Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 15:37
Mä pelkään ääniä, joille ei oo selkesti nähtävää aiheuttajaa.. ÄÄh..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 16.03.2007 22:58

Lainaus: FrozenCorpse

Mä pelkään ääniä, joille ei oo selkesti nähtävää aiheuttajaa.. ÄÄh..

Mie pelkäsin kans, pienenä mutta enää en jaksa välittää. Kerrostalossa ku kuuluu muutenkin, tosin meillä on aika hiljanen kerrostalo.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.03.2007 13:19
Tohon perhosjuttuun vielä pakko sanoa, että pelkään yöperhosia :/ Hyi!
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.03.2007 14:16
voin pelätä ihan mitä vain jos mielikuvitukseni saa vallan, jopa hämärässä metsässä kävellessäni saatan vilkuilla ympärilleni varsinkin jos kuulen rasahduksen jostain ja tiedän olevani yksin... pitäisi keksiä joku juttu millä voisi rajoittaa mielikuvituken liiallista käyttöä, kun kerran alkaa jotain kuvittelemaan (pelkäämään) ei sitä voi unohtaa, vaikka kuinka ajattelisi muuta.

Luonnon ötököistä pelkään käärmeitä, näen niistä usein painajaisia. Sekä helikopterissa oloa, pieni ahdas paikka ja korkealla ilmassa. en ikinä tahdo enää kokea samaa.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2007 18:23
Välillä mua pelottaa se et en keksi oikee mitää mitä pelkään. Varsinki ku kysytää ni en osaa vastaa.
Mutta kyllä mä jollain tavalla pelkään et mun ystäville käy jotain. Tai en sillä tavalla pelkää ellei oo lähellä et sattuu jotain pahaa..
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2007 02:42
Minä pelkään mielenterveyteni pettämistä, sairastumista esimerkiksi skitsofreniaan. Oikeastaan kaikki "maallinen" ei niinkään pelota, elämä itsessään sitäkin enemmän.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.03.2007 11:15

Lainaus: seidar

Minä pelkään mielenterveyteni pettämistä, sairastumista esimerkiksi skitsofreniaan.

Juu, sama täällä... kai siksi myös psykologia, psyyke, neurologinen psykologia kiinnostaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 11:37
Pelkään tuntemattomia liian lähelle tulevia spurguja ynnä muita tuntemattomia äijiä ja vihasia ihmisii, avokkiakin vihaisena...
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2007 12:16
eni ole paljoon pelkoja.. välillä kun olen metässä kesällä kävelyllä niin tuntuu siltä että törmään karhuun ja sitten se lätkäisee pitkillä terävillä kynsillään mun kurkun auki ja siihen jään eikä ruumistani löydetä koskaan.. kun tuo asia tulee mieleen, silloin laulan ja huoli kaikkoaa..
Kirjoittanut: Misery (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2007 20:19
Ihmisiä.

Mutta tuohonkin pelkoon on lääke, älä näytä pelkoa, laita muut pelkäämään itseäsi. Koska en näytä pelkoani, voin kuvitella etten pelkää mitään.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit