Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.03.2007 21:04
Pelkään vanhenemista... Ja dementoitumista...
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.04.2007 13:01
Pelkään..
- hieman hevosia
- ajoittain pimeää
- yksinäisyyttä
- itsekontrollin menettämistä
- hammaslääkäriä
- hallitsematonta kipua
- sairaaloita
- lentämistä, joskus laivalla matkustamista
- elävältä syödyksi tulemista (yllätys)
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 30.04.2007 14:43

Lainaus: kaukamieli

voin pelätä ihan mitä vain jos mielikuvitukseni saa vallan, jopa hämärässä metsässä kävellessäni saatan vilkuilla ympärilleni varsinkin jos kuulen rasahduksen jostain ja tiedän olevani yksin... pitäisi keksiä joku juttu millä voisi rajoittaa mielikuvituken liiallista käyttöä, kun kerran alkaa jotain kuvittelemaan (pelkäämään) ei sitä voi unohtaa, vaikka kuinka ajattelisi muuta.

Mie ajattelen tuolloin päivän uutisia tai viimeisimpiä tieteen keksintöjä/tutkimuksia.

Pikkulikkana piti yöllä Manaajan jälkeen lukea päivän lehti.
Historia on kanssa yks tehotappaja, ei ku ei, tää olikin unettomuuteen.

Pelkään myös:

* elämäni menee ohi ja valuu sormien välistä kuin ajan hiekka.
* en koskaan kerkeä tekemään siitä mistä nautin ja mitä haluan.
* en koskaan saa toteutettua ainuttakaan haavettani, vaikka niistä on ainakin yksi toteutunut.
* rappiotumista, vakavasti sairastumista.
* rakkaani menettämistä.
* kadotan itseni ja unelmani tyytymällä vain johonkin, mihin tahansa
* että sillä tavalla tapan hiljaa mutta varmasti itseni, sisältä päin nakertaen, kunnes jäljellä on vain tyhjä kuori ja sekin rappeutuu pois.

Ja tietysti tuo karhun kohtaaminen metsässä ois aika pelottavaa, muutenhan se välttää ihmistä mutta etenkin jos on pentu emoineen. Nii oksat pois ja kuolo tulis.

Varmasi tappas silti vaikka kuinka yrittäisit neuvojen mukaan esittää kuollutta.

Tietysti järvi jos ois lähellä niin sinne hyppäisin, epätodennäköistä, että lähtee perään mutta jos lähtis (karhu on hidas uimaan) niin uisin vaan. Mitä se muka vedessä pystyy tekemään, kun karhujakin on ennen vanhaan hukutettu mm. kun niiden päätä on painettu airolla. Ei osaa pidättää hengitystään.

Karhua enemmän kuitenkin pelkäisin susilaumaan. Joulukuussa oli lehdessä yläilmakuvaa miten 6-7 sutta metsästi ja tappoi isokokoisen uroshirven! Semmonen painaa pienemmillään, vähintää 80 kg mutta hyvin syönnyt susi 120 kg. Sellainen vielä hyvin nopeasti juoksee kiinni ja on yhdellä loikalla kimpussa.

Kaupungissa ei tuollaisia tarvitse pelätä eikä nyt ihan heti kyllä miekkoseni pihassakaan... suuremmalla mahdollisuudella kyllä sitten mökillä mutta sekin on todella harvinaista, että asutulle alueelle tulis. Joten aika pelotta saa olla!
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.04.2007 16:34
Aikaisemmin olen maininnut pelkääväni menneisyyttäni ja pelkään sitä vieläkin tosi paljon.
Uusinpia pelkoja ovat ne että minun henkinenkantti murenee, jonka jälkeen toivoni on mennyttä. Pelkään myös sitä että elämä kääntyy minua vastaan. Niin ja sitä et jään aivan yksin tähän pahaan maailmaan.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.04.2007 16:44
Minua vaivaa myöskin tuo ihmiskammo, joka muutamalla muullakin näemmä.

neljän parhaimman kaverini kanssa pystyn olemaan ilman ongelmia, vaikka välillä saan sätkyn, kun eräs kavereistani tekee välillä äkkinäisiä kädenliikeitä. En säikähdä niinkään, jos joku muu näistä neljästä liikehtii, mutta jostain syystä pelkään tätä yhtä.

Vieraiden ihmisten olen hirvittävän ujo. Yritän olla huomaamaton ja vetäydyn "kuoreeni". Vastaan lyhyesti jos minulta kysytään, enkä ikinä aloita keskustelua. Kuljen mielummin ulkona kun on hämärää, tai muutenvain vähän ihmisiä liikenteessä.

Lisäksi pelkään käärmeitä. Olen kerran astunut käärmeen päälle, vahingossa tietenkin, sandaalit jalassa. Oli onneksi rantakäärme, eikä kai edes ehtinyt purra, kun nostin jalan jo pois (pureeko rantakäärmeet? )

Pienempänä pelkäsin koiria, kun minua kerran sellainen iso koira puri olkapäähän. nyt en enää pahasti pelkää, mutta saan sätkyn aina, kun koira tulee minua kohti, ja omistaja vetää hihnasta, niin, että koira pysähtyy yhtäkkiä. äh, en osaa tätä selittää. samalla lailla hätkähdän, jos koira on ensin pitkää hiljaa, ja yhtäkkiä alkaa haukkua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.04.2007 19:48
Pelkään yksin jäämistä, unohdetuksi tulemista, tukehtumista, haapaperän kirvesmurhaajaa(lapsuuden traumoja, sen siitä saa kun on kaksi isoveljeä ja serkkupoikia...), ystävieni puolesta, monilla kun on pienoisia ongelmia. Ja puutarhatonttuja.
  • Lähetetty: 30.04.2007 19:51

Lainaus: BronzeRain

Pelkään yksin jäämistä, unohdetuksi tulemista, tukehtumista

Minä myös...

Lainaus: BronzeRain

puutarhatonttuja.

Tuosta on vitsailtu mutta, että joku pelkäisi niitä oikeasti.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2007 19:59
Pelkään henkistä kuolemista. Ei nappaa mikään, ei välitä mistään/kestään... jne. Se ei ole nyt kaukana.
  • Lähetetty: 30.04.2007 20:34

Lainaus: Speedymaza

Pelkään henkistä kuolemista. Ei nappaa mikään, ei välitä mistään/kestään... jne. Se ei ole nyt kaukana.

Jep, I know what you mean.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.04.2007 21:20

Lainaus: M Chaosbreather

Karhua enemmän kuitenkin pelkäisin susilaumaan.

Mie tahtoisi taas nähdä susilauman ihan livenä villissä luonnossa. Tietysti turvallisen välimatkan päästä, sen verran niitä pelkään etten ihan lähelle menis.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit