Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2010 15:43

Lainaus: Elegia

Pari melkein anorektisenlaihaa kaveriani puristelevat "läskejänsä" seurassani ja ihan TOSISSAAN haukkuvat itseään sairaalloisen läskeiksi. Ja itse siis olen lievästi ylipainoinen... Jos he pitävät itseään valaina niin kyllä siinä tulee vähän sellainen olo että itse olen sitten jotain todella kamalaa.

Kavereillasi on vääristynyt kehonkuva. Tai sitten he ovat luonteeltaan lieroja ja käyttävät sinua itsetuntonsa nostattamiseen. Kyllä, minulla on ollut samanlaisia kavereita, sellaisia vain jotkut ihmiset ovat.
Toisaalta tuo on kyllä tyypillistä naisilta. Voi olla että he hakevat sinusta jonkinlaista tukea. Oikeasti haluavat kuulla henkilöltä, joka on heitä pulleampi, että he eivät ole saman painoisia kuin sinä. Vähän niin kuin huokaista helpotuksesta.
Itseäni ärsyttää tuo myöskin. Nykyään jos kuulen samanlaisia kommentteja sanon ihan suoraan että juu-u, kyllä, oot ihan kauhee valas ja saisit alkaa dieetille heti.
Niin, en siis väitä että itsekään toimisin eettisesti oikein, mutta silti...
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.01.2010 18:26
Eipä nyt niin loukkaava mitä mulle on sanottu.. ''Mikäs Frankensteinin hirviö sä oot?'' ja sitä sit sai kuulla, kun tota rautaa lärvissä on.. Mut enpä suhtautun kun huumorilla
Kirjoittanut: Ostensorium (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.01.2010 00:47
Sanat voivat pistää kuten mikä tahansa, mutta vaikeneminen murtaa sydämen. - Phyllis McGinley
Kirjoittanut: Darkside (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.04.2010 21:14
Mua nyt on kiusattu koko ikä(en haluu säälii) .Eli mua alettiin syrjiin kun oli 4lk ja siitä seuraavat kaksi vuotta oli mun elämän kauheimmat ..Tämä sama henkilö on vieläkin kusipäässä ja on jatkanut mun kiusaamista .Olen päättä nyt antaa tämän asian olla jos antaa mun olla rauhassa ..On nimittäin poliisi ilmoitus ollut jo parisi mielessä .Anteeksi jos että pidä tälläisistä viesteistä :P
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.04.2010 14:18
Mjuu, kyllä se koko ala- kuten yläastekin meni kiusaamista kestäessä.. Tyyliäni aloin toteuttaa paremmin vasta lukiossa, siellä pissaliisat tuijottivat sekä muutama uskonnonryhmäläinen alkoi ah, niin ihanassa IRC-galleriassa haukkumaan wnb'ksi koska olin monilla eri uskonnonkursseilla. Sitten muistan tapauksen jossa uskonnonopettaja kysyi minulta ja mustiin pukeutuvalta kaverilta että onko meillä kotona kaikki hyvin ja olemmeko saatananpalvojia. Molemmilta tipahti kyllä leuat lattiaan ja kysyttiinkin opettajalta että "Anteeks mitä?" Vähän just så-fiilis tuli tuosta.

Eräältä ennen tärkeältä ystävältäni olen saanut kuulla olevani ***** jnejne, koska "sulla on niin paljon noita miehiä ettei niissä enää perässä pysy" Jaha, eli ihmisellä ei saa olla kavereita? Miespuolisiakin sellaisia. Noh, enää tämä kys. immeinen ei tuohon kaveripiiriin/minun miehiini kuulu. Toivottavasti on nyt tyytyväinen. Muutenkin hän on loukannut minua sanomalla erinäisiä asioita, jotka eivät nyt ihan julkiselle puolelle kuulu, mutta kuitenkin.. Life goes on
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.04.2010 14:40
Isosiskoni loukkasi minua joskus kun olin pieni ja lauloin jotain. Hän sanoi vaan että: sä oot maailman surkein laulaja, ja niin lopetin laulamisen ennen tätä päivää (oikeastaan eilistä päivää)
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2010 17:47

Lainaus: Pikkusisko

Hän sanoi vaan että: sä oot maailman surkein laulaja

Sama tuli minulle isäni puolelta, kun sain päähänpinttymän tulla oopperalaulajaksi, tuli sota siitä. Isälleni oli vain yksi oikea musiikkityylilaji: rock. Mitään muuta minusta ei saanut tulla kuin rokkari. Lopetin pariksi vuodeksi laulamisen ja haaveeni oopperalaulajuudesta karisivat.

Mutta loukkaavinta oli varmasti pari vuotta kestänyt hyväksikäyttö vaarini puolelta. Pieni tyttö kun olin, en uskaltanut kertoa kellekään eikä kukaan ymmärtänyt, miksi minulla oli niin paha olo.
Tämä vääristi kuvan itsestäni ja kaikista miespuolisista henkilöistä; kehenkään ei voi luottaa, rakkautta ei ole olemassa, minä olen paha, halveksittava esine ja muuta saavat tehdä minulla mitä tahtovat.
Nykyäänkin on vaikeaa katsoa ketään miestä/ poikaa silmiin, jutella kyseisenlaiselle henkilölle... Ja koskettaminen on kamalinta, vaikka vain epähuomiossa käytävällä törmääminen.
Kirjoittanut: Demonita (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2010 17:56
Muistui mieleen, kun koulussamme liikkui huumeita ollessani seitsemännellä luokalla ja ensimmäinen epäiltyhän olin tietenkin minä. Opettaja tuli kysymään ''Onko sinulla kaikki ihan kunnossa, kun silmäsi näyttävät siltä kun olisit vetänyt aineita'' Meikkauksenikaan ei ollut mitenkään erityinen. Vain vähän kajaalia ja ripsiväriä. Olin jo valmiiksi koulukiusattu eikä se ainakaan silloista tilannettani auttanut.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.04.2010 20:11

Lainaus: Demonita

Opettaja tuli kysymään

En nyt taas tiedä onko tämä niitä asioita mistä olisin elämässäni eniten loukkaantunut, mutta tulipahan mieleen:
joskus yläasteella (kun bi ja lesbo eivät vielä olleet muotia) olin luokalla, jossa kaikkea erilaisuutta sorsittiin. Kaikkia tasaisesti, ulkomaalaisen näköisiä, gootteja, hoppareita, nörttejä... Kaikkia! Itse taas olin avoimesti sitä mieltä, että mitä sitä ulkokuoresta jos vain on onnellinen. Noh, erään luokassa käydyn yleisen homoja ja lesboja koskeneen kiistelyn aikana opettaja sitten vain vihjaisi, että yleensä ihmiset puolustavat niitä asioita mitä itse edustavat. Siitä lähtien oikeastaan koko loppu peruskoulun olinkin sitten kuulemma lesbo ja jos juttelin jollekin niin yritin vain iskeä :'D Nykyään se jo naurattaa, mutta silloin kyllä loukkaannuin.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2010 06:46

Lainaus: groomeri

Muistui mieleen, kun koulussamme liikkui huumeita ollessani seitsemännellä luokalla ja ensimmäinen epäiltyhän olin tietenkin minä. Opettaja tuli kysymään ''Onko sinulla kaikki ihan kunnossa, kun silmäsi näyttävät siltä kun olisit vetänyt aineita'' Meikkauksenikaan ei ollut mitenkään erityinen. Vain vähän kajaalia ja ripsiväriä. Olin jo valmiiksi koulukiusattu eikä se ainakaan silloista tilannettani auttanut.

Joopa joo...Mulla on ollut silmieni takia myöskin ongelmia. Mulla on luonnostaan aika laajat pupillit jostain syystä...joka tapauksessa mua epäillään lähes aina kaman käyttäjäksi pupillien laajuuden vuoksi. Niin ja sitten kun omaan luonnostani hyvin vaalean ihon niin sekin pistää monen silmään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit