä tekemättä. Sä oot idiootti." Voi kiitos serkkusein..
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2009 17:01
mummoni sanoi minulle kerran kaunis päivä:"oletpa sinä lihonut!"v**tu. ja vahtaa mun syömisiä aina kun voi...
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Eldnaard
  • Lähetetty: 02.01.2010 19:04

Lainaus: RedDevil

Iki-ihana itseäni vuotta nuorempi serkkuni totesi sitten päin naamaa että "Tiedätkö, mä taidan olla sua ainakin kymmenen kertaa älykkäämpi? Kato, kun mä en käytä mitään rumia vaatteita enkä mä oo koskaan jättänyt koulussa läksyjä tekemättä. Sä oot idiootti." Voi kiitos serkkusein..

Melkein tipuin tuolilta kun repesin tälle niin pahasti. No offense, on hyvin epätodennäköistä että mokomaa on oikeutettua sanoa sinulle, mutta en voi olla huvittumatta älyllisestä vajaudesta, jota serkkusi kommentillaan osoittaa.

Lainaus: Defiini

Olen fleksari, ja oma mummini sanoi että kasvisyöjät sekoaa siinä kun täyttää 30 vuotta, odotahan vaan.

Tämä johtuu siitä, että kaikki kasvissyöjät polttavat pilveä. Pilveä he polttavat ruokavalionsa aiheuttaman kroonisen masennuksen takia.
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2010 20:51

Lainaus: Eldnaard

en voi olla huvittumatta älyllisestä vajaudesta, jota serkkusi kommentillaan osoittaa.

Totesin saman heti kuultuani serkun sanat. No, antaa neidin luulla olevansa järjen jättiläinen
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.01.2010 14:23
En tiedä siitä loukkaannunko nyt älyttömän herkästi tai muuta, ylireagoinko?

Pari melkein anorektisenlaihaa kaveriani puristelevat "läskejänsä" seurassani ja ihan TOSISSAAN haukkuvat itseään sairaalloisen läskeiksi. Ja itse siis olen lievästi ylipainoinen... Jos he pitävät itseään valaina niin kyllä siinä tulee vähän sellainen olo että itse olen sitten jotain todella kamalaa.

Vaikka eivät he tietenkään sitä ajattele että tuo saattaisi jotain muuta loukata niin.. Kertokaa onko ajattelutavassani vikaa? Olo on vaan aina ihan hemmetin vaivaantunut kun nämä "Yhyy ***** ku oon läski"-keskustelut alkaa.
Ja sitten kun sanon väliin että "No ette todellakaan ole läskejä!" niin nämä saavat vain lisää tuulta purjeisiin ja koko homma roihahtaa kuin liekkeihin olisi heitetty bensaa.

Raivostuttavaa, hämmentävää, ahdistavaa.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2010 17:49
Monesti tulee duunissa (varsinkin asiakkailta) ja välillä muiltakin ihmisiltä p*skaa niskaan, että jotenkin oon tottunu olemaan välittämättä.

Silti loukkaavimmaksi koin mummoni kommentin. Olimme koko perhe pitkästä aikaa vierailemassa mummolassa. Olemme molemmat veljeni kanssa isoja, broidi 190cm + käy salilla, minä 174cm ja käyn salilla (mielestäni olen silti hoikka enkä mikään amatsooni!). Mummo totesi: "Miten ihmeessä nuo lapset ovat kasvaneet NOIN VALTAVIKSI kun teidän äiti on niin pieni ja laiha??!?". Äiti on minua yli 5cm lyhyempi ja painaa 10kg vähemmän (harvinaisen laiha ikäisekseen vaikka syö paljon). Lause vaan kuulosti siltä, että emme ole broidin kanssa ainoastaan pitkiä vaan myös tavattoman läskejä.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.01.2010 20:20

Lainaus: Elegia

Kertokaa onko ajattelutavassani vikaa?

Vikaa on näiden sanojien päässä. Mikäli porukalla oikeesti on (enkä yhtään ihmettelisi näin nykyään, jossa kaikkien pitäisi olla kuin keskitysleiriltä karanneita) jonkinasteinen syömishäiriä, niin siihenhän kuuluu se, että oman painonsa ja vartalonsa näkee 10kertaisena todellisuuteen verrattuna. Paranemiseenhan kuuluu nimenomaan se, että nämä henkilöt kokevat laihtuvansa lihotessaan, sillä heidän sisäinen kokemuksensa itsestään muuttuu.

Nykyään taitaa olla likinnä niin, että meillä ei ole oikeutta olla naisia ellemme valita painosta / ulkonäöstä liki 24/7
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2010 23:12

Lainaus: Elegia

Olo on vaan aina ihan hemmetin vaivaantunut kun nämä "Yhyy ***** ku oon läski"-keskustelut alkaa.

Liity kerhoon...! Olen havainnut, että useimmiten tikkulaihojen yhyy-oon-läski -valivalittajien tavoite on kertoa ympäristölle että hei, enkö ole ihanan laiha ja sitten kun siihen kauhisteluun menee mukaan sanomalla etteä ei, et ole läski niin he saavat juuri sitä mitä ovat halunneet eli ihailua laihuudestaan ja tietenkin huomiota.

Lainaus: Kedira

Nykyään taitaa olla likinnä niin, että meillä ei ole oikeutta olla naisia ellemme valita painosta / ulkonäöstä liki 24/7

... ja perusfeministin mielestä niillä valittajilla ei ole oikeutta olla nainen...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit